آیدانیتو > ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98
راهنمای ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98

ثبت نام کردن در مدارس شاهد پایه هفتم 98

همانطور که در گذشته خواسته بودید تا در این چنین زمینه ها مطالبی را برای شما قرار بدهیم، در این مقاله به ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 خواهیم پرداخت. دانش آموزان عزیز برای کسب اطلاعات مورد نیاز و جزئیات ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 در این مقاله با آیدانیتو همراه باشند.

در این مقاله زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98، شرایط عمومی و خصوصی ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم، نحوه ثبت نام، زمان اعلام نتایج و زمان تأیید مدارک و نکات قابل توجه که در ثبت نام مدارس شاهد نیاز است را مشاهده خواهند کرد. همان طور که مطلع هستید، مدارس شاهد در سه مقطع اول ابتدایی، هفتم و دهم وجود دارد و هدف از تأسیس این مدارس، تقویت بنیه علمی فرزندان شهدا و ایثارگران می باشد.

نکاتی درباره دانش آموزان مدارس شاهد پایه هفتم

مدارس شاهد برای ثبت نام و پذیرش دانش آموزان داوطلب جهت ورود به این مدارس اولویت بندی را قرار داده است. 1- دانش آموزان شاهد: فرزندان شهداء، آزادگان، جانبازان 50 درصد و بالاتر 2- دانش آموزان غیر شاهد: که دانش آموزان با اولویت ایثارگری و سایر اولویت ها می باشند. ثبت نام دانش آموزان شاهد پس از ثبت اطلاعات در سامانه سجا saja.medu.ir و ارائه مدارک در زمان مشخص به طور قطعی انجام می شود. اما دانش آموزان غیر شاهد برای حضور در مدارس شاهد ابتدا به صورت موقفت ثبت نام (پیش ثبت نام) می کنند و در صورت کسب امتیاز لازم و برخورداری از شرایط عمومی و خصوصی و وجود ظرفیت ثبت نام قطعی انجام می پذیرد.

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

شرایط به دو دسته علمی و عملی تقسیم می شوند. شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم برای دانش آموزان شاهد و غیر شاهد وجود دارد که در ادامه مشاهده خواهید کرد و در صورت برخورداری از تمام این شرایط ثبت نام صورت می گیرد.
1- وجود صلاحیت اخلاقی و رفتاری
2- رعایت شئونات اسلامی و پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموز (حجاب برتر برای دانش آموزان دختر)
3- پایبندی خانواده به حفظ شئونات اسلامی و تربیتی دینی
4- رعایت مقررات و آئین نامه های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد
5- سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیان ثبت نام.

شرایط علمی برای ثبت نام دانش آموزان در پایه هفتم

دانش آموزان عزیز برای ثبت نام در سامانه سجا می بایست از شرایط علمی مشخص شده ای برخوردار باشند، داشتن یک نمره “خوب” و مابقی خیلی خوب را در خردادماه 96-98 شرط علمی لازم در این پایه می باشد. مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه هم می تواند در بالا بردن طالاعت شما نقش زیادی داشته باشد.

شرایط ثبت نام اتباع خارجی

  • فرزند شهید یا مفقودالاثر
  • فرزند جانباز 70% و بالاتر
  • فرزند جانباز 50% تا 69%
  • فرزند آزاده

زمان ثبت نام کردن و اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم

در صورت این که تصمیم خود را در این زمینه گرفتید، دانش آموزان عزیز می توانند از تیرماه برای ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم به سایت اینترنتی saja.medu.ir مراجعه نمایند.دانش آموزان برای ورود به سامانه به کدملی و شماره سریال شناسنامه نیاز دارند. نحوه درج شماره سریال شناسنامه را در ادامه مشاهده می کنید. نتایج غیر قطعی از طریق سایت سجا و ارسال پیامک توسط مدرسه در تیر 98 اعلام می شود. همچنین بررسی مدارک دانش آموزان از سوی ستاد ثبت نام مدرسه و تأیید در سامانه سجاد در تاریخ نیمه دوم تیرماه و تأیید مدارک ثبت نام از سوی منطقه، استان و اعلام نتایج قطعی در تاری 28 تیر تا 3 مردادماه می باشد.
پس از بررسی نکات مرتبط با ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام مدارس شاهد 98 بزنید.
برای اطلاعات بیشتر در زمینه رتبه های برتر دکتری و جزئیات مربوط به آن می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *