انتخاب رشته ارشد مکانیک

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مکاترونیک 99

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مکاترونیک 99

در این مقاله به موضوع کارنامه و رتبه قبولی ارشد مکاترونیک 99 خواهیم پرداخت. همان طور که مطلع هستید، قبل از انجام انتخاب رشته ارشد مکانیک – مکاترونیک 99، تحلیل کارنامه و رتبه قبولی ارشد مکاترونیک 99 از اقدامات ضروری می باشد. در کارنامه داوطلبان ارشد به رتبه، تراز، وضعیت ضریب، کد ضریب و … از مواردی است که در تحلیل کارنامه ارشد مکاترونیک توجه می شود. داوطلبان عزیز در این مقاله به موضوعات مهمی پیرامون کارنامه و رتبه قبولی ارشد مکاترونیک 99 را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کد ضریب در کارنامه ارشد مکاترونیک 99

همان طور که می دانید، در انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد، درج کد رشته ها و کد ضریب اهمیت ویژه ای دارد. در کارنامه ارشد داوطلبان با توجه به تعداد کد ضریب هر رشته رتبه مشخص خواهد شد. به عنوان مثال در رشته مهندسی مکانیک 8 کد ضریب وجود دارد. بنابراین وضعیت داوطلبان، رتبه و تراز و … در هر 8 کد ضریب به صورت مجزا مشخص می شود.

رتبه و تراز قبولی ارشد مکاترونیک 99

معیار پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رتبه کسب شده داوطلبان می باشد و رتبه بندی داوطلبان با توجه به تراز علمی مشخص می شود. بنابراین بهتر است در برنامه ریزی های خود به درس هایی با ضریب بیشتر توجه بیشتری نشان دهید. در ادامه عناوین دروس امتحانی آزمون کارشناسی ارشد و ضرایب آن ها مشاهده خواهید کرد. عناوین دروس امتحانی رشته مکاترونیک
  • زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)
  • ریاضیات (ریاضی عمومی 1 و 2، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی)
  • حرارت و سیالات (استاتیک، مقاومت مصالح، طراحی اجزاء)
  • جامدات (استاتیک، مقاومت مصالح، طراحی اجزاء)
  • دینامیک و ارتعاشات (دینامیک، ارتعاشات، دینامیک ماشین، کنترل)
  • ساخت و تولید (ماشین ابزار، قالب پرس، علم مواد، تولید مخصوص، هیدرولیک و سینوماتیک)

نام رشته

ضریب دروس
123456

مکاترونیک

12223

2

 

تحلیل کارنامه ارشد مکاترونیک

در این بخش به تحلیل کارنامه یکی از داوطلبان سال های گذشته ارشد مکاترونیک خواهیم پرداخت تا از درصدهای زده شده دروس و تراز و رتبه کسب شده اطلاع پیدا کنید. توجه داشته باشید علاوه بر تحلیل کارنامه ارشد مکانیک توجه به ظرفیت های دانشگاه های پذیرنده و تغییرات ظرفیت در انتخاب رشته در سال 99  اهمیت ویژه ای دارد، بنابراین بعد از تحلیل کارنامه داوطلبان سال های گذشته ظرفیت های سال 99 را مورد توجه قرار دهید. همان طور که گفته شد مهندسی مکانیک 8 کد ضریب دارد. در کارنامه داوطلب 8 رتبه مشخص شده است که کد ضریب 8 متعلق به رشته مکاترونیک می باشد. در این مبحث تنها به بررسی کد ضریب 8 خواهیم پرداخت.

دروس امتحانی و درصدهای زده شده در آزمون ارشد مکاترونیک

نام درسنمره به درصد
زبان عمومی و تخصصیسفید
ریاضیات33/33
حرارت و سیالات33/58
جامدات39/54
دینامیک و ارتعاشات67/16
ساخت و تولیدسفید

  وضعیت داوطلب در کد ضریب 8 : با توجه به درصدهای زده شده داوطلب، تراز 6303 و رتبه 14 با سهمیه را کسب کرده است که مجاز به انتخاب رشته در هر دو دوره روزانه و سایر دوره ها شده است. آخرین رتبه پذیرفته شده در رشته های غیر از پیام نور و غیر انتفاعی 8313 و آخرین رتبه پذیرفته شده در رشته های پیام نور و غیر انتفاعی، 8594 می باشد.

بهترین انتخاب رشته ارشد مکاترونیک با مشاوران آیدانیتو!!!!!!

داشتن انتخاب رشته ای دقیق و منطقی در کارشناسی ارشد رشته مکاترونیک می تواند آینده ای درخشان را برای افراد مایل به ادامه تحصیل در این رشته دانشگاهی رقم بزند. از این رو کمک گرفتن از مشاوری آگاه در این زمینه ضروری به نظر می رسد. مشاوران آیدانیتو می توانند جامع ترین انتخاب رشته را در ارشد مکاترونیک برای شما انجام دهند. پس با آن ها تماس حاصل فرمایید تا بهترین انتخاب رشته را در کارشناسی ارشد مکاترونیک داشته باشید.

به داوطلبان عزیز پیشنهاد میکنیم پس از مطالعه کارنامه و رتبه قبولی ارشد مکاترونیک 99 به مقاله  مواد و ضرایب آزمون ارشد 99 مراجعه فرمایید.
اگر سوالی در زمینه کارنامه و رتبه قبولی ارشد مکاترونیک 99 ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه در “کارنامه و رتبه قبولی ارشد مکاترونیک 99

  1. ali mirhosseini گفت:

    مطلب مفید بود ولی نه برای دانشجویان برق و مهندسی کامپیوتر فقط برای رشته ی مهندسی مکانیک مفید فایده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *