آیدانیتو > نحوه تعجیل تاریخ اعزام به خدمت
اعزام به خدمت, تمدید و تعجیل

نحوه تعجیل تاریخ اعزام به خدمت






نحوه تعجیل تاریخ اعزام به خدمت

در این مقاله نحوه تعجیل تاریخ اعزام به خدمت را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت، در برخی از موارد که برای اعزام به خدمت مشمول آماده است و تاریخ اعزام وی مشخص شده است. مشمولان به دلایل گوناگون می توانند درخواست خود را برای تعجیل در سربازی ارسال کنند در صورتی که مشمول شرایط لازم برای تحصیل در سربازی را داشته باشد و ظرفیت کافی در ارگان وجود داشته باشد با درخواست وی موافقت می شود.

اما مراحل و نحوه تعجیل تاریخ اعزام به خدمت چگونه است؟ و مشمولین چند بار مجاز به درخواست تعجیل هستند؟ در ادامه ی مقاله نحوه تعجیل تاریخ اعزام به خدمت با این مسائل آشنا خواهید شد.

تعجیل در سربازی

در برخی از شرایط مشمول باید زودتر از تاریخ اعزام به سربازی برود دلایل مختلف از جمله امریه، پذیرش و…. مواردی هستند که شخص را به فکر درخواست تعجیل در سربازی می اندازد، توجه داشته باشید که تنها یک بار مجاز به درخواست تعجیل خواهید بود و البته درخواست مشمولان مورد بررسی قرار می گیرد که شامل غیبت در سربازی نشده اند. اما نحوه تعجیل تاریخ اعزام به خدمت چیست؟ در ادامه شما را از این موضوع مطلع خواهیم کرد.

نحوه تعجیل تاریخ اعزام

مشمولان عزیز از چه طریق می توانند در خواست تعجیل را ثبت کنند؟

اولین راه این است مشمول وارد وب سایت servicepolice.ir  شود و با وارد کردن کدسخا و…که در ادامه مشاهده خواهید کرد درخواست خود را ثبت کنید و راه دوم مراجعه به دفاتر پلیس +10 که این مراحل را برای مشمول انجام خواهند داد. به ادامه مطلب و نحوه تعجیل تاریخ اعزام به خدمت توجه کنید.

مراحل انجام تعجیل در اعزام به خدمت

اولین مرحله برای افرادی که قصد دارند در خواست تعجیل را خودشان ثبت کنند ورود به سامانه نظام وظیفه است و بعد با کلیک به روی گزینه خدمات الکترونیکی وارد صفحه درگاه خدمات الکترونیک می شوند، با ورود این سامانه مشمولین باید اطلاعات خواسته شده را درج کنند و وارد حساب کاربری خود شوند. در این صفحه بر روی عبارت تمدید و تعجیل کلیک کرده و در خواست خود را کامل کنید . توجه کنید افرادی که قصد ورود به سیستم را دارند باید کدملی و کد سخا را داشته باشند، برای دریافت کد سخا می توانند به دفاتر پلیس++10 مراجعه کنند.

با توجه به اینکه تنها یک بار فرصت درخواست تعجیل خواهید  داشت و در صورت عدم موافقت، امکان درخواست تعجیل برای شما میسر نمی شود. پیشنهاد می کنیم جهت مشاوره و ثبت درخواست با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

بعد از مطالعه نحوه تعجیل تاریخ اعزام به خدمت مقاله ی شرایط تعجیل تاریخ اعزام را مطالعه کنید.
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *