آیدانیتو > پاسخنامه کنکور ریاضی 99
اعلام نتایج کنکور رشته ریاضی و فیزیک

پاسخنامه کنکور ریاضی 99

پاسخنامه کنکور ریاضی 99

کنکور سراسری به آزمونی چهار گزینه‌‌ای اطلاق می‌شود که هدف از برگزاری آن سنجش اطلاعات درسی دانش‌آموزان جهت ورود به دانشگاه‌های سراسر کشور است. هر دانش‌آموز برای شرکت در این آزمون مهم و سرنوشت‌ساز نیاز به مطالعه دروس مختلفی در زمینه رشته تحصیلی خود را دارد. درواقع، منابع این دروس را کتاب‌های سال‌های نهم تا دوازدهم تحصیلی تشکیل می‌دهند. جالب است بدانید که کنکور سراسری تنها در چند کشور کره جنوبی، چین، ترکیه و ایران برگزار شده و در مناطقی مانند ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی نیازی به شرکت در این آزمون برای ورود به دانشگاه‌ها نیست. همان‌‌طور که می‌دانید، سازمان سنجش آموزش کشور مسئولیت برگزاری کنکور سراسری را در ایران به عهده دارد. سازمانی که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می‌کند. باید بگوییم که آزمون ورود به دانشگاه‌ها هر ساله در 5 گروه آزمایشی علوم انسانی، هنر، علوم تجربی، زبان‌های خارجی و علوم ریاضی و فنی برگزار می‌شود. زمان برگزاری کنکور سراسری تیر ماه بوده و تعداد زیادی از داوطلبان در این روزها به رقابت با سایر داوطلبان پرداخته و اطلاعات و دانش خود را محک می‌زنند. ازجمله رشته‌های مورد توجه در کنکور سراسری رشته علوم ریاضی و فنی است. رشته‌ای که علاقمندان خاص خود را داشته و داوطلبان زیادی مایل به ادامه تحصیل در یکی از رشته‌های این گروه آزمایشی هستند. امسال هم همانند سال‌های گذشته کنکور سراسری ریاضی 99 در صبح روز هفتم تیر ماه برگزار گردید. در این مقاله، قصد تحلیل و بررسی پاسخ‌نامه کنکور ریاضی 99 را برای شما داوطلبان گرامی داریم. داوطلبانی که به رشته ریاضی علاقه مند هستند میتوانند از طریق رشته های بدون کنکور هم وارد دانشگاه شوند و ثبت نام کنند.

                                      

تحلیل و بررسی پاسخ‌نامه کنکور ریاضی 99

پاسخ‌نامه کنکور ریاضی 99 پس از برگزاری کنکور سراسری رشته ریاضی توسط سایت سازمان سنجش منتشر شده که در اینجا به طور مختصر به تحلیل و بررسی پاسخ‌نامه آن می‌پردازیم. لازم به ذکر است که پاسخ‌نامه کنکور ریاضی 99 به صورت تشریحی بوده و ترتیب قرار گرفتن دروس به ترتیب دفترچه سؤال در آن رعایت شده است. به عبارت دیگر، در این دفترچه ابتدا پاسخ‌نامه دروس عمومی زبان و ادبیات فارسی، عربی، دین و زندگی و انگلیسی داده شده و سپس می‌توانید پاسخ‌نامه تشریحی دروس تخصصی ریاضیات، فیزیک و شیمی را مشاهده نمایید.

پاسخ‌نامه سؤالات درس زبان و ادبیات فارسی کنکور سراسری ریاضی 99

پاسخ‌نامه سؤالات درس زبان و ادبیات فارسی، نخستین بخش از پاسخ‌نامه کنکور سراسری ریاضی 99 را تشکیل می‌دهد. در واقع، هر ساله در کنکور سراسری 25 سؤال از این درس مطرح می‌شود که زمانی برابر با 18 دقیقه برای پاسخگویی به سؤالات آن اختصاص داده شده است.

پاسخ‌نامه سؤالات درس عربی کنکور سراسری ریاضی 99

دومین قسمت از دفترچه پاسخ سؤالات کنکور ریاضی 99 شامل درس عربی بوده که دانش‌آموزان باید به 25 سؤال در این درس پاسخ دهند. باید بدانید که زمان اختصاص داده شده برای پاسخ‌گویی به سؤالات درس عربی 20 دقیقه است.

پاسخ نامه سؤالات درس دین و زندگی کنکور سراسری ریاضی 99

بخش سوم پاسخ‌نامه تشریحی کنکور سراسری ریاضی 99 را سؤالات دین و زندگی در بر می‌گیرند. تعداد سؤالات مطرح شده در این درس نیز مشابه دیگر دروس عمومی 25 سؤال است.

پاسخ‌نامه سؤالات درس زبان انگلیسی کنکور سراسری ریاضی 99

پاسخ‌نامه درس زبان انگلیسی، آخرین قسمت از دفترچه پاسخ دروس عمومی را تشکیل می‌دهد. گفتنی است که داوطلبان باید در مدت زمان 20 دقیقه به 25 سؤال مطرح شده در این درس پاسخ دهند.

پاسخ‌نامه سؤالات درس ریاضیات کنکور سراسری ریاضی 99

درس ریاضیات، در ردیف درس‌های تخصصی و اصلی رشته ریاضی بوده که قسمت بعدی پاسخ‌نامه کنکور ریاضی 99 را شامل می‌شود. باید بدانید که دانش‌آموزان در این درس باید به سؤالات دروس دیفرانسیل، ریاضیات پایه، گسسته، جبر و احتمال، آمار، هندسه تحلیلی و هندسه پایه به ترتیب پاسخ دهند.

پاسخ‌نامه سؤالات درس ریاضیات کنکور سراسری ریاضی 99

پاسخ نامه سؤالات درس فیزیک، قسمت بعد پاسخ نامه کنکور 99 را شامل شده که از دروس تخصصی و مهم برای داوطلبان این گروه آزمایشی به شمار می آید. لازم به ذکر است که تعداد سؤالات طرح شده در این قسمت برابر با 30 سؤال است.

پاسخ‌نامه سؤالات درس شیمی کنکور سراسری ریاضی 99

درس شیمی، آخرین بخش از پاسخنامه کنکور ریاضی 99 است. باید بگوییم که تعداد سؤالات این درس در کنکور سراسری معادل 35 سؤال بوده که داوطلبان باید در زمان مشخصی به سؤالات آن پاسخ دهند.

                                      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *