آیدانیتو > ثبت نام کارشناسی پیام نور
ثبت نام کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

ثبت نام کارشناسی پیام نور

 ثبت نام کارشناسی پیام نور

دانشگاه پیام نور زیر نظر وزارت علوم قرار دارد و هر ساله از طریق آزمون و بدون کنکور دانشجو می گیرد. دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه های خوب کشور است که طرفداران قابل توجهی دارد. با توجه به این استقبال، ما این مطلب را به ثبت نام کارشناسی پیام نور، زمان پذیرش بدون کنکور کارشناسی پیام نور و نحوه ی ثبت نام کارشناسی حضوری و غیر حضوری دانشگاه پیام نور اختصاص داده ایم. مجال صحبت در این مقاله محدود است و برای آنکه سخن به درازا نکشد، اطلاعات مختصر و لازم را در مورد ثبت نام کارشناسی پیام نور برایتان شرح می دهیم. همچنین برای کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور فقط دانشجویان معدل بالا میتوانند ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور
در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری برای داوطلبان امکان ثبت نام در دانشگاه های پیام نور نیز وجود دارد و پذیرفته شدگان می توانند در رشته های مورد پذیرش دانشگاه پیام نور، انتخاب رشته نمایند و بدین ترتیب در مقطع کارشناسی از طریق آزمون سراسری وارد دانشگاه پیام نور شوند. اما اگر بخواهید که از رشته های بدون کنکور اطلاع یابید میتوانید روی لینک بزنید.
زمان پذیرش بدون کنکور کارشناسی پیام نور
دانشگاه پیام نور بدون کنکور و با کنکور دانشجو می پذیرد. زمان پذیرش بدون کنکور کارشناسی پیام نور و زمان ثبت نام کارشناسی پیام نوربه صورت بدون آزمون در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود و همه ی کسانی که قصد ورود بدون کنکور به دانشگاه پیام نور را دارند، می توانند در این دو نوبت با ارائه ی مدارک مورد نیاز ثبت نام کنند. تمامی داوطلبان و متقاضیان در طی مهلت ثبت نام کارشناسی پیام نور که توسط سازمان سنجش مشخص می شود مجاز به انجام ثبت نام هستند.مهلت ثبت نام کارشناسی پیام نورقابل تمدید نیز هست.
در صورت داشتن هر گونه پرسشی در زمینه ثبت نام کارشناسی دانشگاه پیام نور، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
نحوه ی ثبت نام کارشناسی حضوری و غیر حضوری دانشگاه پیام نور
دانشگاه پیام نور به دو طریق با آزمون و بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند. در روش با آزمون که از طریق همان آزمون سراسری است، ثبت نام به صورت غیر حضوری است و هر فرد در صورت پذیرش با ارائه ی مدارک به دانشگاه مربوطه مراجعه می نمایید.ثبت نام کارشناسی  غیر حضوری پیام نور  از طریق سایت سازمان سنجش کشور هر سال انجام می شود.
مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور
متقاضیان ورود به دانشگاه پیام نور اگر قصد دارند از طریق بدون کنکور وارد دانشگاه شوند، در دو نوبت مهر و بهمن فرصت دارند جهت ارائه ی مدارک مورد نیاز و انجام ثبت نام اقدام کنند. ورودی های مهر وبهمن فرصت دارند جهت ارائه ی مدارک مورد نیاز و انجام ثبت نام اقدام کنند. ورودی های مهرماه قبل از شروع ترم تحصیلی، ثبت نام آنها تمام می شود و در پذیرش بهمن معمولاً اواخر پاییز، دانشگاه پیام نور اعلام می کند که بدون کنکور دانشجو پذیرش می نماید.
در این مقاله به بررسی مهلت ثبت نام کارشناسی پیام نور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله لیست رشته های بدون کنکور سراسری بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام کرشناسی پیام نور ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *