کارشناسی ارشد

شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر

شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر






شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر

دانشگاه مالک اشتر از جمله شناخته شده ترین و به نام ترین دانشگاه های تحت نظارت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کشور به شمار می رود. هدف اساسی از احداث و راه اندازی دانشگاه صنعتی مالک اشتر چیزی نیست به جز اجرای انواع پروژه های تحقیقاتی خاص در سطح ملی و تربیت کادر مخصوص مورد نیاز در انواع مراکز تحقیقاتی که موجبات احداث و راه اندازی این دانشگاه را در سال 1363 فراهم کرد. این دانشگاه مشهور از دو پردیس در شهرهای شاهین شهر و استان تهران تشکیل شده است. دانشگاه صنعتی مالک اشتر در مقاطع و دوره های مختلفی از جمله ارشد شبانه نیز اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند. به علت محبوبیت این دانشگاه افراد بسیاری تمایل به انتخاب آن جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند. مسلماً از جمله مسائلی که از اهمیتی اساسی در زمان انتخاب رشته ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر برخوردار است و حتی شاید بتوان گفت که در الویت قرار دارد بحث شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر است. از این جهت بحث مقاله پیش رو را به موضوع شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات خوبی را در رابطه با شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر به دست آورید.

شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر

آزمون سراسری کارشناسی ارشد 98 نیز همچون سال های قبل و البته با کمی تأخیر در خرداد ماه برگزار شد و تا همین چند روز قبل هم داوطلبان و متقاضیان ورود به این مقطع دانشگاهی در تب و تاب انتخاب رشته ارشد بودند. باید بگوییم که از جمله موضوعاتی که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد باید به آن توجه لازم را کرد و حتی آن را در الویت قرار دارد. بحث شهریه پرداختی در هر کدام از نیمسال های تحصیلی است. پس از این که فرد داوطلب کنکور ارشد رتبه خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده کرد باید در پی شناخت دانشگاه ارائه دهنده مقطع تحصیلی ارشد رشته خود در مقاطع مختلف از جمله مقطع شبانه باشد. اطلاع از شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر نیز جهت داوطلبانی که این دانشگاه و این دوره را نیز در لیست انتخاب های خود در زمان انتخاب رشته دارند کاملاً ضروری می نماید.

نحوه محاسبه شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر

شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر برای رشته های فنی و علوم پایه و سایر رشته های تحصیلی ارشد این دانشگاه با مبالغ جداگانه و متفاوتی تعیین شده است. به عنوان مثال شهریه ثابت دانشگاه صنعتی مالک اشتر برای تحصیل رشته های فنی و علوم پایه برابر با 8395000 ریال است. اما همین شهریه برای سایر رشته ها کمتر است و معادل 7590000 ریال تعیین گردیده است. از طرف دیگر شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر برای دروس تخصصی- اصلی رشته های فنی و علوم پایه برابر با 1587000 است. اما مبلغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر جهت هر کدام از واحدهای دروس پایه اصلی و تخصصی در سایر رشته ها 1380000 ریال برآورد شده است. نکته قابل ذکر این که مبلغ ثبت نام اولیه در  ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر 100000 ریال در نظر گرفته شده است. مبالغ گفته شده در بالا بر طبق نرخ شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر در سال 99-98 ذکر شدند. جهت کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با نرخ شهریه ارشد دانشگاه صنعتی مالک اشتر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد بدون کنکور شبانه 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *