کارشناسی ارشد

مبلغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان چقدر است؟

شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان






مبلغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان چقدر است؟

دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله دو دانشگاه دولتی در استان اصفهان به شمار می رود. موقعیت فیزیکی این دانشگاه به شکلی است که در مجاورت دروازه شیراز جای گرفته است و با داشتن وسعتی در حدود 300 هکتار از جمله بزرگ ترین دانشگاه های ساخته شده در ایران به شمار می رود. در میان رشته های ارائه شده در دانشگاه اصفهان می توان از ادبیات فارسی، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی کامپیوتر و غیره یاد کرد. باید اشاره کنیم که دانشگاه اصفهان نیز همانند سایر دانشگاه های دولتی در دوره شبانه نیز اقدام به جذب دانشجو می کند. به دلیل اهمیت اطلاع دانشجویان از میزان شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان موضوع مقاله حاضر را به بحث در رابطه با شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان اختصاص می دهیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در ارتباط با شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان به دست آورید.

شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه سراسری به انتخاب رشته دوره های تحصیلی متعدد از جمله دوره  ارشد شبانه دانشگاه اصفهان می رسیم. در نتیجه اشخاصی که رتبه ضروری جهت انتخاب رشته های مقطع ارشد دانشگاه اصفهان را به دست آورده است بدون هیچ مشکلی می تواند در انتخاب رشته اینترنتی و آنلاین رشته محل های شبانه کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان شرکت نمایند. موضوعی که در اینجا اهمیت دارد کسب اطلاعاتی دقیق و درست از میزان شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان است که آگاهی از آن برای هر یک از داوطلبان کاملاً مهم و ضروری به نظر می رسد.

نحوه محاسبه شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان

مبلغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان برای هر یک از گروه های آموزشی علوم پایه و فنی و مهندسی و علوم انسانی با یکدیگر متفاوت است به این ترتیب هر یک از داوطلبان باید با توجه به گروه آزمایشی خود در دوره کارشناسی ارشد در پی اطلاع از مبلغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان باشند.

مبلغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان

در این قسمت از مقاله حاضر به ذکر مبلغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان در گروه علوم پایه و فنی و مهندسی برای شما می پردازیم. برای کسب اطلاعات دقیق و موثقی در رابطه با مبلغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

گروه آموزشی

شهریه متغیر برای هر واحد درسی شبانه ارشد (تومان)

علوم پایه و فنی و مهندسی

شهریه پایان نامه

شهریه دروس عملی و سمینار

شهریه دروس اصلی

شهریه ثابت ارشد شبانه

6.546.378

4.364.253

2.618.553

9.819.563

باید به اطلاع شما دوستان مایل به تحصیل در ارشد شبانه دانشگاه اصفهان برسانیم که مبالغ ذکر شده در بالا بر طبق مبالغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان در سال 98 است. نکته بسیار مهم این که دانشگاه اصفهان می تواند هر ساله نسبت به افزایش حداکثر 25 درصدی شهریه متغیر دوره های نوبت دوم دوره کارشناسی ارشد در مقایسه با سال قبل اقدامات لازم را انجام دهد.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد بدون کنکور شبانه 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه ارشد شبانه دانشگاه اصفهان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *