مهاجرت به ترکیه

ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در ترکیه






ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در ترکیه

در عصر حاضر، کشور ترکیه به دلیل بهره مندی از مدرن ترین و بهترین مدارس و دانشگاه ها و همچنین اقتصادی موفق و پیشرفته، از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای تحصیل و یا فعالیت کاری به حساب می آید. در نتیجه، استقبال از زندگی و اقامت در آن در میان بسیار بالاست. در صورت تصمیم فردی به مهاجرت به ترکیه جهت ادامه تحصیل و یا کار، تمایل جهت همراهی همسر و فرزندان به این کشور نیز زیاد است. ولی باید بدانید که امکان انجام این کار فقط به وسیله اخذ ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در ترکیه برای شما میسر است. در این مقاله، به بحث در مورد ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در ترکیه برای شما دوستان می پردازیم پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی جالب و مفید را در رابطه با ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در ترکیه به دست آورید.

ویزای همراه و فرزندان ترکیه شامل چه کسانی می شود؟

باید بگوییم که ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در ترکیه شامل حال افراد زیر می شود.

  • فرزندان خارجی وابسته به همسر خود و یا فرزندان خارجی وابسته
  • فرزندان خارجی از زوجی خارجی ( به عنوان مثال یکی از زوجین اهل ایران و دیگری از اهالی ترکیه باشد) و یا فرزندان خارجی
  • شریک زندگی فرد متقاضی

شرایط پذیرش اقامت همراه در کشور ترکیه

در مجموع می توان گفت که ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در ترکیه به افرادی تعلق می گیرد که حداقل یکی از اعضاء خانواده اش به این کشور مهاجرت و کارت آبی را دریافت کرده باشد. کارت آبی ترکیه به تمامی متقاضیان بین المللی ترکیه که دست کم یک سال را در ترکیه اقامت کرده باشند، اعطا می گردد .

هزینه دریافت ویزای همراه ترکیه

باید بگوییم که هزینه های پرداختی جهت دریافت ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در ترکیه بستگی بالایی به ملیت و فرد متقاضی دارد. برخی از ملیت ها در شرایط خاصی، نیازی به پرداخت هزینه اقامت ندارند. این مقدار هزینه برای کودکان به میزان 50 درصد کاهش می یابد.

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای همراه و فرزندان ترکیه

در پایان این مقاله، به ذکر مدارکی ضروری جهت اخذ ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در ترکیه برای شما دوستان می پردازیم.

  • اثبات درآمد منظم و کافی جهت پرداخت هزینه ها در مدت اقامت در ترکیه
  • بررسی پورتال الکترونیکی و یا مدارک قضایی از دادگاه های ترکیه
  • داشتن بیمه درمانی معتبر که تمام اعضا خانواده را شامل شود
  • ارائه فتوکپی و اصل سند هویتی

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در ترکیه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله هزینه زندگی در ترکیه بزنید.

اگر سوالی در زمینه ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در ترکیه ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *