آیدانیتو > انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی
کارشناسی ارشد بدون کنکور مجازی

انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی






انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی

شماری از فارغ التحصیلان و دانش آموختگان مقطع کارشناسی پس از پایان یافتن دوره تحصیلی خود یا فرصت کافی جهت ادامه تحصیل در مقطع بالاتر یعنی مقطع کارشناسی ارشد را ندارند و یا به دنبال پیدا کردن شغلی مناسب برای خود هستند. اما در این میان ممکن است گاهی نیز به ادامه تحصیل در دوره ارشد نیز فکر کنند. البته امکان روی آوردن به سمت کارشناسی ارشد بدون کنکور مجازی و انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی نیز برای این قبیل افراد فراهم است. شاید از خود بپرسید که دانشگاه مجازی چیست و شرایط تحصیل در آن به چه شکل است؟

باید عرض کنیم که دانشگاه مجازی در واقع همان دانشگاه الکترونیک است که تدریس و آموزش مطالب و مفاهیم درسی در آن توسط اینترنت و به صورت از راه دور انجام می گردد. در نتیجه، دسترسی به شبکه اینترنت پر سرعت و همین طور کامپیوتر برای دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های مختلف مجازی از ضروریات است. در این نوع از یادگیری و آموزش مکان دانشجو و یا زمان حضوری در کلاس های درسی هیچ اهمیتی ندارد. کلیه دانشجویان می توانند به آسانی و در هر زمانی که مایل باشند اقدام به دریافت فایل های درسی خود و استفاده از آن ها نمایند. لازم به ذکر است که تمامی مطالب درسی آموزش داده شده با درس های مورد تدریس در سایر دوره ها مشابه است و تنها تفاوت در نحوه تدریس مشاهده می شود. در این مقاله به بحث در مورد انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی به دست آورید.
همچنین می‌توانید مقاله نتایج ارشد بدون کنکور شبانه را مطالعه کنید.

شرایط انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی

باید عرض کنیم که هیچ گونه مانعی جهت انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی برای افراد وجود ندارد و هر فردی که مایل به انجام این کار باشد می تواند دست به انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی بزند و روند ثبت نام را طی نماید. تنها شرط مورد نیاز در انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی داشتن مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است.

زمان انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی

ثبت نام و انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی زمان دقیق و مشخصی را شامل نمی شود. در حقیقت، این موضوع بستگی به دانشگاه مورد نظر فرد وارد که در چه زمانی فراخوان پذیرش داوطلبان را اعلام نماید. پس از اعلام این موضوع فرد می تواند جهت پذیرش اقدامات لازم را انجام دهد.
در صورت داشتن تصمیم به ادامه تحصیل در ارشد بدون کنکور مراکز دانشگاهی مجازی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 

نحوه انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی

هر یک از داوطلبان و متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی جهت انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی باید به سایت دانشگاه مورد نظرش جهت ادامه تحصیل مراجعه نماید. هر کدام از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی معمولاً در زمان متفاوت و جداگانه ای دست به صدور فراخوان برای ثبت نام و انتخاب رشته ارشد بدون کنکور می زنند. داوطلب پس از شناسایی و اطلاع از این زمان می تواند اقدامات لازم را برای انتخاب رشته ارشد بدون کنکور انجام دهد.

اسامی دانشگاه های پذیرنده ارشد بدون کنکور مجازی

در آخرین بخش از این مقاله به ذکر اسامی شماری از دانشگاه های مجازی پذیرنده ارشد بدون کنکور برای شما می پردازیم.

اسم دانشگاه

مرکز آموزشی

سایت دانشگاه

اصفهان

مرکز آموزش های الکترونیکی

Vu.ui.ac.ir

تهران

مرکز آموزش های الکترونیکی

Utecut.ac.ir

دانشگاه صنعتی اصفهان

مرکز آموزش های الکترونیکی

Elearning.iut.ac.ir

علم و صنعت ایران

مرکز آموزش های الکترونیکی

Vc.iust.ac.ir

 در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته ارشد بدون کنکور مجازی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد بدون کنکور مجازی بزنید.
اگر شما نیز جزء افراد مایل به ادامه تحصیل در بدون آزمون ارشد دانشگاه های مجازی هستید، می توانید روی کمک ها و مساعدت های مشاوران آیدانیتو در این زمینه حساب باز کرده و با آن ها تماس بگیرید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *