خیانت

نشانه های خیانت شوهر | نشانه های عمومی خیانت در مردان که هر زنی باید بداند

شاخص ترین نشانه های خیانت شوهر

نشانه های خیانت شوهر

نشانه های خیانت شوهر از جمله موضوع های داغی است که متاسفانه امروزه بسیاری به دنبال پاسخی برای آن هستند. قطعاً قبول چنین موضوعی برای بسیاری از زنان دشوار است. اما این یک واقعیت است که بعضی از مردان خیانت می کنند. اکثر آدم ها ازدواج می کنند تا یک هم نشین همیشگی داشته باشند و بتوانند مسیر زندگی را هم گام با همدیگر طی کنند. اما نتایج آمارها و تجربیات ما در زندگی نشان دهنده این هستند که خیانت در زندگی مشترک روز به روز شایع تر شده و عوامل مختلفی موجب می شوند که زنان یا مردان پیوندهای زناشویی را بشکنند و از خط قرمزها عبور کنند.

سوالی که معمولا مطرح می شود این است که ” از کجا بفهمیم داره بهمون خیانت میشه؟ ” یا ” در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان میتوانیم دهیم ؟ ” سوال بسیاری از همسران است که راهکارهای متفاوتی وجود دارد و البته شک به خیانت همسر از دیگر دغدغه های زنان و مردان هست.

 

دلایل خیانت مردان متعددند. تنوع طلبی، ملال، فرار از مشکلات، کاهش کیفیت رابطه جنسی، طلاق عاطفی، کمبود عشق و احترام و… می توانند ریشه ای خیانت در مردان باشند. اما در بررسی خیانت مرد ، درک نشانه های خیانت هم موضوع مهمی است و جواب خیانت چیه هم میتواند دغدغه ذهنی بزرگی باشد.

شاید اگر زنان خیلی زود متوجه خیانت همسرشان بشوند، بتوانند با تمهیداتی از آن پیشگیری کنند و قبل از این که رابطه فرا زناشویی جدی شود، زندگی مشترک را نجان دهند. در این مقاله تلاش کرده ایم که به نشانه های خیانت شوهر بپردازیم. پیشنهاد می کنیم در مورد مشاوره خیانت بیشتر بدانید.

خیانت شوهر

همان طور که هر انسانی منحصر به فرد است و ویژگی های خاص خودش را دارد، همه مردان هم شبیه هم نیستند، در نتیجه نشانه های خیانت مرد، از مردی به مرد دیگر متفاوت است. اما به طور کلی نشانه های خیانت شوهر می تواند شامل موارد شایع زیر باشد و چگونه خیانت را کشف کنیم را میتوانید از موارد زیر پیدا کنید:

توجه بیش از حد به ظاهر

بسیاری از مردان وقتی مشغول خیانت می شوند، شروع می کنند به ایجاد تغییراتی در ظاهرشان. آن ها ممکن است مدل موهایشان را تغییر بدهند، بعد از مدت ها ورزش کردن را از سر بگیرند، با دقت بیشتری لباس هایشان را انتخاب کنند، لباس ها و کفش های بیشتری بخرند و… علت خیانت مردان مسایل مختلفی هست و صرفا ظاهر توجه به ظاهر نیست.

در کل بسیاری از مردان خیانت کار وقتی وارد رابطه فرا زناشویی می شوند، توجه شان به ظاهرشان بیشتر می شود.

دوری عاطفی

گاهی اوقات خیانت شوهر خودش را با بی توجهی و دوری عاطفی نشان می دهد. او دیگر به همسرش توجه نمی کند، تمایلی به صحبت و دردو دل ندارد و خواسته ها، نیازها و علائق او در نظرش به اندازه گذشته مهم نیستند. در واقع او از نظر عاطفی درگیر فرد جدیدی شده است. برای دریافت مشاوره خانواده برای موضوع خیانت میتوانید به مقاله ما سر بزنید.

کاهش یا عدم صمیمیت

نشانه های خیانت شوهر فقط عاطفی نیستند و می توانند فیزیکی هم باشند. ممکن است رابطه جنسی ای که یک روز لذت بخش بوده ناگهان بی کیفیت یا کاملاً نابود شود. معمولاً این تغییر به این معنی است که مرد در رابطه ای دیگر از نظر جنسی به رضایت رسیده.

شناخت نشانه های خیانت شوهر

دروغگویی

دروغگویی ویژگی مشترک همه خیانتکاران است. آن ها باید برای پنهان کردن رابطه فرازناشویی دروغ بگویند و دروغ های مداوم معمولاً آن ها را به دام می اندازد. خیانت مرد می تواند خودش را به واسطه دروغ گفتن در مورد ساعت رفت و آمد، روابط و… نشان بدهد.

تغییر ساز و کارهای حریم خصوصی

یکی از نشانه های خیانت شوهر این است که او ناگهان قوانین حریم خصوصی اش را تغییر می دهد. مثلاً ممکن است رمز گوشی اش را تغییر دهد یا روی گوشی یا سایر وسایل الکترونیکی رمز جدید بگذارد. موقع صحبت کردن با تلفن ترجیح بدهد که به اتاقی دیگر برود و….

ستایش های ناگهانی از همسر

بعضی مردان خیانت کار دچار عذاب وجدان می شوند و احساس گناه باعث می شود که به همسرشان محبت های ناگهانی و عجیبی بکنند. اگر چه ستایش، عشق و احترام آن ها در وهله اول، دوست داشتنی به نظر می آید. اما این تغییر، در کنار نشانه های شک برانگیز دیگر، اتفاق عادی ای نیست. پیشنهاد می کنیم سری به مقاله ” کارهایی که بعد از خیانت همسر نباید انجام دهید “، بزنید.

تغییر سلایق و علائق

گاهی اوقات کسی که وارد یک رابطه فرازناشویی می شود، به مرور زمان از کسی که با او وارد رابطه شده تأثیر می گیرد. و ممکن است برای جلب توجه او تلاش کند که شبیه به او شود. مثلاً ممکن است به موسیقی مورد علاقه او گوش دهد، تفریحاتش عوض شوند و صاحب عادت های جدیدی بشود.

این ها فقط تعدادی از نشانه های خیانت شوهر اند. بدون شک، نشانه های بسیار دیگری حاکی از خیانت یک مرد به همسرش هستند.

در ادامه مطالعه مقاله «خیانت به شوهر» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه راهکارهای برخورد با خیانت، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *