آیدانیتو > نتایج ارشد بدون کنکور آزاد
اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد

نتایج ارشد بدون کنکور آزاد

 


نتایج ارشد بدون کنکور آزاد

همان طور که مطلع هستید دانشگاه آزاد سال هاست که از دو طریق اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می کند. اولین روش که تمامی افراد دارای مدرک کارشناسی مجاز به ثبت نام هستند، شرکت در آزمون و در نتیجه قبولی در آن است و دومین روش که مختص دانشجویان برتر و استعداد درخشان است که می توانند بدون شرکت در کنکور ارشد آزاد در رشته های موجود، ادامه تحصیل بدهند. با توجه به این که هم اکنون نتایج ارشد با کنکور آزاد در وب سایت این شبکه قرار گرفته است، لازم می دانیم شما را درباره موضوع زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور آزاد نیز مطلع کنیم. در این مقاله به موضوع نتایج ارشد بدون کنکور آزاد خواهیم پرداخت. در این مقاله موضوعات مختلفی از جمله زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور آزاد و… را مورد بررسی قرار می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور را مطالعه نمایید.

 

زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور آزاد

بر خلاف سال های گذشته که ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد و انتخاب رشته ارشد آزاد همزمان انجام می شد، در سال جاری، 17 مرداد زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد اعلام شد، که از این رو می توانستیم حدس بزنیم که اعلام نتایج کنکور ارشد آزاد هم با تاخیر نسبت به نتایج ارشد با آزمون آزاد انجام می پذیرد. با توجه به اطلاعات درج شده در وب سایت اصلی دانشگاه آزاد تاکنون ( هفته دوم مهر ماه ) نتایج ارشد بدون کنکور آزاد مشخص نشده است، بنابراین داوطلبان باید تا هفته آخر مهر ماه منتظر نتایج بمانند. در سال های گذشته نتایج ارشد بدون آزمون آزاد در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شد و دانشجویان در مهر ماه در کلاس ها حضور پیدا می کردند، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و زمان دقیق نتایج ارشد بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
اگر سؤالی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ذهن شما را به خود مشغول کرده است با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور آزاد

داوطلبان عزیز بایستی برای مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور آزاد به وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی Azmoon.org مراجعه کنند و در ابتدای صفحه بر روی گزینه اعلام نتایج آزمون ها و اعلام نتایج دوره کارشناسی ارشد ( استعداد درخشان ) 1397 کلیلک کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، نتایج را مشاهده کنند.


همچنین می‌توانید مقاله انتخاب رشته ارشد بدون کنکور شبانه را مطالعه نمایید.

تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور آزاد

داوطلبانی که در نتایج ارشد بدون کنکور آزاد 97 موفق نبوده اند، متاسفانه فرصت مجدد و شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد را ندارند و باید برای آزمون سال بعد خود را آماده کنند.

مدارک ثبت نام حضوری ارشد بدون کنکور آزاد

آن دسته از داوطلبانی که در نتایج ارشد بدون کنکور آزاد 97 موفق بوده اند باید هر چه سریع تر و در مهلت داده شده برای ثبت نام حضوری در دانشگاه ها اقدام کنند . مدارک شناسایی و کپی آن ها، چند قطعه عکس پرسنلی و آخرین مدرک تحصیلی از جمله مدارکی است که برای ثبت نام نیاز خواهند داشت.

آیا چیزی از رشته های ارشد بدون کنکور آزاد می دانید؟ 

دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله در شماری از رشته های مقطع ارشد به صورت بدون کنکور اقدام به جذب و گزینش دانشجو می کند. آیا شما به عنوان یک داوطلب شرکت در ارشد بدون کنکور آزاد اطلاعی از لیست رشته های ارائه شده در این دوره دارید؟ در صورت تمایل به اطلاع از این موضوع و شناخت لیست رشته های ارشد بدون کنکور آزاد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر از مدارک ثبت نام حضوری و نتایج ارشد بدون کنکور آزاد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله نتایج ارشد بدون کنکور آزاد، مقاله تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور را مشاهده کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *