آیدانیتو > آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین
دکتری

آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین

مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین






آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین

دانشگاه امیرالمؤمنین به عنوان یکی از شناخته شده ترین دانشگاه های احداث شده در ایران از بین اشخاص شرکت کننده در آزمون ورودی دکتری سال 98 و کسانی که موفق به عبور از سد آزمون دکتری در رشته های مختلف ارائه شده در این دوره شده اند جهت حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین دعوت به عمل می آورد از این رو بحث مقاله پیش رو را به مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمؤمنین برای شما اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین به دست آورید.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین بر حسب رشته های تحصیلی ارائه شده در دوره دکتری این مرکز دانشگاهی متفاوت است. باید عرض کنیم که تنها در دو رشته تحصیلی دکتری یعنی رشته های کلام شیعه و فقه و مبانی حقوق اسلامی در دانشگاه امیرالمومنین وجود دارد که برای هر یک تاریخ متفاوتی برای انجام مصاحبه در نظر گرفته شده است در زیر به ذکر زمان مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین در این دو رشته تحصیلی برای ما می پردازیم.

رشته تحصیلی

زمان برگزاری مصاحبه

ساعت برگزاری مصاحبه

کلام شیعه

98.4.13

10 صبح

فقه و مبانی حقوق اسلامی

98.4.11

10 صبح

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین

شرکت هر فرد در مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین منوط به آماده سازی شماری از مدارک و همراه داشتن آن ها با خود در روز مصاحبه دکتری  دانشگاه امیرالمومنین نیز هست. در میان مدارک لازم برای مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین می توان از اصل کارت ملی و شناسنامه، تمامی مستندات مرتبط با سوابق تحقیقاتی، پژوهشی، آموزشی و علمی، یک قطعه عکس در اندازه 4*3 و همین طور کپی و اصل مدرک فوق لیسانس و یا کارنامه ریز نمرات فرد متقاضی اشاره کرد. برای اطلاع از لیست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین

هر کدام از داوطلبان برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین لزوماً باید مبلغی پول را نیز پرداخت کنند. هزینه مورد نیاز پرداختی جهت شرکت هر فرد در مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین برابر با 80 هزار تومان است.

منابع مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین

در این قسمت باید عرض کنیم که هر فرد دعوت شده به مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین باید پیش از حضور در مصاحبه منابعی را جهت آمادگی بیشتر مطالعه نماید. در زیر به ذکر منابع لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمؤمنین در رشته کلام شیعه برای شما می پردازیم. برای اطلاع از لیست منابع مورد نیاز برای حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

منابع لازم مصاحبه دکتری کلام شیعه دانشگاه امیرالمؤمنین

نام کتاب

نویسنده

ولایت فقیه

آیت الله جوادی آملی

امامت در بینش اسلامی

علی ربانی گلپایگانی

کشف المراد فی شرح تجدید الاعتقاد

علامه حلی

المراجعات

علامه سیدعبدالحسین شرف الدین

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *