انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی

انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی 98





انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی 98

مهندسی معماری کشتی به ساخت و تولید و طراحی در صنعت کشتی سازی می پردازد. داوطلبان علاقه مند به این رشته برای انتخاب رشته ارشد مهندسی مهماری کشتی 98 در هر یک از گرایش های آن به اطلاعاتی که در ادامه خواهد آمد به منظور انجام صحیح انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی 98 نیاز دارند و با توجه به شناسایی این نیاز به آن پرداخته ایم.

زمان و شرایط انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی 98

زمان انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی 98 در دهه دوم خردادماه است. در واقع به فاصله چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه، داوطلبان دارای شرایط انتخاب رشته لازم است برای انجام انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش برای داوطلبان دانشگاه های سراسری و در سایت آزمون برای داوطلبان دانشگاه آزاد آماده شوند. کسانی دارای شرایط انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی 98 هستند که بر اساس کارنامه کتبی و اولیه مجاز به انتخاب رشته شده باشند. از این رو داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی 98 را انجام دهند.

انتخاب رشته گرایش های ارشد مهندسی معماری کشتی 98

مجموعه مهندسی معماری کشتی دارای چند گرایش در مقطع ارشد است. این گرایش ها که همان کد ضریب ها هستند، دارای ضرایب دروس متفاوتی هستند. از این رتبه داوطلب ممکن است در یک کد ضریب تک رقمی و در کد ضریب دیگر دو رقمی باشد یا اصلاً مجاز به انتخاب رشته نشده باشد. گرایش های ارشد مهندسی معماری کشتی شامل:
  1. سازه کشتی
  2. سازه های مترحک دریایی
  3. هیدرومکانیک کشتی
  4. هیدرومکانیک و جلوبری
  5. ساخت در صنایع
برای انتخاب هر یک از این کد ضریب ها در فرم انتخاب رشته، ابتدا به علاقه خود توجه داشته باشید. در کنار علاقه، شرایط کاری و موقعیت شغلی آن را بسنجید. اولویت های خود را بر اساس رتبه و ترازی که کسب کرده اید، در فرم انتخاب رشته وارد نمایید. به منظور انجام بهتر این مسئله، نمونه کارنامه سالهای قبل را آنالیز کنید و از حدود رتبه های قبولی در دانشگاه موردنظر خود یا دیگر دانشگاهها، با خبر شوید. ضوابط و شرایط دانشگاه ها را از دفترچه یا پرس و جو پیدا کنید و آنها را با شرایط خود بسنجید. این شرایط شامل: موقعیت جغرافیایی و بعد مسافت، امکانات آموزشی و رفاهی و نیز اعتبار دانشگاه و میزان شهریه ی آن است. با توجه به این نکات، اولویت های انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی 98 ، را چینش کنید و نگاهی هم به ظرفیت های سهمیه ها داشته باشید. 

دانشگاه های پذیرنده در انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی 98

معروف ترین دانشگاه های دارای ارشد مهندسی معماری کشتی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه مالک اشتر است. این دانشگاه ها در دوره های روزانه و شبانه دانشجو جذب می کنند. دیگر دانشگاه ها شامل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، خلیج فارس، علوم دریایی امام خمینی و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار است. در سال گذشته تنها در دوره های روزانه و شبانه پذیرش دانشجوی ارشد مهندسی معماری کشتی وجود داشته است.

انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی با مشاوران آیدانیتو

انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی مشابه سایر رشته های دوره ارشد می تواند کمی پیچیده به نظر برسد و نیاز به گرفتن راهنمایی و مشاوره های لازم در این زمینه دارد. مشاوران آیدانیتو می توانند شما را در داشتن بهترین و دقیق ترین انتخاب رشته ارشد معماری کشتی به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. پس با مشاوران ما همراه باشید و انتخاب رشته ای حرفه ای را در ارشد مهندسی معماری کشتی تجربه کنید. 

پس از بررسی انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی 98 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله انتخاب رشته ارشد 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته ارشد مهندسی معماری کشتی 98 ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *