آیدانیتو > ازدواج در استرالیا
مهاجرت به استرالیا

ازدواج در استرالیا






ازدواج در استرالیا

به جرأت می توان استرالیا را در ردیف کشورهای مهاجر پذیر و محبوب برای متقاضیان خارجی مایل به اقامت به آن جا قرار داد. این مسئله دلایل بسیار زیادی دارد. از جمله دلایل و عوامل این مقبولیت می توان به کیفیت بالای آموزش، امنیت بسیار بالا، وجود تنوع فرهنگی و کیفیت عالی زندگی در استرالیا اشاره کرد. راه های مختلفی جهت مهاجرت و اخذ اقامت دائم در استرالیا پیش روی مردم گذاشته شده که یکی از آن ها ازدواج در استرالیا است. در این مقاله، به بحث در مورد ازدواج در استرالیا برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا به اطلاعاتی مفید در رابطه با ازدواج در استرالیا دسترسی پیدا کنید.

انواع ویزاهای ازدواج استرالیا

در مجموع می توان انوای ویزای ازدواج استرالیا را می توان در دو گروه دسته بندی کرد.

  • ویزای ازدواج در استرالیا
  • ویزای نامزدی در استرالیا

در زیر به ارائه توضیحات کاملی در مورد هر یک از این ویزاها می پردازیم.

ویزای ازدواج در استرالیا

این نوع از ویزا مختص افرادی است که قصد زندگی با فرد دارای اقامت دائم در استرالیا یا شهروندی استرالیایی را به وسیله ازدواج داشته باشند. هر فرد جهت دریافت ویزای ازدواج در استرالیا می تواند در خارج یا داخل این کشور اقامت داشته باشد. با توجه به مقررات و شرایط کلی مهاجرت شخص متقاضی اخذ ویزای ازدواج در استرالیا باید با همسر خود رسماً و به صورت قانونی ازدواج کرده باشد و سند ازدواج و مدارک کامل را نیز ارائه دهد. نکته بسیار مهم در این مورد این که زوج و زوجه باید واقعی بودن رابطه و این که هدف آن ها از ازدواج اخذ اقامت دائم نیست را به اثبات برسانند. 

مزایای اخذ ویزای ازدواج در استرالیا

هر فرد پس از اخذ ویزای ازدواج در استرالیا امکان استفاده از مزیت های رایگان شهروندان مقیم این کشور را به راحتی دارد. علاوه بر این، افراد بدون هیچ شرطی اجازه اشتغال به کار تمام وقت را در استرالیا دارند. مورد دیگر این که ویزای ازدواج در استرالیا قابلیت تبدیل به ویزای اقامت را دارد. از دیگر مزیت های داشتن ویزای ازدواج در استرالیا ، امکان اخذ ویزای اقامت دائم در صورت زندگی کردن با هم و به صورت مشترک و تحویل مدارک مورد نیاز جهت اثبات آن به کارشناسان اداره مهاجرت است. همچنین، هر شخص با در دست داشتن این نوع از ویزا امکان تحصیل در استرالیا را نیز دارد.

ویزای نامزدی در استرالیا

این نوع از ویزا به افرادی تعلق می گیرد که نامزدشان مقیم و یا شهروند استرالیا باشد. البته ویزای نامزدی استرالیا شامل حال شهروندان نیوزیلند دارای شرایط لازم جهت زندگی در استرالیا نیز می شود این نوع ویزا دارای اعتبار 9 ماهه بوده و فرد متقاضی باید در طول این مدت به خاک استرالیا وارد و با فرد مورد نظر خود ازدواج نماید. تنها در صورت بسته شدن پیوند زناشویی در این 9 ماه امکان دادن درخواست جهت اخذ ویزای ازدواج در استرالیا را دارید در این نوع ویزا، همسر فرد باید از نظر مالی وی را کاملاً حمایت کند.

شرایط ویزای نامزدی استرالیا

بر طبق قوانین اعلام شده ویزای نامزدی استرالیا تنها به افرادی تعلق می گیرد که قصد آوردن نامزد خود به استرالیا و ازدواج با وی را در طول مدت 9 ماه از تاریخ صدور ویزا دارند. در غیر این صورت ویزای فرد باطل و وی بالاجبار باید به کشور خود برگردد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ازدواج در استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله امور حقوقی در استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه ازدواج در استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *