آیدانیتو > انتخاب رشته ارشد عمران – مدیریت ساخت 98
انتخاب رشته ارشد مهندسی عمران

انتخاب رشته ارشد عمران – مدیریت ساخت 98

انتخاب رشته ارشد عمران – مدیریت ساخت 98

انتخاب رشته ارشد عمران – مدیریت ساخت 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته ارشد عمران – مدیریت ساخت 98 خواهیم پرداخت. لازم است داوطلبان ارشد علاقمند به رشته عمران قبل از انتخاب رشته از گرایش های رشته عمران شناخت کافی پیدا کنند. بنابراین به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم برای شناخت و نحوه انتخاب رشته ارشد مدیریت ساخت مقاله انتخاب رشته ارشد عمران – مدیریت ساخت 98 را مطالعه فرمایند.
رشته مهندسی عمران – مدیریت ساخت به جهت دانش کافی در جهت برنامه ریزی، کنترل و مدیریت پروژه ها ارائه می شود. کد ضریب رشته عمران و تمامی گرایش های رشته مهندسی عمران 1 می باشد. بنابراین 1 رتبه در کارنامه ارشد عمران مشاهده خواهیم کرد.
انتخاب رشته ارشد عمران – مدیریت ساخت 98 اهمیت ویژه ای در پذیرش دانشجویان در دانشگاه های ارشد دارد. به همین منظور به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم در این مقاله همراه ما باشند. در این مقاله به مباحثی مانند شرایط و زمان و نحوه انتخاب رشته، عوامل مؤثر در انتخاب رشته ارشد مدیریت ساخت، نحوه ی اولویت بندی کد رشته ها و دانشگاه های برتر پذیرنده ی رشته مهندسی عمران – مدیریت ساخت ذکر شده است.

نحوه انتخاب رشته ارشد عمران – مدیریت ساخت

داوطلبان عزیز با توجه به زمان اعلام شده از جانب سازمان سنجش در هفته دوم خردادماه می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و 100  کد رشته را به عنوان انتخاب های خود درج کنند. لازم است در انتخاب رشته به اولویت بندی کد رشته ها توجه کنید و از شماره 1 تا 100 را با توجه به اولویت های خود وارد کنید.

برای اولویت بندی انتخاب های خود این موارد را درنظر بگیرید

نحوه ی بررسی انتخاب های داوطلبان در انتخاب رشته ارشد به این صورت می باشد که ابتدا انتخاب اول داوطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگر ظرفیت پذیرش با توجه به رتبه های بالاتر پر نشده باشد، داوطلبان در آن کد رشته پذیرفته می شود. اگر موفق نشود، انتخاب دوم و سوم و … داوطلب به ترتیب مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین اولویت بندی انتخاب ها مهم می باشد. برای اولویت بندی کد رشته، عوامل مهمی تأثیرگذار خواهند بود که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

در اولویت بندی دانشگاه ها 4 مورد را در نظر داشته باشید 

  • سطح علمی و رفاهی دانشگاه
  • هزینه و شهریه دانشگاه های شهریه پرداز
  • مسیر و شهر دانشگاه
  • ظرفیت دانشگاه ها

اولویت بندی گرایش به این 3 معیار توجه داشته باشید 

  • علاقمندی به رشته و گرایش
  • توجه به رتبه کسب شده در آزمون
  • توجه به بازار کار گرایش مورد نظر

در 10 انتخاب اولیه خود علاقمندی و سطح علمی دانشگاه ها را با بیشترین اولویت قرار دهید و در انتخاب های بعدی رتبه و سایر عوامل را مورد توجه قرار دهید.

دانشگاه های پذیرنده ارشد عمران- مدیریت ساخت
دانشگاه صنعتی شریفدانشگاه تهران
دانشگاه بوعلی سینا همداندانشگاه خوارزمی
دانشگاه فردوسی مشهددانشگاه امیر کبیر
دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقاتدانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه های برتر پذیرنده رشته عمران – مدیریت ساخت

نام دانشگاه های سراسری و برخی از دانشگاه های آزاد که در سال 96 رشته عمران – مدیریت ساخت را ارائه کردند را در ادامه مشاهده خواهید کرد

 

به داوطلبان عزیز پیشنهاد میکنیم پس از مطالعه  انتخاب رشته ارشد عمران – مدیریت ساخت 98  مقاله مواد و ضرایب آزمون ارشد 98 را نیز مطالعه کنند.
اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته اردش عمران-مدیریت ساخت 98 ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *