مشاوره تحصیلی

انتشار اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی






انتشار اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی

از جمله دوره های تحصیلی در کشور ما ایران دوره کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی است که افراد زیادی متقاضی ورود و ادامه تحصیل در آن هستند. این مقطع تحصیلی مختص اشخاصی است که دوره کاردانی خود را با موفقیت پشت سرگذاشته اند و حال قصد ادامه تحصیل و ارتقاء مدرک دانشگاهی خود به کارشناسی را دارند. در میان دانشگاه های ارائه دهنده دوره کاردانی به کارشناسی می توان به دانشگاه سراسری و آزاد اشاره کرد. هر داوطلب جهت ثبت نام و تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی نیاز به دریافت دفترچه کاردانی به کارشناسی سراسری یا آزاد و طی مراحل لازم برای ثبت نام را دارد. اما همان طور که می دانید هر ساله پس از انتشار دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی شاهد انتشار اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی برای دانشگاه های مختلف نیز هستیم. از این رو در این مقاله به بحث در مورد انتشار اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد برای شما می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با انتشار اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی سراسری و آزاد به دست آورید.

اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی سراسری

همان طور که در جریان هستید دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری چندی پیش انتشار یافت و در دسترس داوطلبان قرار گرفت. اما در تاریخ 16 اردیبهشت 98 شاهد انتشار اصلاحیه دفترچه  کاردانی به کارشناسی سراسری نیز بودیم. بر طبق این اصلاحیه تغییراتی در محتوای فصول مختلف دفترچه کاردانی به کارشناسی به وجود آمده است. این تغییرات مواردی همچون حذف و یا اضافه شدن رشته محل های تحصیلی و یا تغییر جنس پذیرش را شامل می شود. برای کسب اطلاع در رابطه با محتوای اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی سراسری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی آزاد

همان طور که در جریان هستید دانشگاه آزاد در دوره کارشناسی ناپیوسته کاردانی به کارشناسی نیز هر ساله دانشجویان بسیاری را در انواع رشته های مختلف هنر، مهندسی و غیره پذیراست. پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی آزاد به دو شکل بدون آزمون و با آزمون انجام می پذیرد و تنها کاری که هر فرد داوطلب باید انجام دهد اقدام به ثبت نام بر طبق دفترچه کاردانی به کارشناسی آزاد است. دفترچه ای که در سایت دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرری منتشر می شود و برای داوطلب قابل دانلود و مطالعه است. اما باید این موضوع را بیان کنیم که هر ساله علاوه بر انتشار دفترچه کاردانی به کارشناسی آزاد شاهد انتشار اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی آزاد نیز هستیم. دفترچه ای که در خود تغییر در رشته های تحصیلی دانشگاهی آزاد را جای داده است. در سال 98 نیز همچون سال های گذشته دفترچه اصلاحیه کاردانی به کارشناسی آزاد در سایت دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد. باید عرض کنیم که انتشار اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد امروز برابر با 17 اردیبهشت ماه در سایت دانشگاه آزاد قرار گرفت. شما دوستان عزیز داوطلب برای اطلاع دقیق از مندرجات اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو پاسخگوی سؤالات شما در رابطه با دفترچه اصلاحیه کاردانی به کارشناسی آزاد هستند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی انتشار اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه اصلاحیه دفترچه کاردانی به کارشناسی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *