انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد, بدون کنکور

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران 98





انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران 98 خواهیم پرداخت. رشته مهندسی عمران از جمله رشته هایی است که توجه دانشجویان زیادی را به سوی خود جلب می کند. اما تحصیل در رشته عمران در مقطع کاردانی نیز امکان پذیر است و داوطلبان علاقه مند به رشته کاردانی عمران، الزاماً نباید در کنکور سراسری و آزاد شرکت کنند و پذیرفته شوند. چون امکان تحصیل در این رشته و مقطع به روش بدون کنکور نیز امکان پذیر است. بنابراین با مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران 98 همراه ما باشید تا از زمان و نحوه و شرایط انتخاب رشته مطلع شوید.

زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور در دو نیمسال تحصیلی انجام پذیر است. انتخاب رشته در مردادماه 98 که پذیرفته شدگان آن ورودی مهر هستند و انتخاب رشته در آذر و یا دی ماه که پذیرفته شدگان آن ورودی بهمن هستند. توجه کنید که انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران 98 همزمان با ثبت نام این دوره انجام می شود. در روزهای آتی زمان دقیق ثبت نام و انتخاب رشته نیمسال اول کاردانی بدون کنکور آزاد حسابداری را در مقاله پیش رو مشاهده خواهید کرد. در ادامه مقاله انتخاب رشته کاردانی کنکور آزاد عمران 98 شما را از شرایط انتخاب رشته مطلع خواهیم کرد.

شرایط انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران

داوطلبانی که قصد دارند در انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران 98 شرکت داشته باشند، باید از شرایط ثبت نام و انتخاب رشته برخوردار باشند. اما جزئیات این شرایط را در ادامه مشاهده خواهید کرد: از مهم ترین شرایطی که باید به آن توجه شود، وجود دیپلم در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش، دیپلم سه ساله متوسطه و یا دیپلم کامل چهارساله نظام قدیم است. داوطلبانی که مدرک دیپلم فنی و حرفه ای دارند اما فاقد مدرک کاردانی هستند، نمی توانند در کاردانی ناپیوسته آزاد شرکت کنند.

نحوه ی انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران

برای انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران 98 ابتدا وارد سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شوید و بعد از ثبت نام انتخاب های خود را درج کنید. توجه کنید اولویت در انتخاب اهمیت ویژه ای دارد و اگر تمایل به تحصیل در رشته عمران دارید، انتخاب های عمران را در گزینه ی اول وارد کنید. در اولویت بندی انتخاب ها به این نکات توجه کنید: بازار کار رشته مورد نظر، شناخت کامل رشته، سطح علمی واحدهای پذیرنده عمران، مسیر دانشگاه و …

در انتخاب رشته خود به این نکات توجه کنید:

پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد عمران بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می شود. بنابراین در وارد کردن اطلاعات قبل از انتخاب رشته توجه کنید. زیرا امکان ویرایش اطلاعات و یا تغییر انتخاب را نخواهید داشت. پیشنهاد می کنیم مقاله  کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 را نیز مورد مطالعه قرار دهید. برای کسب آگاهی از نحوه ی انتخاب رشته و راه کار مناسب هنگام درج اطلاعات اشتباه در انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران 98 با مشاوران خبره و باسابقه آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *