آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی

دانشگاه خوارزمی که نام پیشین آن دانشگاه تربیت معلم تهران بود از جمله دانشگاه های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران به شمار می رود که به نام محمدابن موسی خوارزمی یکی از بزرگترین دانشمندان ایرانی مزین شده است. سال تأسیس دانشگاه خوارزمی به سال های بسیار دور یعنی سال 1327 هجری شمسی بر می گردد. این دانشگاه تا کنون چندین بار نام خود را تغییر داده است و از طرفی پردیسی نیز در شهر کرج به آن اضافه شده است در حال حاضر دانشگاه خوارزمی در انواع رشته های تحصیلی مهندسی، انسانی، علوم پایه و تربیتی در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی گرفته تا دکتری اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند. دانشگاه خوارزمی در نظر دارد که از بین دانش آموختگان و فارغ التحصیلان مقطع ارشد جهت ورود به مقطع دکتری بدون آزمون اقدام به جذب و پذیرش دانشجو نماید. از این رو موضوع مقاله حاضر را به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی به دست آورید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی در گرو وجود شرایطی از جمله شرایط عمومی و اختصاصی است. در زیر شماری از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی را خدمت شما عزیزان ذکر می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • در صورت تمایل فرد به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی نباید طول دوره تحصیل وی در مقطع ارشد از 5 نیمسال تحصیلی بیشتر باشد.
  • فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی باید مدل کلی برابر با 16 و یا بالاتر در دوره کارشناسی داشته باشد.
  • اگر مایل به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی هستید باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 98 فارغ التحصیل شده باشید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون خوارزمی

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی در حال حاضر شروع شده است و تا اواخر اردیبهشت ماه 98 ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق اتمام ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون خوارزمی

هر یک از داوطلبان برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی لازم است که با ورود به سایت گلستان اقدام به کلیک بر روی گزینه متقاضیان استعداد درخشان مقطع دکتری تخصصی نمایند. پس از این کار به منوی ثبت مشخصات اولیه داوطلب وارد شده و مشخصات اولیه خودشان را به طور کامل درج نمایند. بعد از وارد کردن اطلاعات اولیه اقدام به ایجاد و تعریف گذرنامه و شناسه کاربردی خود کنند و آن را به ذهن بسپارند و نگهداری کنند. در این زمان داوطلب باید از سامانه ثبت نام خارج شود و باز مجدداً وارد آن یعنی سایت گلستان شوند و حساب کاربری خود را جهت ثبت نام وارد کنند. در نهایت هر فرد باید با کلیک کردن بر روی گزینه متقاضیان استعداد درخشان مقطع دکتری تخصصی کلیه اطلاعات لازم را تکمیل نمایند.

رشته های دکتری بدون آزمون خوارزمی

دانشگاه خوارزمی در شمار نسبتاً زیادی از رشته های مختلف تحصیلی در گروه های آزمایشی علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه دانشجو جذب و پذیرش می کند. البته اکثر این رشته از جمله رشته های گروه علوم انسانی هستند. برای آشنایی با رشته های دکتری بدون آزمون خوارزمی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پذیرش بدون کنکور دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *