دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از جمله دانشگاه های دولتی در استان مازندران به شمار می آید که در سال 1353 هجری شمسی تأسیس شد. در این دانشگاه چهار دانشکده مختلف منابع طبیعی، علوم دامی و شیلات مهندسی زراعی و علوم زراعی دانشجویانی را در رشته های تحصیلی مختلف پذیرش می کنند. دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در راستای تحقق وظیفه و رسالت خود مبتنی بر گسترش انواع دوره های تحصیلات تکمیلی و به دنبال اجرای ابلاغیه وزارت علوم و تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از بین افراد واجد شرایط می کند. از این رو موضوع مقاله حاضر را به بحث در مورد ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برای شما می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به دست آورید.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه منابع طبیعی ساری

دانشگاه منابع طبیعی ساری در 21 رشته تحصیلی دانشجویانی را در دکتری بدون آزمون پذیرش می کند. در این بخش اسامی شماری از این رشته های تحصیلی را خدمت شما عزیزان ذکر می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه منابع طبیعی ساری

علوم و مهندسی جنگل

آبیاری و زه کشی

علوم زیستی جنگل

اقتصاد کشاورزی

مدیریت جنگل

بازاریابی محصولات کشاورزی

علوم و مهندسی صنایع غذایی

مدیریت حوزه های آبخیز

فیزیولوژی گیاهان زارعی

تکثیر و پرورش آبزیان

 

 

 

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون منابع طبیعی ساری

ثبت نام داوطلبان در دکتری بدون آزمون منابع طبیعی ساری با وجود شرایطی خاص در فرد دانشجو و یا دانش آموخته همراه است. در زیر شماری از این شرایط را خدمت شما عزیزان عنوان می کنیم.

  • در صورتی که فرد دانش آموخته ارشد است به هیچ وجه نباید تا زمان انتشار فراخوان ثبت نام دکتری بدون آزمون بیشتر از دو سال از تاریخ فارغ التحصیلش گذشته باشد.
  • اخذ حداقل 60 امتیاز از مصاحبه و فعالیت های پژوهشی و آموزشی برای فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه منابع طبیعی ساری

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون منابع طبیعی ساری

هر داوطلب برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برای انجام ثبت نام در این دروه لزوماً باید مدارکی را نیز آماده نماید. در زیر شماری از این مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری را خدمت شما عزیزان عنوان می کنیم. برای آشنایی با لیست کامل و جامع مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ارائه گواهی نامه قبولی فرد متقاضی در آزمون زبان انگلیسی در صورت پذیرفته شدن
  • نسخه ای از تصویر کلیه صفحه های مقاله های به چاپ رسیده در کنفرانس ها و محله ها همراه با ذکر شماره و تاریخ دقیق چاپ

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون منابع طبیعی ساری

ثبت نام دکتری بدون آزمون منابع طبیعی ساری در سال تحصیلی 98 از تاریخ 18 فروردین ماه آغاز شده است و تا اوایل خرداد ماه ادامه دارد. برای اطلاع از تاریخ دقیق اتمام ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله  دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *