آزمون دکتری

تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری

تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری

پذیرش در مقطع دکتری برای هر داوطلب در هر رشته ای اهمیت بالایی دارد. تمامی داوطلبان دکتری کامپیوتر برای قبولی به شدت تلاش می کنند. اما متأسفانه به علت تعداد محدود پذیرش و دو مرحله ای بودن پذیرش برخی از افراد برخلاف داشتن رتبه و بار علمی مناسب پذیرفته نمی شوند. این گروه از داوطلبان می توانند برای پذیرش در تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری اقدام کنند. در صورت مناسب بودن رتبه و تراز امکان قبولی در تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری بالا است زیرا بسیاری از افراد تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری را فراموش می کنند.

گرایش های دکتری مهندسی کامپیوتر به شرح زیر اند. توجه داشته باشید که ممکن است تمامی گرایش ها در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری اقدام به پذیرش دانشجو نکنند.

  • نرم افزار و الگوریتم
  • معماری سیستم های کامپیوتری
  • هوش مصنوعی
  • شبکه و رایانش
  • فناوری اطلاعات
  • علوم کامپیوتر

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری

برای شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری باید جز شرکت کنندگان در آزمون دکتری و دعوت به مصاحبه شدگان باشید. شرط دیگری که برای شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری وجود دارد این است که شما نباید از محل پذیرش خود در شهریور ماه ثبت نام کرده باشید.

در سال 97 احتمال پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری بسیار کم است. زیرا سایت سنجش تا کنون هیچ اطلاعیه در این زمینه منتشر نکرده است. ما در این مقاله شما را با زمان و نحوه ی ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری در صورت ارائه آشنا می کنیم.

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد

در صورتی که دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر، زمان آغاز آن دهه اول آبان ماه است. برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد، شما باید جز دعوت به مصاحبه شوندگان باشید در تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد شما تنها می توانید، به انتخاب دانشگاه هایی که دعوت به مصاحبه شده اید بپردازید. به احتمال بسیار زیاد پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد فاقد مرحله مصاحبه است.

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر سراسری

دانشگاه سراسری اطلاعیه ای جهت برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری منتشر نکرده است. بنابراین احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر سراسری بسیار کم است. اما در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر، زمان ثبت نام دهه اول آبان ماه است. ثبت نام و انخاب رشته از طریق سایت سنجش انجام خواهد شد و به احتمال زیاد داوطلبان مجدداً برای مصاحبه دعوت خواهند شد.
در صورت عدم برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری شما می توانید برای تحصیل پردیس های خودگردان دانشگاه های سراسری اقدام کنید. به این منظور مقاله دکتری  بدون آزمون پردیس را مطالعه کنید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تکمیل ظرفیت دکتری کامپیوتر آزاد و سراسری می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *