آیدانیتو > زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت
آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت






زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 

از جمله ملزومات شرکت در کنکور کارشناسی ارشد در تمامی سال های تحصیلی همراه داشتن کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت است. این کارت به جهت اطلاع داوطلبان و متقاضیان از مکان و زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت و سایر اطلاعات لازم انتشار یافته در چند روز پیش از برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. تمامی متقاضیانی که در زمان ثبت نام در ارشد پزشکی 1398 برای شرکت در رشته محل های گروه پزشکی علاقه مندی خود را اعلام کنند در مهلت قانونی اختصاص یافته به وسیله مرکز سنجش آموزش پزشکی باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما دوستان در رابطه با کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت در این مقاله به این موضوع پرداخته ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در ارتباط با کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت به دست آورید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت

هر ساله و هم زمان با انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت جدول زمان بندی این آزمون نیز در دسترس کلیه داوطلبان قرار می گیرد. از این جهت متقاضیان می توانند بر طبق این جدول زمانی بندی برنامه ریزی خود را انجام دهند و به مطالعه منابع مشغول شوند. از جمله مراحلی که بازه زمانی تعیین شده برای آن در این جدول درج می گردد فرایند دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد بهداشت است. در سال گذشته کارت آزمون ارشد وزارت بهداشت از 5 روز پیش از برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت در دسترس داوطلبان قرار گرفت. اما در سال 98 و با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شاهد به تعویق افتادن زمان انتشار کارت آزمون ارشد وزارت بهداشت هستیم. بدین ترتیب کارت آزمون ارشد وزارت بهداشت از اوایل دهه دوم تیر ماه برای داوطلبان قابل دریافت است. برای اطلاع از زمان دقیق انتشار کارت آزمون ارشد وزارت بهداشت در سال 98 با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه دریافت کارت آزمون ارشد وزارت بهداشت

هر یک از داوطلبان بعد از تعیین زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت تمامی داوطلبان باید به سایت sanjeshp.ir وارد شوند و با وارد کردن کلیه اطلاعات درخواستی کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت را دریافت کنند. توجه داشته باشید که همراه با کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت برگه راهنمای آزمون ارشد وزارت بهداشت نیز منتشر می شود و جزئیات و اطلاعات مرتبط با برگزاری آزمون در آن درج می گردد. تنها روش دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت از طریق کد رهگیری ثبت نام فرد داوطلب است به این جهت کافی است که به قسمت کارشناسی ارشد سایت مذکور وارد شوید و گزینه کارت ورود به جلسه آزمون را انتخاب کنید. در ادامه با درج کد رهگیری خود در کادر مربوطه کارت آزمون ارشد وزارت بهداشت شما به نمایش در می آید. توجه داشته باشید که در صورت فراموش کردن کد رهگیری ثبت نام تنها باید گزینه فراموشی کد رهگیری را انتخاب کنید و این کد را بازیابی کنید.

ویرایش معدل در زمان اخذ کارت آزمون ارشد وزارت بهداشت

از جمله قابلیت های مهمی که هر ساله در زمان دریافت کارت آزمون ارشد وزارت بهداشت در دسترس داوطلبان قرار می گیرد امکان ویرایش معدل در این دوره است بر همین اساس تمامی متقاضیان علی الخصوص دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که در زمان ثبت نام اقدام به وارد کرد میانگین واحدهای گذرانده خود می کنند در این زمان می توانند علاوه بر دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت نسبت به ویرایش معدل کارشناسی خود اقدامات لازم را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویرایش اطلاعات در زمان اخذ کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد وزارت بهداشت 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *