کاردانی به کارشناسی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد






تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد

رشته کامپیوتر از پرطرفدارترین رشته های گروه ریاضی و فیزیک است که با توجه ه بازار کار خوب فارغ التحصیلان کامپیوتر انتخاب این رشته توسط داوطلبان کنکور منطقی به نظر می رسد، رشته کامپیوتر از بازار کار خوبی برخوردار است که این مورد یکی از معیارهای انتخاب رشته است که همواره به داوطلبان توصیه می شود آن را مد نظر داشته باشند.

از جهتی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش راحت تری نسبت به دانشگاه های سراسری دارد و در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله کاردانی به کارشناسی یا همان کارشناسی ناپیوسته در رشته کامپیوتر دانشجو جذب می کند.

اگر از انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد جا مانده اید و یا در مرحله ی قبلی پذیرفته نشده اید تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد مسیر درستی برای شما خواهد بود.

در مقاله ی پیش رو جزئیات تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد از جمله زمان، نحوه، شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد مورد بررسی قرار گرفته است، همراه ما باشید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد

همان طور که گفته شد پذیرش در دانشگاه آزاد در مرحله تکمیل ظرفیت کار چندان دشواری نیست، تنها شرط شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد شرکت در کنکور سراسری و صدور کارنامه برای داوطلب است، بنابراین تمامی داوطلبان که از انتخاب رشته جا مانده اند و یا قبول نشده اند می توانند بار دیگر شانس خود را در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته امتحان کنند.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد بعد از ثبت نام داوطلبان در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد در رشته کامپیوتر و مشخص شدن تعداد ظرفیت های خالی دانشگاه ها است، تقریباً در اواخر ماه مهر در سال 97 باید انتظار شروع تکمیل ظرفیت این مقطع را داشته باشیم.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد

متقاضیان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد مجاز به انتخاب 20 کد رشته هستند که باید با توجه به اولویت های شخصی و معیارهای دانشگاهی درج شود.

توجه داشته باشید که در اولین کد رشته ای که شرایط پذیرش داشته باشید پذیرفته خواهید شد بنابراین در نحوه چنین انتخاب ها و کد رشته های درج شده دقت کافی داشته باشید.

لازم است در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد به این نکته توجه کنید که در صورتی که در مرحله قبلی پذیرفته شده باشید و مجدداً در تکمیل ظرفیت انجام می شود.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد مقاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را مطالعه کنید.

اگر سؤالی پیرامون تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی کامپیوتر آزاد دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *