کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فناوری اطلاعات






کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فناوری اطلاعات

دانشگاه علمی کاربردی از جمله دانشگاه هایی است که معمولاً توسط افراد شاغل انتخاب می شود، چرا که ساعات برگزاری کلاس ها هماهنگ با ساعات اداری است و داوطلبان می توانند با استفاده از سهمیه شاغلان بعد از ساعات اداری، در کلاس ها حاضر شوند.

مدرک دانشگاه علمی کاربردی معتبر و کسب مهارت بیشتر هدف این دانشگاه است ، از این جهت مورد توجه داوطلبان علاقمند به تحصیل قرار گرفته است.

یکی از رشته هایی که در سال های اخیر طرفداران زیادی در بین داوطلبان دانشگاه پیدا کرده است، رشته فناوری اطلاعات است. این رشته از بازار کار مناسبی برخوردار است و از این جهت انتخاب درستی برای علاقه مندان به این رشته می باشد.

مقطع کاردانی به کارشناسی از جمله مقاطعی است که رشته فناوری اطلاعات در آن ارائه می شود. از این جهت پیشنهاد می کنیم کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فناوری اطلاعات را مشاهده کنید تا جزئیات لازم را بدانید.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فناوری اطلاعات

  • برای پذیرش در کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فناوری اطلاعات لازم است، شرایط عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده را داشته باشید. در ادامه این شرایط را مشاهده می کنید.
    شرایط عمومی برای ثبت نام و مجاز شدن در این مقطع داشتن اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی، نداشتن فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر و…. است.
  • داوطلبان آقا ضمن داشتن شرایط عمومی و اختصاصی باید از نظر نظام وظیفه مجاز به ادامه تحصیل شده باشند.
  • شرایط اختصاصی برای پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت و یا کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای زیر نظر وزارت آموزش و پرورش است.

همان طور که اطلاع دارید معیار پذیرش دانشجو در این دانشگاه سوابق تحصیلی داوطلبان است، چرا که این دانشگاه بدون برگزاری آزمون دانشجو می پذیرد.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فناوری اطلاعات

دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال اقدام به جذب دانشجو می کند. مهر و بهمن از ماه هایی است که داوطلبان پذیرفته شده وارد دانشگاه می شوند. ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فناوری اطلاعات برای ورودی مهرماه در نیمه دوم شهریور و ورودی بهمن در اوایل اسفند انجام می شود.

داوطلبان عزیز می توانند دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را از سازمان سنجش و همزمان با شروع ثبت نام این دوره دریافت کنند.

با شروع مهلت ثبت نام، یک هفته فرصت به داوطلبان داده می شود تا انتخاب رشته ی خود را تکمیل کنند. اما پیشنهاد می کنیم در روزهای اولیه ثبت نام خود را تکمیل کنید تا ظرفیت های این رشته پرطرفدار و جذاب تکمیل نشده باشد.

نکته ای که در خصوص سهمیه شاغل باید توجه کنید این است: وجود یک سال سابقه کار مرتبط با رشته مورد نظر اهمیت دارد، در صورتی که از سهمیه شاغل استفاده می کنید حق بیست انتخاب از یک زیر گروه را خواهید داشت.

داوطلبانی که از سهمیه آزاد استفاده می کنند می توانند بیست کد رشته را از یک گروه آزمایشی انتخاب کنند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فناوری اطلاعات مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی فناوری اطلاعات را مطالعه کنید.
اگر سؤالی در خصوص کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فناوری اطلاعات دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *