آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور
انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی

انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور

انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور

تا همین چند سال پیش گزینش و پذیرش دانشجویان در انواع رشته های دانشگاهی با سختی های زیادی همراه بود. ولی در حال حاضر با ورود طرح پذیرش دانشجو به شکل بدون کنکور دیگر هیچ جای نگرانی جهت ادامه تحصیل افراد در انواع رشته های مختلف تحصیلی و وارد شدن آن ها به دانشگاه ها و مراکز مختلف دانشگاهی دیده نمی شود.

بدین ترتیب شاهد رفع مشکل داوطلبان شاغل که به طور معمول وقت کمی جهت خواندن دروس مرتبط با کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را دارند به طور کامل هستیم. کلیه داوطلبان و متقاضیان گروه های آزمایشی مختلف باید از این موضوع آگاه باشند که پذیرش و گزینش آن ها جهت ورود به انواع دانشگاه ها تنها بر طبق سوابق تحصیلی افراد یعنی معدل کتبی دوران متوسطه آن ها صورت می گیرد.

از جمله دانشگاه های پذیرنده دانشجویان در دوره کاردانی و به صورت بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی است. دانشگاهی جامع که همواره در امر پذیرش کاردانی بدون کنکور موفق بوده است و هر ساله افراد بسیاری را جذب کرده است. از این رو در این مقاله به بحث در مورد انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور برای شما دوستان گرامی می پردازیم.
مشاوران آیدانیتو پاسخگوی تمامی سؤالات شما در رابطه با انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور هستند.


نحوه انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور

تمامی داوطلبان مایل به انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور می توانند از طریق مراجعه به وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org تمامی عملیات انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور را انجام دهند. هر یک از داوطلبان و متقاضیان شرکت در انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور به طور متوسط امکان انتخاب و درج 20 کد رشته محل را در صفحه انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور را دارند.

انتخاب کلیه این کد رشته ها بر اساس اولویت های داوطلب انجام می پذیرد در این میان عوامل مهم و مورد توجهی همچون محل رفت و آمد، سطح کیفی مراکز دانشگاهی، میزان علاقه فرد داوطلب، رشته مورد نظر نیز در الویت بندی رشته ها بسیار با اهمیت به نظر می رسد.

زمان انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور

در سال جاری یعنی سال 97 ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور هم زمان با سایر دوره های مختلف شبانه و روزانه در ماه مرداد انجام پذیرفت. اما در مورد سال آینده یعنی سال 98 همچنان باید منتظر بود. جهت اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور می توانید با مشاوران برجسته آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

شرایط انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور

باید عرض کنیم که هر داوطلب در صورت برخورداری از شرایطی چند امکان شرکت در انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور را دارد به بیان دیگر، در صورت عدم وجود این شرایط فرصت شرکت در انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور به فرد داده نمی شود. در مجموع می توان شرایط انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور را در دو دسته اختصاصی و عمومی خلاصه کرد.

در میان این شرایط مواردی همچون داشتن گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی و همین طور موضوع نظام وظیفه داوطلبان ذکور از اهمیتی بالاتر در قیاس با بقیه شرایط انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور برخوردار هستند. در نتیجه در زمان انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور باید توجه لازم را به آن ها به عمل آورد.
در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی بدون کنکور سراسری بزنید.
در صورت داشتن هر گونه پرسشی در حیطه انتخاب رشته کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور امکان برقراری تماس شما با مشاوران آیدانیتو فراهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *