آیدانیتو > نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی
اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی





 


نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

امروزه جایگاه موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در بین مردم و به خصوص داوطلبان ورود به دانشگاه ها شناخته شده است. علت این موضوع چیزی نیست به جز سطح کیفی این مرکز آموزش عالی که موجب محبوبیت و هر چه بیشتر شناخته شدن آن در بین داوطلبان شده است. دانشگاه غیرانتفاعی در حدود 33 سال پیش یعنی در سال 1364 هجری شمسی تاسیس شد. در حال حاضر با وجود رشد و پیشرفت قابل توجه این دانشگاه، تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در آن نیز به میزان زیادی بالاتر رفته است. همان گونه که مطلع هستید، دانشگاه غیرانتفاعی نیز همانند سایر دانشگاه های موجود در ایران مجری طرح بدون کنکور بوده و در هر سال تحصیلی شاهد پذیرش دانشجویانی در مقاطع مختلف کاردانی، کاردانی به کارشناسی و کارشناسی در این دانشگاه و در مقطع بدون کنکور بوده ایم. در این مقاله، موضوع نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مفید را در رابطه با نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی به دست آورید.

زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی معمولاً در اواخر شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. پیشنهاد می کنیم به منظور آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج و شرایط و ضوابط ثبت نام در دانشگاه های غیرانتفاعی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

نحوه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

تمامی افراد متقاضی تحصیل در دوره کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی ، امکان مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی را پس از انتشار آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور (به نشانی Sanjesh.org)، دارند. این افراد می توانند پس از طی مراحلی در سایت، نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی خود را مشاهده نمایید.

نحوه مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان تنها سایت مرجع منتشر کننده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی در میان دانش آموزان مطرح است. باید بگوییم که با استفاده از سه روش ذکر شده در زیر می توانید به مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی را ببینید.

در روش نخست، جهت مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی به شماره پرونده و شماره شناسنامه خود نیاز دارید. اما در دومین روش از شما خواسته شده که شماره داوطلبی و شماره شناسنامه را جهت مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی ، در فیلدهای مخصوصی وارد نمایید. در روش سوم، نیازی به شماره داوطلبی و شماره پرونده نداشته و فقط کافیست تا با وارد کردن اطلاعات فردی همچون شماره شناسنامه، نام و نام خانوادگی و سال تولد، نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی را ملاحظه کنید.

زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

باید عرض کنیم که زمان بندی ثبت نام حضوری قبول شدگان کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع افراد پذیرفته شده می رسد. این برنامه زمان بندی شده مطابق حروف الفبا بوده و تاریخ ثبت نام افراد را بر طبق حرف اول نام خانوادگی آن ها در جدولی ذکر می کند.

مدارک لازم ثبت نام حضوری کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی، نوبت به ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی می رسد. اما انجام این ثبت نام منوط به ارائه مدرکی همچون گواهی نامه دیپلم دوران سوم متوسطه، مدرک پیش دانشگاهی، شش قطعه عکس پرسنلی جدید گرفته شده در اندازه 4*3 و کارت ملی و همین طور فتوکپی از هر دو طرف آن است. یکی دیگر از مدارک مهمی که باید در روز ثبت نام حضوری همراه خود ببرید، رسید پستی تأییدیه تحصیلی بوده که وجود آن جهت ثبت نام حضوری ضروری است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *