نتایج تیزهوشان

نتایج تیزهوشان نهم به دهم

نتایج تیزهوشان نهم به دهم

مدارس تیزهوشان که به نام مدارس استعداد درخشان نیز در بین مردم شناخته شده است هر ساله آزمونی مخصوص را برای جذب دانش آموزان دارای ضریب هوشی بالا و مستعد برگزار می کند. آزمون تیزهوشان به صورت دو بخش سؤال های استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی تقسیم بندی می شود که به طور معمول از سطح دشواری بالاتری در مقایسه با دیگر آزمون های برگزار شده در مدارس دیگر برخوردار است. والدین دانش آموزانی که مایل به شرکت در این آزمون مهم هستند همواره نگران قبولی آن ها در آزمون تیرهوشان هستند.
همان طور که در جریان هستید آزمون تیزهوشان در حال حاضر فقط برای پایه تحصیلی نهم به دهم برگزار می شود. زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سال 97 از تاریخ 28 فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه بود. این ثبت نام تنها به شکل اینترنتی انجام گرفت. در این مقاله به بحث در مورد اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کامل و جامعی را در رابطه با نتایج تیزهوشان نهم به دهم به دست آورید.

 

زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم

در سال 97 و بعد از اجرا و برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم در یازدهم خرداد ماه نتایج تیزهوشان نهم به دهم در تابستان و در اولین هفته از ماه  مرداد بر روی سایت قرار گرفت و به اطلاع داوطلبان شرکت کننده رسید. در سال آینده یعنی سال 98 نیز احتمال اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم در همین زمان وجود دارد. تمامی دانش آموزان بعد از مشاهده نتایج تیزهوشان نهم به دهم در صورت اخذ نمره قبولی باید در زمان تعیین شده به شکل حضوری به مدرسه پذیرفته شده در آن مراجعه نمایند و اقدام به ثبت نام در آن نمایند. اطلاعاتتان را در زمینه ثبت نام کتاب درسی تکمیل کنید.

نحوه مشاهده نتایج تیزهوشان نهم به دهم

در این بخش نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم را خدمت شما دوستان توضیح می دهیم. شما دوستان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان نهم به دهم در ابتدا باید وارد سایت Azmoon.medu.ir شوید تا امکان مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم برایتان فراهم شود. پس از وارد شدن به سایت مذکور باید در بخش های مشخصی رمز ورود همگام و کد ملی خود را وارد کنید. پس از این کار وارد صفحه ای جدید می شوید که اطلاعات هویتی شما همراه با وضعیت پذیرش در آزمون مشخص شده است.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

نحوه اعتراض به نتایج تیزهوشان نهم به دهم

نحوه اعتراض به نتایج تیزهوشان نهم به دهم بر طبق روال سال های قبل به شکل اینترنتی انجام می پذیرد. در این زمان تمامی داوطلبان بعد از مشاهده و  دریافت کارنامه آزمون خود به وسیله مراجعه به سایت می توانند اقدام به ثبت اعتراض خود نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم نمایند. پس از ثبت اعتراض دانش آموز هر فرد باید منتظر اعلام نتایج اعتراض خود به نتایج تیزهوشان نهم به دهم باشند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که به طور معمول تا سه روز پس از ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان نهم به دهم نتایج اعتراض دانش آموزان به وسیله سایت به اطلاع دانش آموزان می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر این مورد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی نتایج تیزهوشان نهم به دهم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 زنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *