آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد
تکمیل ظرفیت, کاردانی به کارشناسی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد






تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد

رشته مهندسی برق از جمله رشته های پرطرفداری است که تحصیل در آن آینده شغلی دانشجویان را تضمین می کند و بازار کار قابل قبولی دارد. با توجه به این که تعداد شرکت کنندگان و علاقه مندان به رشته برق زیاد است، ممکن است داوطلبان در اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته که چندی پیش اعلام شد، در رشته های مورد علاقه خود، موفق نشده باشند. بنابراین تکمیل ظرفیت می تواند فرصت استثنایی برای این دسته از داوطلبان عزیز ایجاد کند تا در رشته و دانشگاه مورد نظر خود به تحصیل بپردازند.

در مقاله پیش رو به تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد پرداخته ایم تا با توجه به حساسیت این موضوع شما را در امر انتخابی بهتر و آینده تحصیلی روشن، یاری کنیم. همراه ما باشید تا با زمان، نحوه و شرایط تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد آشنا شوید.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در دو مرحله انجام می شود. زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد نیمه اول سال در اواخر مهر و یا اوایل آبان ماه انجام می شود و تکمیل ظرفیت مرحله دوم به احتمال زیاد در دی ماه انجام شود. شروع کلاس های داوطلبان پذیرفته شده و دانشجویان تکمیل ظرفیت با توجه به صلاح دید دانشگاه در مهر و بهمن و یا با تأخیر آغاز می شود. برای کسب اطلاع بیشتر از تکمیل ظرفیت و شروع کلاس های دانشگاه مد نظر خود با آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد

تمامی داوطلبان عزیز باید به این نکته توجه کنند که شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت تمامی دوره ها، با شرایط اولیه ای همراه است که داوطلبان باید از آن برخوردار باشند. مشخص بودن تکلیف نظام وظیفه برای آقایان و داشتن مدارک لازم از جمله مدرک کاردانی ( پیوسته و یا نا پیوسته ) و…. از شرایط مهم به شمار می آید که لازم است ابتدا از آن باخبر و در صورت برخورداری در ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد شرکت کنید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط پذیرش با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ی شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد

داوطلبانی که قصد دارند در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد 97 شرکت کنند باید به فراخوان های درج شده در وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی (به نشانی azmoon.org ) توجه کنند و در صورت شروع ثبت نام به صفحه ی مشخص شده مراجعه کنند. داوطلبان گرامی در این مرحله 20 انتخاب خواهند داشت که باید بر اساس الویت نسبی و علاقه درج شود. اگر علاقه مند به رشته برق هستید، گزینه های اولیه خود را به رشته برق اختصاص دهید، اما لازم است قبل از انتخاب این رشته راجع به مباحث درسی و استعداد و علاقه مندی خود فکر و تحقیق کنید. در صورتی که در تمامی موارد مذکور از امتیاز قابل قبولی برخوردار بودید، با توجه به بازار کار مناسب، رشته برق انتخاب درستی برای شما خواهد بود.

در هنگام انتخاب و درج کد محل باید به سطح علمی و سایر معیارهای دانشگاه ها توجه کنید تا انتخاب عاقلانه ای داشته باشید، به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از سطح علمی دانشگاه ها و رتبه بندی دانشگاه های برق آزاد کشور با آیدانیتو تماس بگیرید.

اگر با مشخص شدن نتایج تکمیل ظرفیت موفق نبوده اید، نگران نباشید، چرا که می توانید در تکمیل ظرفیت بعدی ( بهمن ماه ) شرکت کنید و یا از گزینه های تحصیلی دیگری از جمله شرکت در دانشگاه های بدون نیاز به آزمون ورودی و بر اساس سوابق تحصیلی، استفاده کنید. لازم است با مراجعه به مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور برق آزاد از جزئیات این طرح باخبر شوید.

در صورت داشتن هر گونه سوال راجع به تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی برق آزاد و یا شرکت در ثبت نام بدون کنکور این رشته و دانشگاه با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *