آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان

دانشگاه دامغان از جمله دانشگاه های برتر کشور است که در بخش شمال غربی شهرستان دامغان قرار دارد. این دانشگاه دولتی در سال 1367 هجری شمسی به روی اهالی درس و کتاب گشوده شد و رشته های تحصیلی در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری در آن به چشم می خورد. دانشگاه دامغان در سال 1398 بر طبق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره دکتری اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند. از این رو بحث مقاله حاضر را به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان به دست آورید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان

برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان شرایطی چند از جانب مسئولین امر در نظر گرفته شده است که تحت عنوان شرایط عمومی و اختصاصی نامگذاری شده اند. در اینجا شماری از این شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان را خدمت شما عنوان می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

شرایط عمومی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان

  • برخورداری فرد متقاضی از گواهی ارشد یا همان فوق لیسانس مرتبط با رشته های دانشگاهی مورد تقاضا از یکی از مراکز دانشگاه های داخلی به تأیید رسیده توسط وزارت علوم
  • عدم وجود هیچ گونه منع قانونی برای ادامه تحصیل از لحاظ خدمت نظام وظیفه مختص داوطلبان مرد مایل به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان

شرایط اختصاصی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان

  • معدل کارشناسی فرد مایل به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان باید حداقل 16 و معدل مقطع ارشد وی باید حداقل 17 باشد.
  • تنها داوطلبانی امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان را دارند که فارغ التحصیل 1 تیر 96 به بعد باشند.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان

در این بخش از مقاله حاضر به ذکر شماری از مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان برای شما عزیزان می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ارسال تصویر مدرک ارشد و کارشناسی برای داوطلب مایل به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان
  • ارسال تصویری کامل از مقاله های ارائه شده در همایش های علمی و مقاله های علمی پژوهشی
  • ارسال تصویر چکیده ای از پایان نامه فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان و همین طور تصاویری از سایر فعالیت های پژوهشی و آموزشی

زمان ثبت نام دکتری و بدون آزمون دانشگاه دامغان

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان در سال 98 از 3 اردیبهشت آغاز شد و تا 15 خرداد ماه ادامه یافت.

در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه دامغان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *