آیدانیتو > نتایج دکتری بدون آزمون شبانه
اعلام نتایج دکتری بدون آزمون شبانه

نتایج دکتری بدون آزمون شبانه





نتایج دکتری بدون آزمون شبانه

قبولی در مقطع دکتری یا phD برای شرکت کنندگان و داوطلبان این مقطع بسیار حائز اهمیت است، زیر مقطع دکتری آخرین مقطع تحصیلی دانشگاهی در رشته مورد نظر است. هر ساله تعدادی از داوطلبین برتر ارشد هر دانشگاه می توانند بدون کنکور برای قبولی در دکتری همان دانشگاه اقدام کنند. اما قبولی آن ها منوط به قرار گرفتن نام شان در لیست نتایج دکتری بدون آزمون شبانه است.

زمان اعلام نتایج دکتری بدون آزمون آزاد

نتایج دکتری بدون آزمون شبانه هر یک از دانشگاه های سراسری در زمانی متفاوت منتشر می شود. بنابراین نمی توان زمان یکسانی را برای اعلام نتایج دکتری بدون آزمون شبانه اعلام کرد. اما به طور معمول تمامی دانشگاه های سراسری نتایج دکتری بدون آزمون شبانه خود را در شهریور ماه منتشر خواهند کرد. برخی دانشگاه های سراسری نیز در نیمه دوم اقدام به اعلام نتایج دکتری بدون آزمون شبانه می کنند. توجه داشته باشید که این اعلام نتایج دکتری بدون آزمون شبانه مربوط به پشت سرگذاشتن و پذیرفته شدن در مرحله اول آزمون دکتری است، و قبولی نهایی تحت تأثیر نمره مصاحبه خواهد بود. زمان اعلام نتایج دکتری بدون آزمون شبانه مرحله دوم یا مصاحبه در اواخر شهریور ماه می باشد.
اگر سؤالی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد ذهن شما را به خود مشغول کرده است با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه اعلام نتایج دکتری بدون آزمون شبانه

نتایج دکتری بدون آزمون شبانه به صورت یک جا و در یک مرحله اعلام نمی شود. بلکه هر دانشگاه نتایج دکتری بدون آزمون شبانه خود را از طریق سایت رسمی خود منتشر می کند. برای اطلاع از اعلام نتایج دکتری بدون آزمون شبانه باید به صفحه رسمی دانشگاه مورد نظرتان مراجعه کنید و لسیت نتایج دکتری بدون آزمون شبانه را دریافت و مشاهده کنید. نتایج دکتری بدون آزمون شبانه، مرحله مصاحبه هر دانشگاه نیز از طریق سایت رسمی دانشگاه اعلام می شود.

ثبت نام بعد از اعلام نتایج

بعد از اعلام نتایج دکتری بدون آزمون شبانه، باید جهت ثبت نام حضوری به واحد پذیرفته شده مراجعه کنید شما می توانید بعد از اعلام نتایج دکتری بدون آزمون شبانه جهت ثبت نام اقدام کنید.

دکتری بدون کنکور پردیس خودگردان

اما در صورتی که جز پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون نیستید و تمایل به تحصیل در مقطع دکتری دارید می توانید برای تحصیل در دکتری پردیس های خودگردان اقدام کنید. دکتری پردیس خودگردان بدون کنکور است و تنها شرط قبولی آن، قبولی در مصاحبه است.

مصاحبه پردیس های خودگردان در کیش برگزار می شود. برای ثبت نام لازم است به سایت دانشگاه پردیس خودگردان مراجعه کنید و ثبت نام اولیه را انجام دهید.

بد نیست که فکر خود را به تحصیل دکتری در خارج از کشور معطوف کنید!!!

ادامه تحصیل در خارج از کشور آن هم در مقطع تحصیلی دکتری می تواند امتیاز مهم و قابل توجهی برای هر شخص اهل درس و دانشگاه باشد. تحصیل دکتری در دانشگاهی با رتبه برتر در کشوری خارجی و یا در سطح دنیا و در کنار دانشجویان و اساتیدی اهل تحصیل علم و دانش می تواند به یکی از بهترین فرصت های زندگی هر فردی تبدیل شود. اگر شما نیز بر تصمیم خود در ادامه تحصیل در کشوری خارجی و در یکی از بهترین و پر بازده ترین رشته های تحصیلی مسر هستید برای گرفتن مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

میتوانید برای اطلاع از شرایط ثبت نام مقاله دکتری بدون آزمون پردیس را بخوانید.
جهت اطلاع از نحوه اعلام نتایج دکتری بدون آزمون پردیس و یا نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *