انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی






انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی به علت محاسنی همچون تعداد زیاد واحدهای دانشگاهی، پذیرش و گزینش دانشجویان به صورت بدون آزمون، تعداد زیاد رشته های تحصیلی و وجود تنوع در میان آن ها و همین طور شهریه مناسب و مقرون به صرفه با استقلال زیادی از طرف داوطلبان و متقاضیان ورود و ادامه تحصیل در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مواجه شده است. باید اشاره کنیم که این دانشگاه از آن دست دانشگاه هایی است که مستقیماً زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می شود و در میان مقاطع مختلف تحصیلی تنها در دو مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی دانشجو جذب و پذیرش می کند. به بیان دیگر، در دانشگاه جامع علمی کاربردی شاهد وجود دوره های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان نیستیم. در این مقاله، به بحث در مورد انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی به دست آورید.

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

همان گونه که در جریان هستید انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دو بار در سال صورت می گیرد. نخستین دوره انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در ماه مهر هر سال و دوره بعدی در ماه بهمن صورت می گیرد. مرحله دوم انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در سال جاری یعنی سال 97 در همین ماه اخیر یعنی بهمن ماه صورت گرفت. تاریخ مشخص شده برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در این زمان اول تا سیزدهم بهمن ماه بود.

نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی هر فرد موظف به وارد کردن 20 کد رشته در صفحه انتخاب رشته سایت سازمان سنجس است. داوطلبان شرکت کننده در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در دو گروه داوطلب آزاد و داوطلب شاغل قرار می گیرند. تمامی داوطلبان شاغل شرکت کننده در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی کنکور علمی کاربردی امکان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را در 20 رشته تحصیلی از بین تنها یک گروه آزمایشی را دارند. دقت داشته باشید که در صورت انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی از میان چند زیر گروه مختلف کلیه انتخاب های انجام گرفته حذف می شوند. در میان داوطلبان شامل سهمیه شاغل باید اشاره کنیم که ساعت کلاسی این قبیل از افراد پس از ساعت کاری این قبیل از افراد و در آخرین روزهای هفته یعنی پنجشنبه و جمعه برگزار می گردد. ولی داوطلبان شامل سهمیه آزاد نیز نمی توانند از بین چند گروه آزمایشی دست به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بزنند. و نکته بسیار مهم و قابل ذکر در مورد داوطلبان دارای سهمیه شاغل این که تمامی این اشخاص فقط مجاز به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مرتبط با فعالیت و زمینه شغلی و کاری خود هستند. در غیر این صورت، پذیرش و قبولی این دسته از افراد کان لم یکن تلقی می شود.

شرایط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

در مورد شرایط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی باید اشاره کنیم که مواردی از جمله برخورداری از مدرک فوق دیپلم یا همان کاردانی مورد تأیید وزارت بهداشت، وزارت علوم و یا حتی آموزشکده های فنی و حرفه ای را می توان از جمله مهم ترین شرایط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی به حساب می آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی بزنید.
در صورت مطرح شدن هر گونه سؤالی در رابطه با نکات پیرامون انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *