آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس





 
ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس

دانشگاه تربیت مدرس از جمله دانشگاه های دولتی ایران به شمار می رود که در جایگاه تنها مرکز تحصیلات تکمیلی جامع دولتی در ایران نیز قرار دارد دانشگاهی در شهر تهران که در سال 1360 هجری شمسی به لیست دانشگاه های کشور اضافه شد. لازم به ذکر است که دانشگاه تربیت مدرس فقط در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری جذب و پذیرش دانشجو دارد. این دانشگاه بر طبق آیین نامه پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دانشجویانی را به عنوان استعداد درخشان برای تحصیل در مقطع دکتری تربیت مدرس پذیرش و جذب می کند. در این مقاله، به بحث راجع به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس برای شما عزیزان و داوطلبان شرکت در این طرح می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی و ضروری را در ارتباط با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس به دست آورید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون تربیت مدرس

مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس در سال 98 تا 21 فروردین ماه تعیین شده بود. اما بعد بنا به تصمیم مسئولین این مدت تمدید شد و تا آخر فروردین ادامه پیدا کرد.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون تربیت مدرس

کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس موظف هستند که در زمان مشخص شده اقدامات لازم را برای ثبت نام الکترونیکی به وسیله ورود به سامانه جامع دانشگاهی گلستان دانشگاه تربیت مدرس انجام دهند. پس از ورود به سایت تهیه مدارک مورد نیاز با فرمت درخواستی و بارگزاری آن ها در محل های مناسب در سامانه گلستان ضروری است.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون تربیت مدرس

در زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس ارائه شماری از مدارک توسط داوطلب ثبت نام در دکتری بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس الزامی است. در این بخش به ذکر تعدادی از این مدارک برای شما دوستان گرامی می پردازیم. برای آشنایی کامل با لیست مدارک درخواستی برای ثبت نام دکتری بدون آزمون تربیت مدرس با مشاوران تحصیلی برجسته آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ارائه چکیده پایان نامه و صفحه اول عنوان آن
  • ارائه فایل یک قطعه عکس تمام رخ رنگی در اندازه 4*3
  • تحویل مدرک کارشناسی متقاضی دارای معدل
  • ارائه کپی از مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی که معدل داوطلب نیز بر روی آن درج شده باشد.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون تربیت مدرس

تمامی دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه های روزانه در صورت داشتن شرایطی ویژه فرصت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس را در اختیار دارند. در این بخش از مقاله حاضر اشاره ای مختصر به شماری از مدارک در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون تربیت مدرس داریم. برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون تربیت مدرس با مشاوران تحصیلی برجسته آیدانیتو تماس بگیرید.

  • عدم وجود هیچ گونه منع قانونی برای ادامه تحصیل به جهت خدمت نظام وظیفه عمومی برای کلیه داوطلبان ذکور
  • برخورداری از گواهی نامه کارشناسی ارشد در رشته تحصیلی متناسب با رشته مورد درخواست در دکتری بدون آزمون دانشگاه( به تأیید و تشخیص مسئولین دانشگاه)
  • ارائه گواهی رتبه اول تا سوم در المپیادهای علمی دانشجویی کشوری در دوره ارشد و یا کارشناسی همراه با تأیید مراجع ذی ربط
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرسپرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *