آیدانیتو > کارت ورود به جلسه ارشد دانشگاه آزاد
کارشناسی ارشد

کارت ورود به جلسه ارشد دانشگاه آزاد






کارت ورود به جلسه ارشد آزاد

از جمله مدارکی که هر یک از داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد باید در زمان حضور در جلسه به همراه داشته باشند کارت ورود به جلسه ارشد آزاد است. این کارت که حاوی کلیه اطلاعات ثبت نامی و همین طور محل و تاریخ برگزاری آزمون ارشد است به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور انتشار می یابد و در دسترس کلیه داوطلبان گذاشته می شود. به بیان دیگر کلیه مقدمامت لازم جهت برگزاری کلیه رشته های امتحانی دوره ارشد بر طبق اطلاعات ثبت نام متقاضیان تدارک دیده می شود و به دنبال آن کارت ورود به جلسه ارشد آزاد برای کلیه متقاضیان و داوطلبان صادر می گردد با توجه به این که بر طبق روال رایج سال های قبل در سال جاری نیز شاهد ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد و سراسری بودیم. تمامی داوطلبان در یک آزمون هماهنگ و جامع شرکت می کنند و کارت فجرایی به عنوان کارت ورود به جلسه ارشد آزاد برای متقاضی صادر نمی گردد. در ادامه به ذکر جزئیات لازم در رابطه با کارت ورود به جلسه ارشد آزاد برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با کارت ورود به جلسه ارشد آزاد به دست آورید.

زمان دریافت کارت آزمون ارشد آزاد

سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله و در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد تاریخ برگزاری آزمون ارشد را مشخص می کند و بر اساس این موضوع امکان برنامه ریزی برای کنکور ارشد را برای داوطلبان به وجود می آورد. بر همین اساس کلیه متقاضیان به مطالعه منابع لازم می پردازند و آمادگی کافی را برای حضور در جلسه آزمون ارشد آزاد پیدا می کنند. با توجه به توزیع کارت آزمون ارشد آزاد در حدود سه الی پنج روز پیش از اجرای آزمون کلیه داوطلبان به آسانی امکان پیش بینی بازه زمانی دریافت کارت را پیدا می کنند. در سال قبل کنکور کارشناسی ارشد آزاد در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت 97 اجرا شد و کارت آزمون ارشد آزاد نیز در سوم اردیبهشت ماه در سایت انتشار یافت. اما در سال جاری و با توجه به تصمیمات شورای سنجش و پذیرش به علت وقوع سیل در شماری از استان های کشورمان تاریخ برگزاری آزمون ارشد به تعویق افتاد و بدین ترتیب کارت ورود به جلسه ارشد دانشگاه آزاد هم با کمی تأخیر و به احتمال زیاد 3 الی 5 روز پیش از تاریخ جدید انتشار می یابد. برای اطلاع از زمان دقیق انتشار کارت آزمون ارشد آزاد با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه دریافت کارت آزمون ارشد آزاد

با توجه به منتشر شدن کارت ورود به جلسه ارشد آزاد به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور کلیه داوطلبان باید در بازه زمانی اعلام شده به سایت این سازمان به آدرس sanjesh.org وارد شده و اقدام به دریافت کارت آزمون ارشد آزاد نمایند. سامانه ای که بدین منظور طراحی و راه اندازی شده است امکان مشاهده و همین طور پرینت کارت ورود به جلسه ارشد آزاد را بر طبق اطلاعات ثبت نامی برای هر داوطلب به وجود می آورد. برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد آزاد دو روش پیشنهاد می شود. در روش اول دریافت کارت آزمون ارشد به وسیله درج اطلاعات فردی داوطلب و شماره پرونده وی انجام می شود و در روش دوم فرایند دریافت کارت شامل وارد کردن کدپیگیری ثبت نام و شماره پرونده فرد متقاضی است.

نکته مهم و قابل ذکر این که اگر چه در دفترچه ثبت نام ارشد چندین بار موضوع اهمیت کدپیگیری ثبت نام و شماره پرونده قید شده است و تمامی داوطلبان را به نگهداری از آن ها ملزم کرده است اما باز هم امکان فراموش کردن این دو مورد و درخواست دریافت مجدد آن ها از طرف داوطلبان وجود دارد با توجه به این مسئله سازمان سنجش آموزش کشور امکان دریافت کد رهگیری ثبت نام و شماره پرونده را به وسیله سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در اختیار متقاضیان و داوطلبان می گذارد.

باجه های رفع نقص کارت آزمون ارشد

مندرجات کارت ورود به جلسه ارشد آزاد کلیه مواردی همچون نام و کد رشته امتحانی، شماره داوطلب، محل تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی و اطلاعات فردی متقاضی را در بر می گیرد. کلیه داوطلبان می توانند کلیه این اطلاعات را مورد بررسی قرار دهند و در صورت وجود هر گونه مغایرتی اقدامات لازم را برای رفع و اصلاح آن انجام دهند. اگرچه شمار زیادی از این اطلاعات به شکل اینترنتی و به وسیله سایت سازمان سنجش قابل ویرایش هستند ولی در رابطه با شماری از بندهای مندرج در کارت آزمون کارشناسی ارشد مراجعه و حضور در باجه رفع نقص تنها راه ممکن است.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی کارت ورود به جلسه ارشد آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارت ورود به جلسه آزمون ارشد بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارت ورود به جلسه ارشد آزاد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *