اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

نتایج کاردانی علمی کاربردی

نتایج کاردانی علمی کاربردی

از میان دانشگاه‌های نیمه دولتی در ایران می‌توان به دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد. دانشگاهی که از 28 سال پیش تاکنون یعنی از سال 1370 هجری شمسی احداث و از آن زمان همواره به دنبال بهترین بودن و کسب وجهه مناسب در میان دانشگاه‌های ایران بوده است. شاید باور نکنید اما بیشتر از 1000 مرکز آموزشی علمی کاربردی در سطح ایران راه‌اندازی گردیده که هرکدام به نوبه خود سهمی مؤثر در پیشرفت‌های روزافزون این دانشگاه داشته‌اند. گفتنی است که کمک به افزایش هرچه بیشتر سطح علم و دانش و به حداکثر رساندن سطح توانایی‌ها در شغل‌ها و رشته‌های تحصیلی مختلف را می‌توان از اصلی‌ترین اهداف روی کار آمدن دانشگاه‌های علمی کاربردی در نظر گرفت. دقت داشته باشید که پذیرش دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی فقط در سطح کاردانی به کارشناسی و کاردانی بوده و شامل دوره کارشناسی پیوسته نمی‌شود.

در این مطلب به ارائه نکات لازم در مورد نتایج کاردانی علمی کاربردی می‌پردازیم. در صورتی‌که در پذیرش کاردانی این دانشگاه شرکت کرده‌اید، مطالعه این مقاله مرتبط با نتایج کاردانی علمی کاربردی می‌تواند کمک مؤثری به شما در زمان اعلام نتایح باشد.

زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

قابل توجه شما دوستان گرامی که نتایج کاردانی علمی کاربردی در نیمه دوم شهریور ماه در سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور قابل رؤیت است. اما مشاهده نتایج کاردانی علمی کاربردی نیاز به اطلاعات فردی خاصی داشته و بدون وجود آنها این امر امکان‌پذیر نیست. در ذیل توضیح مفصلی در این رابطه را خدمت شما دوستان گرامی خواهیم داد.

نحوه اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی

جهت اطلاع شما دوستان باید بگویم به نتایج کاردانی علمی کاربردی تنها در یک سایت (سایت سازمان سنجش آموزش کشور) قابل مشاهده بوده و تنها نیاز به اتصال به اینترنت دارد.

دوستان عزیز دقت داشته باشید که پس از باز کردن سایت سازمان سنجش آموزش کشور در سمت راست این سایت، دکمه جامع علمی کاربردی را ملاحظه می‌کنید. پس از ورود به این قسمت، عبارت اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی را می‌بینید. پس از کلیک بر روی این بخش صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که در آن دو روش متفاوت برای اطلاع از نتایج کاردانی علمی کاربردی پیش روی شما قرار دارد. در این بخش، بر حسب احتیاج شما دوستان، دو شیوه کاملاً متمایز برای رؤیت نتایج کاردانی علمی کاربردی را خدمت شما به‌طور جامع و مفصل توضیح می‌دهیم.

در روش اول، شما عزیزان داوطلب می‌توانید با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه خود نتایج کاردانی علمی کاربردی را سریعاً دریافت نمایید. البته باید دقت کنید که درج کد امنیتی در انتها فراموش نشود. شاید از خود بپرسید که چگونه می‌توانید به شماره پرونده دسترسی پیدا کنید. باید بگوییم که این شماره در زمان ثبت‌نام و انتخاب رشته علمی کاربردی، در رسید ثبت‌نامی شما درج شده است. اگر موفق به پیدا کردن رسید ثبت‌نامی جهت اطلاع از شماره پرونده خود نشدید، هیچ نگران نباشید. شما می‌توانید به سادگی و با اطلاعات فردی همچون نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه و در نهایت کد امنیتی، نتایج کاردانی علمی کاربردی را به آسانی مشاهده کنید. نکته‌ای که حتماً باید خاطر نشان کنیم این که اگر علی‌رغم دو راه ذکر شده، باز هم نتوانستید از نتایج کاردانی علمی کاربردی اطلاع پیدا کنید، با مراجعه به قسمت پاسخگویی به سوالات سایت سازمان سنجش آموزش کشور این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

جهت اطلاع شما عزیزان باید بگوییم که زمان تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی سال‌های 95 و 96 به آبان ماه باز می‌گردد. یعنی در سال 1395 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ 4 الی 19 آبان و در سال 1396 فرصتی هشت روزه از 3 تا 10 آبان را برای انجام این امر در نظر گرفته بودند. در نتیجه، امسال نیز به احتمال زیاد، ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت در آبان ماه انجام می‌شود.

در این مطلب، به بحث در مورد نتایج کاردانی علمی کاربردی پرداختیم. در صورت علاقه، می توانید مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 97 را نیز مشاهده بفرمایید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه نتایج مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *