آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد
تکمیل ظرفیت آزاد

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد





 


تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی، همواره به عنوان دانشگاهی محبوب و مورد توجه در میان افراد جامعه شناخته می شود. موسسه آموزش عالی ای که با داشتن واحدهای دانشگاهی متعدد در سراسر ایران، جایگاه ویژه ای در میان اهالی درس و دانشگاه دارد. تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی به سال 1350 هجری شمسی بازمی گردد و در طی این سال ها پیشرفت های مهم و قابل توجهی را در این دانشگاه نظاره گر بوده ایم.
حتماً مطلع هستید که نتایج نهایی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد اواخر شهریور ماه سال 97 منتشر شد. پس از اعلام نتایج نهایی مسلماً در تعدادی از رشته های مقطع کاردانی به کارشناسی آزاد با کمبود تعداد دانشجویان و خالی ماندن صندلی ها روبرو هستیم، بنابراین با انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی در سایت دانشگاه آزاد، می توان این مشکل را حل کرد. از جمله رشته هایی که طرح تکمیل در مورد آن اجرا می شود، رشته مامایی است. البته در سال جاری، احتمال عدم برگزاری تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد وجود دارد. در این مقاله، به بحث در مورد تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری را در ارتباط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد به دست آورید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد

همان طور که می دانید تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد فقط برای رشته های با آزمون یعنی رشته های قرار گرفته در گروه پیراپزشکی اجرا می شود. هر ساله در  رشته مامایی نیز به علت واقع شدن در گروه پیراپزشکی، شاهد اجرای طرح تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی هستیم. جهت قبولی در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد ، رتبه کسب شده توسط داوطلب در کنکور دانشگاه آزاد، باید از رتبه آخرین فرد قبولی بالاتر باشد. توجه کنید که با قبولی در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد ، امکان ادامه تحصیل شما در دانشگاه مورد قبولی در مرحله اول انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد وجود نخواهد داشت.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد در سایت دانشگاه آزاد اسلامی (به نشانی Azmoon.org) انجام می شود. تمامی شرکت کنندگان در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد می توانند 20 کد رشته را از میان لیست کد رشته محل های رشته مامایی انتخاب کنند. دقت داشته باشید که برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد t بالاجبار باید کارت اعتباری را به صورت آنلاین خریداری کنDد.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد

پیش بینی می شود که ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد (در صورت برگزاری در سال 97) در اواسط مهر ماه آغاز شود و تا ماه بعد یعنی آبان ادامه یابد. تمامی شما متقاضیان، فرصت ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد را خواهید داشت، اما گوش به زنگ باشید که این فرصت طلایی را از دست ندهید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله کارنامه سبز دانشگاه آزاد بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مامایی آزاد با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *