کارشناسی بدون کنکور پیام نور

کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی

کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی
رشته روان شناسی در سال های اخیرعلاقه مندان بسیاری پیدا کرده است. برای ورود به این رشته راه های بسیاری وجود دارد و یکی از آن راه ها کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی است. در سال های اخیر که دانشگاه سراسری پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را نیز آغاز کرده است، این نوع پذیرش شامل دانشگاه پیام نور نیز می شود. در این مقاله شما را با نحوه ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور روانشناسی آشنا می کنیم.
پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی 
دانشگاه پیام نور در اکثر رشته محل ها پذیرش بدون کنکور دارد و این موضوع توجه بسیاری از داوطلبین را به خود جلب می کند. کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی یکی از رشته های پر طرفدار دانشگاه پیام نور است و هر ساله داوطلبین زیادی راهی تحصیل کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی می شوند. پذیرش در دوره کارشناسی بدون کنکور پیام نور روان شناسی از طریق ثبت نام در مرحله صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری، انجام می شود. در ادامه زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی را برایتان شرح می دهیم.
زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی 
ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی هم زمان با ثبت نام بدون کنکور سراسری یعنی در نیمه دوم مرداد ماه انجام شده است. پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی در این مرحله بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین است. تمامی افراد (چه کسانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و چه کسانی که در کنکور سراسری ثبت نام نکرده اند) می توانند در این مرحله شرکت کنند. اما حال که زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی به اتمام رسیده است، چگونه می توان در کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی به تحصیل پرداخت؟ اگر شما از ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی در مرداد ماه جا مانده اید، نگران نباشید، زیرا شما می توانید در تکمیل ظرفیت کارشناسی روان شناسی پیام نور شرکت کنید. البته برای پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت باید شرایط لازم را داشته باشید. اگر به پرستاری هم علاقه مند هستید و نمیتوانید کنکور دهید از پرستاری بدون کنکور وارد دانشگاه شوید.
شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی
برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی باید شرایط لازم جهت پذیرش را داشته باشید. شرایط به شرح زیر است:

  • اعتقاد به ادیان مورد قبول در قانون اساسی ایران، عدم عناد و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم اعتیاد به مواد مخدر که در زمره شرایط عمومی پذیرش قرار می گیرند.
  • عدم وجود منع برای تحصیل از نظر نظام وظیفه و قوانین جمهوری اسلامی ایران.
  • داشتن مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم کامل نظام قدیم.

با داشتن شرایط فوق و مراجعه و ثبت نام به موقع می توانید در کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی تحصیل کنید.

تکمیل ظرفیت روانشناسی پیام نور
دانشگاه پیام نور در آبان ماه اقدام به تکمیل ظرفیت می نماید. پذیرش در این مرحله بدون آزمون و امتحان است. داوطلبینی که مایل به ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی در مرحله تکمیل ظرفیت هستند می توانند به واحد مورد نظرشان مراجعه و ثبت نام خود را کامل کنند.
در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم مقاله روانشناسی بدون کنکور آزاد را نیز بخوانید.
برای اطلاع از نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی با مشاوران آیدانتیو تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

0 دیدگاه در “کارشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی

  1. حامد گفت:

    من ازثبت نام بدون کنکور جامانده ام لطفا زمان دقیق تکمیل ظرفیت دانشگاه پیامنوررا ذکرربفرمایید.یه دنیا ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *