آیدانیتو > مهاجرت کاری به کانادا
مهاجرت به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا






 


مهاجرت کاری به کانادا

اکسپرس اینتری یک برنامه آنلاین است که به منظور مهاجرت کاری و دریافت اقامت دائم توسط کارگران ماهر و متخصصان مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که کشور توسعه یافته کانادا بسیار مهاجرپذیر است، هر ساله عده زیادی از افرادی که در یک رشته خاص تخصص دارند و کارگران ماهر، از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می کنند.

در این مقاله به فرایند و مراحل مهاجرت کاری به کانادا می پردازیم:

واجد شرایط بودن

کسانی که قصد مهاجرت کاری به کانادا دارند، قبل از هر چیز باید بدانند که آیا واجد شرایط این نوع مهاجرت هستند یا نه. به این منظور شما می توانید با مراجعه به وب سایت (WWW.CANADA.CA) و مطالعه بخش های مرتبط با برنامه اکسپرس اینتری ببینید که آیا شغل شما در طبقه بندی مشاغل مورد نیاز کانادا قرار می گیرد یا نه، و در زمینه های مختلفی مثل سن، تحصیلات، تجربه کاری، سطح زبان و…. چه امتیازی را کسب می کنید.

در برنامه مهاجرت کاری به کانادا ، توسط سیستم اکسپرس اینتری، باید حداقلی از امتیاز را داشته باشید تا بررسی شوید.

آماده کردن اسناد و مدارک

اگر واجد شرایط مهاجرت کاری به کانادا باشید، می توانید شروع کنید به آماده کردن مدارکتان. مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر هستند:

  • اصل همه پاسپورت ها
  • مدرک زبان
  • مدارک معتبر و ارزیابی شده تحصیلی (در صورتی که مدرک شما کانادایی نباشد، باید مدرکتان را در یکی از سازمان های معرفی شده از طرف اداره مهاجرت ارزشیابی کنید)
  • پیشنهاد کار از یک کارفرمای کانادایی (در صورتی که چنین پیشنهادی دارید)
  • 6 قطعه عکس 4/5 * 3/5 که در شش ماه گذشته گرفته شده و پشت شان امضا شده است
  • مدارک پزشکی
  • مدارک مالی
  • سابقه بیمه
  • مدارک مرتبط با عدم سوء پیشینه

پروفایل ساختن

پروفایل شما در اکسپرس اینتری جایی است که اطلاعات خودتان را در آن ارائه می دهید و در صورت واجد شرایط بودن، پذیرفته می شوید و در میان متقاضیان قرار می گیرید. سپس با استفاده از سیستم امتیاز بندی بررسی می شوید.

دریافت دعوت نامه و تقاضا برای اقامت دائم

متقاضیانی که امتیاز بالایی داشته باشند، یک دعوت نامه دریافت می کنند. در این شرایط متقاضی 60 روز فرصت دارد که برای تقاضای اقامت دائم اقدام کند. فرایند تقاضای کسانی که کامل ترین مدارک را داشته باشند، در عرض شش ماه یا کمتر به جریان می افتد و انجام می شود.

در این مقاله به موضوع مهاجرت کاری به کانادا پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله «لیست مشاغل کانادا» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه برنامه اکسپرس اینتری و شرایط و مراحل مهاجرت کاری به کانادا ، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ اقامت آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *