تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد






تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد یک مسئله مهم برای داوطلبان کارشناسی ناپیوسته است. بسیاری از داوطلبانی که در انتظار قبولی کارشناسی ناپیوسته بوده اند، نتوانستند در رشته و محل مورد نظر خود پذیرفته شوند. این داوطلبان می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد بار دیگر برای قبولی در رشته محل مورد نظر تلاش کنند. این گروه از داوطلبان باید از زمان و نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد اطلاع کافی داشته باشند.

زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد

معمولاً داوطلبانی که مایل به شرکت در دوره تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد هستند، در رشته و محلی پذیرفته شده اند اما از رشته و محل پذیرفته شده خود راضی نیستند و می خواهند با شرکت در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد بار دیگر شانس خود را بیازمایند. تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد در اوایل آبان ماه آغاز خواهد شد. شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق آغاز تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته آزاد

دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد دارای دو مجموعه پیراپزشکی و سایر رشته ها است. قبولی در مجموعه رشته های پیراپزشکی نیاز به قبولی در کنکور دارد. بنابراین تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد شامل رشته هایی است که پذیرش آن ها بر اساس سوابق تحصیلی است و آزمونی به این منظور برگزار نمی شود.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد

داوطلبانی که در مرحله اولیه کارشناسی ناپیوسته آزاد شرکت کرده اند، چه کسانی که پذیرفته شده اند و چه کسانی که در هیچ رشته علمی پذیرفته نشده اند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد نیز شرکت کنند. اما داوطلبانی که در رشته محلی پذیرفته شده اند دقت داشته باشند که در صورت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت قبولی شهریور آن ها باطل می شود.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد

برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد، به سایت رسمی دانشگاه آزاد مراجعه کنید. سپس گزینه تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنید. حال با ورود اطلاعات خواسته شده می توانید به انتخاب رشته بپردازید.

در هنگام انتخاب رشته اولویت بندی های خود را در نظر بگیرید و بر اساس علاقه خود به انتخاب رشته بپردازید. شما در اولین انتخاب خود که دارای ظرفیت خالی باشد پذیرفته خواهید شد بنابراین بهتر است رشته محل های مورد نظر خود را در انتخاب های اولیه خود قرار دهید. در صورتی که در مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد پذیرفته نشدید می توانید در نیمسال دوم نیز اقدام به ثبت نام کنید. به این منظور می توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را مطالعه کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد و همچنین اطلاع از ثبت نام کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم آزاد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *