انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور پیام نور

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 پرداخته ایم. با توجه به پرمتقاضی بودن رشته برق، تحصیل در این رشته از طریق رقابت در کنکور سراسری و آزاد برای برخی از داوطلبان میسر نمی شود. اما راه دیگر (پذیرش بدون کنکور) وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98، نحوه و زمان این راه را در دانشگاه پیام نور به اطلاع شما داوطلبان عزیز و علاقه مند به رشته مهندسی برق برسانیم. همراه ما باشید. پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب (معدل کتبی دیپلم) انجام خواهد شد. بنابراین داوطلبانی که معدل بالاتری دارند، شانس قبولی بیشتری نیز خواهند داشت.

معرفی رشته مهندسی برق

رشته مهندسی برق در زیرگروه 1 ریاضی فیزیک قرار دارد و نظر داوطلبان و دانشجویان زیادی را به سوی خود جلب کرده است به صورتی که این رشته به عنوان پرمتقاضی ترین رشته گروه ریاضی و فنی شناخته می شود. توجه کنید که ورود به دانشگاه از طریق کنکور و یا بدون کنکور تغییری در مباحث درسی و شیوهی اجرای آن به وجود نمی آورد. در واقع داوطلبانی که بدون کنکور در دانشگاه پیام نور و در رشته برق مشغول به تحصیل می شوند، ساعات درسی، مدرک و … مشابه با دانشجویانی است که از طریق کنکور وارد رشته برق پیام نور شده اند.  این دروس تخصصی شامل سیستم های کنترل خطی، ابزار دقیقی، تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی، الکترونیک، ماشین های الکتریکی، الکترونیک صنعتی، مدارهای مخابراتی، میدان ها و امواج، پردازش سیگنال و دیجیتال و … است.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 در نیمسال اول یعنی ورودی مهرماه، در مردادماه انجام خواهد شد.زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق مانند رشته های بدون کنکور، در تمام طول سال انجام می شود و هر دانشگاهی زمانی مشخص را برای ثبت نام داوطلبان اعلام می کند و اما زمان انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور برق در نیمسال دوم (بهمن) در اواخر آبان و یا اوایل آذر انجام می شود.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق

در این مبحث از مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 شما را با نحوه ی انتخاب رشته آشنا خواهیم کرد. توجه کنید که دفترچه انتخاب رشته پیام نور با دفترچه انتخاب رشته سراسری مشترک است. داوطلبان بعد از مشاهده کد رشته ها و دانشگاه های سراسری و بعد غیر انتفاعی می توانند رشته های پیام نور را مشاهده کنند. بنابراین برای مشاهده دفترچه انتخاب رشته پیام نور در سایت سازمان سنجش و یا مقاله دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور 98، مراجعه کنید و با کلیک بر روی لینک دفترچه، آن را دانلود و مطالعه کنید. اگر علاقه مند به  رشته مهندسی برق هستید باید کد رشته های برق را در گزینه های اول قرار دهید. بهتر است برق دانشگاه سراسری در ابتدا و بعد برق دانشگاه پیام نور که مد نظر شماست در گزینه های بعدی باشد. در انتخاب رشته خود اولویت بندی کد رشته ها را فراموش نکنید برای داشتن بهترین انتخاب رشته و گزینه تحصیلی با مشاوران با سابقه آیدانیتو در تماس باشید. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98، مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق 98 را نیز مورد مطالعه قرار دهید و از شرایط تحصیلی بدون کنکور برق در سایر دانشگاه ها نیز مطلع شوید. اگر سؤالی راجع به سوابق تحصیلی خود و پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارید، آن را با مشاوران آیدانیتو مطرح کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *