کارشناسی بدون کنکور پیام نور

کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت






کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت

مجموعه رشته های مدیریت، از رشته های پر طرفدار در همه دانشگاه ها است. یکی از روش های تحصیلی در رشته مدیریت ورود به دانشگاه های پیام نور است. اما چرا دانشگاه پیام نور؟ زیرا شما می توانید کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت را بخوانید بدون این که نگران کسب رتبه لازم برای قبولی باشید. برای آن دسته از داوطلبانی که بسته به دلایل مختلف نمی توانند برای کنکور آماده شوند و یا بعد از شرکت در کنکور رتبه لازم برای قبولی در رشته مدیریت را کسب کرده اند انتخاب کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت یک انتخاب مناسب است.

شرایط تحصیلی کارشناسی بدون کنکور مدیریت پیام نور

اگر شما کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت را برای تحصیل انتخاب کرده اید، باید شرایط لازم برای تحصیل در کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت را نیز داشته باشید. خوشبختانه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت دارای شرایط بسیار خاص و ویژه ای نیست و بسیاری از داوطلبان شرایط تحصیل در کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت را دارند.

در ابتدا برای تحصیل در کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت لازم است مدرک دیپلم و گواهی نامه پیش دانشگاهی خود را دریافت کرده باشید، مدرک دیپلم کامل نظام قدیم نیز مورد قبول است. عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم همکاری با گروهک های ضد انقلاب اسلامی نیز از شرایط لازم برای تحصیل و ثبت نام در کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت است.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت

برای تحصیل کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت، باید در ابتدا ثبت نام کنید. ثبت نام کارشناسی مدیریت پیام نور در اواسط مرداد ماه و هم زمان با انتخاب رشته آزمون سراسری برگزار می شود. مدت زمان انتخاب رشته محدود است و بهتر است جهت ثبت نام اولیه و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنید.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت

برای ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت، دفترچه راهنمای انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی را مطالعه کنید. در حین مطالعه، رشته های مدیریت و دانشگاه های ارائه دهنده مدیریت در نظر خود را انتخاب  کنید. رشته مدیریت با عناوین رشته های مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی و… ارائه می شود.

سپس به سایت سنجش مراجعه کنید و مراحل ثبت نام و انتخاب رشته را طی کنید. مراحل ثبت نام شامل اطلاعات شخصی و فردی شما است. در مرحله انتخاب رشته نیز شما می توانید تا 150 رشته محل مدیریت را انتخاب کنید. پس از اتمام مراحل انتخاب رشته و محل منظور اعلام نتایج بمانید تا مشخص شود بر اساس سوابق تحصیلی خود در کدام یک از واحدهای انتخابی می توانید به تحصیل کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت بپردازید.

اگر جزء پذیرفته شدگان شهریور ماه کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت در واحد مورد نظر خود نیستید، می توانید در تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت شرکت کنید. به این منظور تکمیل ظرفیت پیام نور را مطالعه کنید.

اگر در زمینه ثبت نام ، انتخاب واحد و یا تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت سوالی دارید میتوانید با مشاوران آیدانیتو در میان بگذارید. همچنین میتوانید ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *