ارشد بدون آزمون

نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان


نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان

همان گونه که اطلاع دارید، دانشگاه آزاد اسلامی و سراسری در هر سال به دو روش بدون آزمون و با آزمون در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به جذب و گزینش دانشجو می کنند. البته ثبت نام بدون کنکور در این دو دانشگاه در دوره کارشناسی ارشد به استعدادهای درخشان اختصاص داشته و تمامی فارغ التحصیلان ممتاز و برجسته در صورت داشتن شرایط لازم امکان استفاده از این فرصت طلایی را دارند. در مورد دانشگاه سراسری باید گفت که ثبت نام و اعلام نتایج این دانشگاه هر ساله در سایت  خود دانشگاه ها انجام می گیرد و تاریخ مشخصی ندارد. اما در مورد دانشگاه آزاد، مطابق روال سال های گذشته، امسال نیز تعداد زیادی از متقاضیان واجد شرایط در بازه زمانی بین 11 تا 19 مرداد ماه اقدام به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود و تکمیل فرم ثبت نام می نمایند. از آن جایی که نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور استعدادهای درخشان در 15 مهر ماه سال جاری اعلام شده، خود را ملزم دانستیم که موضوع مقاله حاضر را به بحث در مورد نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان اختصاص دهیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی ضروری را در ارتباط با نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان به دست آورید.

زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور استعدادهای درخشان

با توجه به آغاز نیمسال اول سال تحصیلی 97-98 از ماه مهر تمامی پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد به مراتب باید از نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان خود آگاهی یابند. اما امسال یعنی سال 97 بر خلاف سال های گذشته نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان در اواسط ماه مهر  انتشار یافت.

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان

تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یعنی www.azmoon.org، نسبت به مشاهده نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان اقدام نمایند. در نهایت پس از ورود به سایت، بایستی بر روی لینک “اعلام نتایج بدون آزمون کارشناسی ارشد” کلیک کرده و سپس از طریق وارد کردن اطلاعات ثبت نامی در صفحه جدید باز شده، امکان مشاهده نتایج نهایی را خواهید داشت.
اگر سوالی در زمینه نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد استعدادهای درخشان

برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان، پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان در سایت دانشگاه آزاد و یا سایت دانشگاه محل قبولی قابل مشاهده است. پس از اطلاع از زمان ثبت نام باید در ساعت و روز مقرر به دانشگاه مورد نظر مراجعه و نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمایید.

مدارک ثبت نام حضوری ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان

تمامی افراد پذیرفته شده در کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان باید در زمان هایی مشخص جهت انجام ثبت نام نهایی در واحد قبولی حضور داشته باشند. اما در این میان، همراه داشتن مدارکی همانند اصل شناسنامه، ریز نمرات مقطع کارشناسی، کپی و اصل کارت ملی، شش قطعه عکس تمام رخ و دو برگ فتوکپی از تمامی صفحات شناسنامه الزامی است.

شرایط شرکت در ارشد بدون کنکور استعدادهای درخشان

شرکت در طرح ارشد بدون کنکور استعدادهای درخشان مستلزم داشتن شرایطی از جانب فرد شرکت کننده در این طرح است. در صورتی که مایل به ثبت نام در ارشد بدون کنکور را دارید و اطلاع دقیقی از شرایط اعلام شده برای ثبت نام در آن را نداریدب ا مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بزنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *