آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)
انتخاب رشته ارشد مهندسی شیمی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)

در این مقاله با موضوع کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) همراه داوطلبان ارشد 99 هستیم. با توجه به شروع انتخاب رشته ارشد 99 که از مراحل حساس در موفقیت در پذیرش دانشگاه ها می باشد، لازم است عوامل مؤثر در انتخاب رشته را بشناسیم و قبل از تکمیل فرم ثبت نام، این عوامل را بررسی کنیم. یکی از عوامل مهم در انتخاب رشته ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE، کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) می باشد. .
بنابراین توصیه می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید. در مقاله پیش رو با مباحثی مانند زمان انتشار کارنامه ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست، تراز و رتبه، معدل مؤثر و … آشنا خواهید شد.


زمان انتشار ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست

کارنامه داوطلبان ارشد در شهرویور ماه 99 در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. داوطلبانی که در آزمون ارشد آزاد 99 شرکت داشته اند، برای مشاهده کارنامه خود به سایت سازمان سنجش و در مرحله انتخاب رشته به 7 لیست دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه خواهند کرد.

تأثیر معدل در آزمون ارشد شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست

تأثیر معدل داوطلبان در تعیین رتبه آزمون ارشد 20% می باشد. اما همان طور که می دانید، معدل کسب شده در نوع دانشگاه نیز تأثیرگذار خواهد بود و در یک عدد بزرگتر از 1 ضرب خواهد شد. به عنوان مثل ضریب تأثیر معدل در دانشگاه تهران 1.09 و در دانشگاه آزاد – ورامین 1.005 می باشد.

تراز و رتبه قبولی

تراز به معنی سطح علمی داوطلبان در آزمون ارشد می باشد و برای کاهش نقش معدل و دشواری آزمون مطرح می شود، همان طور که می دانید 80% از نمره تراز به میانگین دروس اختصاص داده می شود و با توجه به تراز مشخص شده، رتبه بندی داوطلبان انجام می شود. در ادامه فرمول تراز را مشاهده خواهید کرد.

کد ضریب ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست

در کارنامه داوطلبان ارشد به تعداد کد ضریب رشته امتحانی رتبه و تراز مشخص خواهد شد و در صورتی که در هر کد ضریب مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می توانند گرایش و رشته های موجود در کد ضریب را در انتخاب رشته ارشد، انتخاب نمایند. در ادامه کد ضریب رشته بهداشت ایمنی و محیط زیست را مشاهده خواهید کرد.
نام رشتهنام گرایشکد ضریب
مهندسی شیمیبهداشت، ایمنی و محیط زیست1

عناوین و ضرایب دروس امتحانی ارشد بهداشت، ایمنی و محیط زیست

بهتر است قبل از تحلیل کارنامه داوطلبان سال های گذشته با عناوین دروسی که در آزمون ارشد بهداشت، ایمنی و محیط زیست ارائه می شود را به همراه کد ضریب هر یک مشاهده کنید.
  • زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)
  • ریاضیات (ریاضیات مهندسی، معادلات دیفرانسیل)
  • حرارت سیالات (مکانیک سیالات 1، انتقال حرارت 1 و ترمودینامیک 1)
  • انتقال جرم و عملیات واحد
  • مجموعه دروس تخصصی 1 (ایمنی در صنایع نفت و طراحی سیستم های ایمنی، بیماری های حرفه ای و مخاطرات شغلی)
  • مجموعه دروس تخصصی 2 (آلودگی آب و هوا، آلودگی صوتی، مدیریت HSE و مدیریت ریسک)
نام رشتهدروس و ضرایب آزمون
123456
مهندسی شیمی222234
 

نمونه کارنامه ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست

در اولین جدول، کارنامه ارشد داوطلبان، جدولی است از دروس آزمون و نمره کسب کرده در هر درس:
نام درسنمره به درصد
زبان عمومی و تخصصی5.56
ریاضیات6.67
حرارت و سیالاتسفید
انتقال جرم و عملیات واحد1.6-
دروس تخصصی 13333
دروس تخصصی 25.55-

  جدولی که مشاهده کردید، مربوط به کارنامه داوطلبی است که رتبه 299 را کسب کرده است و معدل مؤثر این داوطلب 13.83 می باشد.

انتخاب رشته ای حرفه ای را در ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست تجربه کنید!!!!

از جمله نگرانی های افراد مایل به تحصیل در ارشد مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست داشتن انتخاب رشته ای حرفه ای و به دور از هر گونه ایرادی در این رشته تحصیلی دانشگاهی است. از این رو می توانیم ادعا کنیم که داشتن انتخاب رشته ای بی عیب و نقص و با دقت تمام در ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست امری ضروری است. مشاوران آیدانیتو می توانند بهترین و حرفه ای ترین انتخاب رشته ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست را برای شما داوطلبان عزیز انجام دهند.

در نهایت پس از کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله تحلیل کارنامه ارشد 98  بزنید.
 اگر سؤالی درباره کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *