آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری طراحی لباس 99
انتخاب رشته هنر

کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری طراحی لباس 99

کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری طراحی لباس 98

کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری طراحی لباس

در این مقاله کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری طراحی لباس مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم جهت اطلاع از جزئیات کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری طراحی لباس در این مقاله با آیدانیتو همراه باشند.
.

.

رشته طراحی لباس

طراحی لباس از رشته های گروه آزمایشی 4 (هنر) است، رشته طراحی لباس از رشته های کاربردی است که نیاز به فارغ التحصیلان این رشته در کارخانه جات و … بسیار مورد نیاز است. در ادامه مشخصات رشته طراحی لباس در گروه آزمایشی هنر را مشاهده می کنید. لازم به ذکر است طراحی لباس تنها در مقطع کارشناسی و زیرگروه 1 هنر ارائه می شود.
زیرگروهمقطع تحصیلینوع گزینش
1کارشناسیکشوری
گروه هنر در 5 زیرگروه ارائه شده است و رشته ی طراحی لباس در زیرگروه 1 قرار دارد. همان طور که می دانیم ضریب مواد در زیرگروه های مختلف متفاوت است، در جدول زیر مواد و ضرایب رشته طراحی لباس را مشاهده خواهید کرد.
نام درسضریب
درک عمومی هنر4
درک عمومی ریاضی و فیزیک1
ترسیم فنی1
خلاقیت تصویری و تجسمی4
خلاقیت نمایشی1
خلاقیت موسیقی1
خواص مواد1
ضریب دروس عمومی نیز برای تمامی گروه های آزمایشی یکسان است، بنابراین ضریب دروس عمومی رشته طراحی لباس نیز مانند سایر رشته ها به صورت زیر است:
نام درسضریب
زبان و ادبیات فارسی4
زبان عربی2
فرهنگ و معارف اسلامی3
زبان خارجی2

تأثیر تحلیل کارنامه و رتبه قبولی کنکور

دلیل طرح مقاله کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری طراحی لباس ، کمک به انتخاب رشته شما داوطلبان عزیز گروه هنر است. با توجه به آگاهی از ضرایب، نوع گزینش، رتبه و درصدهای قبولی در پذیرش رشته مهندسی طراحی لباس، شما با نحوه انتخاب رشته آشنا خواهید شد.
بنابراین توصیه می کنیم قبل از انتخاب رشته خود به بررسی و تحلیل کارنامه و رتبه قبولی داوطلبان سال گذشته بپردازید و البته به این نکته نیز توجه کنید که با توجه به تغییر ظرفیت ها و سایر شرایط که در سال های مختلف، متفاوت است باعث تغییر رتبه قبولی خواهد شد. اما به طور کلی دید بهتری راجع به نحوه انتخاب رشته پیدا خواهید کرد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم که حتما با یک مشاوره کنکور در زمینه انتخاب رشته مشورت کنید.
کارنامه و رتبه قبولی طراحی لباس

تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور

همان طور که می دانید تأثیر سوابق تحصیلی در حالت کلی 30 درصد است.
  • داوطلبان عزیز گروه هنر توجه داشته باشند که در صورتی که دیپلم انسانی ، تجربی و یا ریاضی خود را از سال 1384 به بعد گرفته اند و امتحانات یک یا چند درس آنان نهایی برگزار شده است،  سوابق تحصیلی با حداکثر 25 درصد تاثیر مثبت  در تزار آزمون اعمال خواهند شد .
  • داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی رشته انسانی تجربی و یا ریاضی خود را از سال 1390-1391 گرفته اند و امتحانات یک یا چند درس آنان به صورت نهایی برگزار شده است، به میزان 5 درصد تأثیر مثبت در تراز آزمون خواهند داشت.

محدوده رتبه قبولی کنکور سراسری طراحی لباس

در جدول زیر محدوده قبولی برای رشته طراحی لباس تعیین کردیم.
خوش بینانهمنطقیبدبینانه
2990-41001-20101190-2200

شما که فکر می کنید قبول نمی شوید، بخوانید

بسیاری از داوطلبان پس از کنکور، دچار استرس می شوند و معتقدند که قبول نخواهند شد. اگر شما هم فکر می کنید که قبول نمی شوید، پیشنهاد می کنیم که به جای خودخوری کمی از دوران بعد از کنکور لذت ببرید!
به این نکته دقت کنید که شرایط پذیرش در هر سال با سال های دیگر متفاوت است، پس امکان قبولی شما وجود دارد ولی ممکن است این امکان کم باشد! حتی اگر قبول نشوید هم فدای سرتان! مهم این است که تلاش خود را کرده اید و می توانید به روش های دیگر ادامه ی تحصیل فکر کنید!
مثلا چرا به تحصیل بدون کنکور فکر نکنید یا اصلا سال دیگر در کنکور شرکت نکنید؟ یا چرا به اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور اقدام نکنید؟ پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه نا امید نشوید و برای انتخاب بهترین راه با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
شما راه های بسیاری برای تحقق رویاهایتان دارید، پس اگر از یک راه به آن نرسیدید، از رویاهایتان دست نکشید، روش های دیگر را امتحان کنید. اما پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

به فکر وضعیت نظام وظیفه ی خود باشید !

اگر پسری باشید که به سن هجده سالگی رسیده باشد، محال است قسمتی از ذهنتان به خدمت سربازی مشغول نباشد. اگر امسال قبول نمی شوید و یا قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید یا اگر هیچ گونه معافیتی ندارید، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی، برای آگاهی از قوانین نظام وظیفه و وضعیت خدمت خود با مشاوران خدمت سربازی آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از وضعیت نظام وظیفه خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

تحصیل خارج از کشور در رشته ی دلخواهتان

یکی از مواردی که معمولا داوطلبان کنکور اصلا به آن توجه نمی کنند، تحصیل در خارج از کشور است. بسیاری از داوطلبان فکر خود را فقط محدود به دانشگاه های داخل کشور می کنند در صورتی که برخی از دانشگاه های مطرح دنیا دقیقا به دنبال دانشجویی با ویژگی های آن ها هستند. اگر امسال در کنکور رشته ی مورد نظرتان قبول نمی شوید، چرا به روش های دیگر ادامه تحصیل فکر نمی کنید؟
اگر تصمیم خود را برای ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور گرفته اید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و بهداشت، رتبه بندی دانشگاه ها، میزان شهریه و هزینه زندگی و هر آنچه باید در راه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور بدانید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
تحصیل در خارج از کشور یک فرصت طلایی است. برای آگاهی از کلیه شرایط، هزینه ها، لیست بهترین دانشگاه ها و هر آنچه باید در راه تحصیل در خارج از کشور بدانید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

به داوطلبان عزیز پیشنهاد میکنیم پس از مطالعه مقاله کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری طراحی لباس مقاله انتخاب رشته کنکور انسانی را نیز مطالعه نمایند.

91 دیدگاه در “کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری طراحی لباس 99

  1. مبینا گفت:

    سلام من بانو هستم 13 سال دارم و دوست دارم طراح لباس باشم باید چکار کنم به چقدر سرمایه نیاز دارم ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ پیشنهاد ما این است که اگر به طراحی لباس علاقه دارید، دیپلم خود را از کار و دانش و یا فنی حرفه ای کسب کنید و در دانشگاه هم همین رشته را ادامه دهید. برای کار هم می توانید از یک مزون کوچک شروع کنید و به مرور آن را گسترش دهید.

  2. zhila گفت:

    سلام روزتون بخیر،من فارغ التحصیل رشته طراحی دوخت در مقطع کاردانی هستم ب تازگی تصمیم ب ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی رشته طراحی دوخت در دانشگاه دکتر شریعتی شدم،در حال حاضر هیچگونه امادگی واقدامی نکردم وشروع ب خوندن نکردم میخواستم بدونم اگه فقط دانشگاه دکتر شریعتی رو بزنم امکان مجاز شدن وپذیرفته شدن در این دانشگاه برام وجود داره.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناس ناپیوسته تکنولوژی طراحی دوخت هستید، باید آزمون بدهید ولی ادامه تحصیل در رشته طراحی پوشاک بدون آزمون است.

    2. Mahdiye گفت:

      سلام به نظرتون برای رشته طراحی لباس ،کنکور بدیم یا بدون کنکور بریم دانشگاه؟؟

  3. ارزو گفت:

    سلام روزتون بخیر
    من کلاس دهم ریاضی هستم و از بازار کار این رشته ک همش مهندسی هستش خوشم نمیاد و میخواهم به رشته طراحی دوخت در کاردانش تغییر رشته بدم میخواستم بدونم رشته خیاطی دانشگاه دولتی تو تهران داره ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، روز شما هم بخیر، طراحی لباس و دوخت در دانشگاه الزهرا و دانشگاه هنر و در دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ در تهران دانشجو می پذیرد.

    2. ... گفت:

      سلام وقت بخیر
      من 25 سالمه دانشجوی کاردانی رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی واحد 11 هستم و دیپلم انسانی دارم
      خواستم بدونم در حال حاضر با وجود اینکه مدرکم انسانیه میتونم دانشگاه شریعتی یا الزهرا بدون آزمون شرکت کنم
      یا اینکه من بعد اینکه مدرک کاردانی طراحی لباس رو گرفتم میتونم واسه دانشگاه الزهرا شرکت کنم حالا چ با آزمون و چ بدون آزمون مهم نیس واسم

    3. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما بعد از فارق التحصیل شدن از علمی کاربردی در صورتی که دانشگاه الزهرا یا شریعتی بدون آزمون رشته ای را بگیرند بله میتونید شرکت کنید. و این نکته را در نظر داشته باشید که دانشگاه الزهرا و شریعتی به علت دولتی بودن اکثر رشته های آنها با آزمون هست.

  4. آنا اسدی گفت:

    سلام و عرض ادب …من انا هستم از خوزستان ۲۱ سالمه و عاشق طراحی لباسم .عاشق هنرم و تو نقاشی و طراحی لباس خیلی حرفه ای هستم ولی متاسفانه معدلم خیلی کمه ..ومن میخوام فقط دانشگاه الزهرا دولتی قبول بشم …یعنی امکان داره بخاطر معدلم اجازه ندن وارد دانشگاه بشم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ برای رشته های هنر، بایستی در آزمون کتبی و آزمون عملی نمره قبولی را کسب نمایید. فراموش نکنید که کار نشد ندارد و اگر علاقه دارید، پس حتما می توانید.

    2. رومینا گفت:

      سلام خسته نباشید. من در هنرستان رشتم طراحی و دوخت بوده بهش علاقه داشتم معدلمم عالی بود راحت میتونستم دانشگا دولتی قبول بشم پذیرش دانشگاهم کلا بر اساس سوابق تحصیلی بود بعد سر ندونم کاری رشتمو عوض کردم و رفتم روانشناسی‌ غیرانتفاعی‌ ی ترمم خوندم.الان پشیمون شدم میخوام رشته قبل خودمو ادامه بدم یا حالا دولتی راه دور یا همین غیرانتفالی‌.خواهشا ی راهی جلو روم بذارین واقعا ب کمکتون احتیاج دارم نمیدونم باید چیکار کنم.

    3. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگرتمایلی برای ادامه تحصیل در رشته روانشناسی ندارید از دانشگاه انصراف بدید و برای ترم جدید تابستان 1400 میتوانید در دانشگاه های بدون کنکور ثبت نام کنید و راه دوم میتوانید کنکور سراسری هنر شرکت کنید برای رشته طراحی دوخت.
      و میتوانید هم در کنکور سراسری شرکت کنید و هم در دانشگاه های بدون کنکور ثبت نام کنید.

  5. Farhad گفت:

    سلام خسته نباشین
    من فرهاد هستم و دو ماه دیگه میزم توی ۱۸ سالگی. من ب رشته طراحی لباس خیلی علاقه دارم و از سن ۱۲ سالگی میخواستم ب این رشته برم اما متاسفانه ب دلیل نبودن مدرسش توی این منطقه نتونستم برم و مجبور شدم رشته تجربی انتخاب کنم البته مدرک فنی حرفه ای طراحی لباس رو دارم از اموزشگاه.
    میخواستم ببینم الان من چجوری میتونم توی کنکور شرکت کنم و توی داشنگاه قبول بشم یا چجوری توی دانشگاه های ایتالیا پذیرش بگیرم ک برای سربازی ب مشکل بر نخورم. ببخشید ک یکم طولانی شد.ممنون.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ شما می توانید در کنکور هنر شرکت کنید و یا از طریق بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری ادامه تحصیل دهید. در مورد ادامه تحصیل در خارج از کشور نیز مطابق آخرین اطلاعیه ها، فقط در صورت پذیرش برای مقطع دکتری برای شخصی که دیپلم دارد، اجازه خروج از کشور صادر می شود.

  6. آنا اسدی گفت:

    سلام دوست عزیزم …من قراره کنکور هنر بدم و مطمئنم طراحی لباس قبول میشم اونم دانشگاه دولتی الزهرا ..اما نمیدونم آزمون عملیش چجوریه …واینکه سوالم اینه درامد شغل طراحی لباس چقد میتونه باشه چون من قصد دارم خارج ادامش بدم ….و شرکت خودمو افتتاح کنم …

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ در آزمون عملی از شما طرحی خواسته می شود تا با مداد رسم کنید. برایتان آرزوی توفیق داریم.

  7. آنا اسدی گفت:

    سلام دوست عزیزم ..ببخشید من کنکور هنر دادم مطمئنم قبولم .ولی متاسفانه نمیدونستم ازمون عملیش هم باید ثبت نام کرد .ومن ثبت نام نکردم…العان باید چیکار کنم .و اینکه اگه تهران قبول بشم آزمون عملیش تو تهران برگزار میشه یا شهر خودم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. با توجه به عدم ثبت نام شما در آزمون عملی کنکور هنر متاسفانه امکان شرکت و پذیرش در کنکور هنر را نخواهید داشت.

  8. Nsrin گفت:

    سلام من سال آخر رشته ریاضی هستم ولی به طراحی لباس علاقه دارم ولی نمیدانم در کدام رشته باید کنکور بدهم؟وآیا نیاز به مدرک خیاطی دارم؟وآیا آزمون عملی دارد.؟ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام خدمت شما. باید عرض کنیم که جهت قبولی در رشته طراحی لباس باید در آزمون گروه هنر شرکت نمایید. خیر هیچ نیازی به داشتن مدرک خیاطی و یا شرکت در آزمون عملی برای تحصیل در این رشته تحصیلی نیست.

  9. Nsrin گفت:

    سلام ببخشید رتبه لازم برای قبولی در رشته طراحی لباس در دانشگاه الزهرا و شریعتی چقدر است؟ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه الزهرا بین 1 تا 300 و برای قبولی در دانشگاه فنی حرفه ای دختران تهران-دکتر شریعتی بین 400 تا 500 است.

  10. زهرا گفت:

    سلام من کنکور هنر دادم و رتبه م شده ۲۰۰۰منطقه سه بنظرتون امکان قبولی تو رشته طراحی لباس دانشگاه الزهرا رو دارم .؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، احتمال قبولی شما در رشته ی طراحی لباس دانشگاه الزهرا پایین است.

  11. atefeh گفت:

    سلام وقتتون بخیر من کنکور هنر رتبه ۳۷۳۱ شدم. میخواستم بدونم به نظر شما میتونم دانشگاه الزهرا برای طراحی لباس قبول بشم ؟
    با این رتبه کدوم شهرستان ها میشه طراحی لباس خوند. سپاس

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز ، اگر مقصود شما رتبه در منطقه باشد احتمال قبولی شما بسیار کم است.

  12. Nsrin گفت:

    سلام دروس تخصصی برای کنکور رشته هنر و طراحی لباس چیست؟آیا کتابی با نام تاریخ هنر یا همچین چیزی هست که ضریب بالایی دارد؟ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، دروس درک عمومی هنر، خلاقیت تصویری، خلاقیت نمایشی، درک عمومی ریاضی و فیزیک، ترسیم فنی، خلاقیت موسیقی و خواص مواد تخصصی هستند که هر کدام ضرایب متفاوتی دارند.

  13. مهرناز گفت:

    سلام ، من رشته تجربی هستم و تازه کنکور دادم ، میخواستم بپرسم تو چه دانشگاهی میتونم طراحی لباس بخونم ، در مورد تحصیل در خارج چی ؟ چطور میتونم این کارو بکنم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، رشته طراحی لباس در دانشگاه الزهرا و شریعتی و رشته طراحی پارچه در چندین دانشگاه کشور ارائه شده است؛ و در خارج نیز در کشور ایتالیا و فرانسه و …دانشگاه های برتری وجود دارد.

    2. Sama گفت:

      سلام خسته نباشی
      من دیپلم طراحی ودوخت دارم الان دارم برای کنکور 1400 میخونم اما از چگونگی برگزاری آزمون عملی هیچ اطلاعی ندارم میشه راهنماییم کنید که چطوریه؟طرح رو بایدذهنی بکشیم ویامدل بهمون میدن وازما فقط طراحیش رو میخوان؟؟

  14. Pari گفت:

    سلام. وقت بخیر. من دانشجوی سال دوم رشته ی ژنتیک روزانه هستم. به رشته های طراحی دوخت و طراحی صنعتی علاقه دارم و میخوام اگر میشه بعد از لیسانس برم یکی از این رشته هارو ادامه بدم. میتونم بعدا بازم دانشگاه دولتی و روزانه قبول بشم یا دیگه نمیتونم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، بله شما تا 2 بار در یک مقطع تحصیلی میتوانید از سهمیه روزانه استفاده کنید.

  15. زهرا گفت:

    سلام من کنکور هنر دادم و چون تجربی بودم رتبه ی قبولیم خوب نشده همه چی مجاز شدم طراحی لباس ازادمیتونم بیارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، طراحی لباس در اکثر واحدهای دانشگاه ازاد بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی است؛ لذا امکان دارد شما احتمال قبولی داشته باشید.

  16. مهرناز گفت:

    سلام وقتتون بخیر من با رتبه ی دوهزار رشته ی طراحی لباس میتونم دانشگاه شریعتی (شبانه)قبول شم؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . به احتمال زیاد بله

  17. Leila گفت:

    سلام ميشه رتبه مورد نياز براي قبولي در رشته طراحي لباس و پارچه رو در تهران بگيد

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. حدود 4000 الی 6000

  18. سيما گفت:

    سلام من ميخواستم رشته طراحي پارچه برم رتبم چه قدر بايد باشه؟ براي دانشگاه الزهرا و علم و فرهنگ

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. حدود 4000 تا 6000

  19. M.k گفت:

    سلام من علاقه زیادی به رشته طراحی دوخت دارم ینی طراحی مد و لباس میخواستم بدونم تقریبی رتبه قبولی توی دانشگاه دولتی چقدره و اینکه ورود به دانشگاه دولتی از طریق شرط معدل چجوریه
    و اگر بخوام کنکور بدم شنیدم ک باید کنکور فنی طراحی بدم و رشته کاردانش طراحی کنکور نداره آیا این درسته؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  20. Nsrin گفت:

    سلام درس های عمومی و خصوصی را حدودا چند درصد بزنیم می توانیم دانشگاه الزهرا و یا شریعتی قبول شویم؟ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . میانگین درصد ها باید مینیمم 60 الی 70 درصد باشه

  21. فرح گفت:

    سلام من دانشجوی کاردانی رشته طراحی و دوخت شیراز هستم ..امسال کنکور کارشناسی دارم ..برای قبولی در دانشگاه شریعتی تهران چه رتبه هایی باید بیارم … و چه دروسی رو باید خوند ..

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. اخرین رتبه قبولی پارسال 412 بوده میانگین درصد ها حدود 50 الی 60 درصد زده شده

  22. قربانی گفت:

    سلام خسته نباشید.من رشتم تجربیه و امسال کنکور تجربی دادم ولی به دلیل اینکه علاقه نداشتم براب کنکور نخوندم و رتبه خوبی هم نیاوردم بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد رشته طراحی لباس و که از اول بهش علاقه داشتم انتخاب کردم
    خواستم ببینم رشته طراحی لباس در دانشگاه علم و فرهنگ بر اسای سوابق تحصیلی پذیرش داره ؟!

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. خیر . فقط موسسات غیر انتفاعی پذیرای دانشجو بدون کنکور هستند

  23. Ⓢⓐⓜⓘⓝ گفت:

    با سلام و خسته نباشید ؟میخواستم بدونم میتونم در کنار کنکور انسانی کنکور هنر بدهم؟
    برای قبولی در دانشگاه تهران طراحی لباس رتبه باید از چند تا چند باشد؟

    ممنون?

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله امکانش هست . رتبه لازم برای قبولی رشته مد نظر شما در دانشگاه تهران نهایت 3300 می باشد و برای قبولی در دانشگاه های شهر تهران مثل دانشگاه غیر انتفاعی علم و فرهنگ ماکسیمم رتبه مجاز 6600 میباشد.

  24. کوثر گفت:

    سلام میخواستم بدونم اگه برای کنکور هنر دروس تخصصی رو نزنم اما عمومی هارو بالا بزنم رشته طراحی لباس رو میارم؟!

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. خیر . حتما دروس تخصصی هم مطالعه کنید

  25. ملینا گفت:

    سلام
    من ملینا هستم کلاس یازدهم
    سئوال اول اینکه برای قبولی در رشته ی طراحی لباس در دانشگاه تهران باید چه رتبه ای کسب کنیم
    و سئوال دوم اینکه برای تحصیل در فرانسه در این رشته باید چه کاری کنیم و از کی اقدام کنیم و چه رتبه ای برای رفتن به این کشور نیازه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. برای قبولی در دانشگاه تهران در رشته مورد نظر رتبه زیر 2000 و برای مهاجرت به فرانسه یکسال قبل ازمهاجرت باید اقدام کنید

  26. @M@hs گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم رتبه مورد نیاز برای رشته طراحی لباس دانشگاه الزهرا منطقه سه چقدر هست؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . حداکثر 6000

  27. arti گفت:

    سلام و خسته نباشید. برای قبولی کنکور ارشد طراحی لباس هم میشه رتبه ی قبولی و درصدها رو قرار بدید؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . رتبه قبولی سراسری معمولا زیر 700 و میانگین درصد ها معمولا بین 15درصد به بالا

  28. مهلا گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم بپرسم که امسال دانشگاه هنر تهران و هنر های زیبا، طراحی لباس و طراحی پارچه بر میدارن؟ با چه رتبه ای؟
    ممنون:))

  29. شمیم گفت:

    سلام میشه بگید که برای ازمون عملی دقیقا باید چه کار کنیم؟ و چه چیزی مورد امتحان هست؟؟

  30. Faeze گفت:

    سلام خسته نباشید من کنکور تجربی دادم ولی نتیجه دلخواهمو نگرفتم و حالا نظرم عوض شده و میخوام براساس علاقه و استعدادم کنکور هنر بدم بنظرتون میتونم تو این شیش ماه باقی مونده تا کنکور هنر طراحی لباس تهران قبول شم؟با توجه به اینکه هیچی از دروس تخصوصیشو تاحالا نخوندم.و این که بین دانشگاه های تهران کدومش بهترن واسه این رشته؟

  31. Niloofar گفت:

    سلام،من قصد دارم کاردانی طراحی لباس رو بدون کنکور بخونم. سوالم اینه که واسه کارشناسی اگه بخوام کنکور سراسری همین رشته رو ادامه بدم کارشناسی دو ساله س؟و آزمون ورودی داره؟

  32. Niloofar گفت:

    سلام وقتتون بخیر، من میخوام طراحی لباس رو بدون کنکور و تو مقطع کاردانی بخونم. سوالم اینه که واسه کارشناسی اگه بخوام کنکور بدم هر رشته ای که بخونم کارشناسیش 2 ساله س؟

  33. Mim گفت:

    سلام ایدانیتو عزیز من کلاس نهمم و کارنامه ترم اولمو تازه گرفتم و معدلم ۱۷ شده و ریاضی ۱۱ و ۹ شدم ایا امکانش هس برم رشته ی طراحی دوخت؟همه ی نمره هام بالاس ب جز ریاضی من علاقه دارم ب این رشته

  34. e.s.ab گفت:

    سلام خسته نباشید. ببخشید میخواستم بدونم من که رشته ی تجربی هستم و متاسفانه به اجبار خانواده اومدم تجربی شانسی برای تحصیل در دانشگاه های تهران در رشته ی طراحی و مد دترم یا نه؟!

  35. سحرنوری گفت:

    سلام من رشتم طراحی دوخته تو مدرسه میخواسم ببینم معدل برای قبولی تو دانشگاه شریعتی باید چند باشه

  36. فاطمه گفت:

    سلام وقتتون بخیر.من تو سه سال دبیرستان رشتم تجربی بوده،و الآنم ب تازگی تصمیم بر تغییر رشته گرفتم ک ب جای کنکور تجربی کنکور هنر بدم..‌‌.و فقط باید دانشگاه تهران رو قبول بشم،مبحواستم ببینم شانس قبولیمو تو دانشگاه دولتی تهران چقدره،
    و اینکه اگر دولتی تهران رو نیارم،برای رشته نقاشی یا طراحی لباس،غیر از دانشگاه آزاد،اراه دیگ ای هم هست؟

  37. ثمین گفت:

    سلام وقت به خیر میخواستم بپرسم که دانشگاه هنرتهران در رشته طراحی لباس دانشجو میپذیره یانه؟و اینکه این رشته بورسیه داره که بدون پرداخت شهریه و توسط بورسیه شدن در خارج از کشور ادامه اش داد؟واینکه بازارکارش تو ایران و خارج از کشور چه طوره؟

  38. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر من در رشته ی انسانی در متوسطه ی دوم مشغول به تحصیل هستم اما علاقه دارم به طراحی لباس ولی واقعا نمیدونم چجوری برای کنکور هنر بخونم تا بتونم رتبه ی مورد علاقم رو بیارم توی عملی هم کمی ضعیف هستم بنظر شما میتونم با خوندن کتابهای درسی و شرکت در کلاس های طراحی لباس در آزمون عملی و علمی رتبه ی خوبی رو کسب کنم؟ و اینکه چجوری منابع رشته طراحی لباس رو مطالعه کنم؟ آیا مانند دروس انسانی باید صرفا بخونم و حفظ کنم و بعد تست بزنم یا روش دیگه ای داره؟ خیلی ممنون میشم سریع جواب بدید♥️

  39. Khanali گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من دیپلم رباضی دارم میخوام رشته خیاطی رو ادامه بدم چه دروسی رو باید بخونم؟؟

  40. سارا گفت:

    سلام من دانش آموز رشته طراحی دوخت در شاخه کار و دانش هستم برای قبولی در رشته طراحی لباس دانشگاه الزهرا تهران باید کنکور هنر بدم یا کنکور کاردانی فنی حرفه ای و کار و دانش؟
    ممنون میشم جواب بدین.

  41. شیوا گفت:

    سلام
    من رشته تجربی هستم اما امسال کنکور هنر شرکت کردم
    رتبه لازم برای طراحی لباس دانشگاه تبریز چنده ؟!
    ممنون میشم جواب بدین

  42. شیوا گفت:

    سلام
    من رشته تجربی هستم اما امسال کنکور هنر شرکت کردم
    رتبه لازم برای طراحی لباس دانشگاه تبریز چنده ؟!
    ممنون میشم جواب بدین

  43. شیوا گفت:

    یه سوال دیگه هم داشتم
    تمام رشته های دانشگاه هنر نیاز به آزمون عملی داره ؟ یا فقط طراحی لباس آزمون عملی داره ؟!

  44. مانا گفت:

    سلام. برای قبولی طراحی لباس الزهرا و شریعتی چه رتبه ای نیازه؟؟؟ منطقه یک هستم

  45. سارا گفت:

    سلام،برای ارشد طراحی لباس کنکور دادم ،رتبه ام ۴۸۵ شد ،آیا دانشگاه علم و فرهنگ تهران قبول میشم؟سراسری رو م غیرمجاز زد واسم

  46. مهدیه گفت:

    سلام.وقتتون بخیر
    من نهمم و انتخاب رشته دارم میخواستم فنی حرفه ای طراحی لباس بخونم.میخواستم بدونم برای طراحی لباس باید کنکور هنر داد؟و اینکه و میشه بگید تقریبی کنکورش چندسواله؟
    و من میخوام طراحی لباس شب و عروس بخونم این زیر شاخه وجود داره؟

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله شما هم میتوانید با کنکور و هم بدون کنکور وارد رشته طراحی لباس شوید.
      و گرایشی که شما انتخاب کردید اصلا در دانشگاه ها وجود ندارد و شما باید به صورت اختصاصی این دوره ها را بگذرانید در موسسات و آموزشگا های خصوصی

  47. حدیثه جودی گفت:

    سلام میخواستم بدونم برای تحصیل در رشته طراحی

    لباس در خارج از کشور مثلا انگلستان چه زمانی باید

    اقدام به مهاجرت کرد و چه مدارک تحصیلی باید داشته

    باشیم

  48. کوثر گفت:

    سلام رتبه طراحی دوخت چقد باید باشه ،با سهمیه جانبازان ۵درصد

  49. Sina گفت:

    سلام من سینا هستم رشته ام تجربی و از طراحی لباس رو خیلی دوست دارم به راهنمایی لازم دارم خانوادم میگن این رشته فقط برای خانم هاست درسته

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما خیلی خوبه که رشته ای که علاقه داری را انتخاب میکنی. بله درسته در کشور ما بیشتر تمایل خانم ها و دخترها به رشته طراحی دوخت هست ولی شما باداشتن علاقه و مهارت لازم میتونید به هدف مورد نظر خودت از این رشته برسید.

  50. هستی گفت:

    سلام من سال دوم طراحی دوخت فنی هستم هنرستان شیراز میخاستم ببینم اگر درصد سهمیه هم نداشته باشم و فقط درس های تخصصی داخل کنکور ب زنم حداقل امتیاز برای قبولی دانشگاه دولتی چقدر هست؟

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      در کنار درس های تخصصی پاسخگویی به سوالات عمومی هم بسیار مهم هست که بتونید در کنکور سراسری قبولی داشته باشید.برای دانشگاه های دولتی رتبه دورقمی و سه رقمی ملاک شما باشد.

  51. fafa گفت:

    سلام من رشته تجربی هستم و به رشته طراحی لباس علاقه دارم میخاستم بدونم توی این دو ماه باقی مانده تا کنکور برای قبولی در کنکور هنر دانشگاه تهران چه باید کرد
    و اینگهه درصد های عمومی ام بالاست

  52. ناشناس گفت:

    1

Average
5 Based On 56

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *