منابع حسابداری

منابع ارشد حسابداری






منابع ارشد حسابداری

رشته محبوب حسابداری از آن دسته رشته هایی است که عملیات طبقه بندی، خلاصه کردن اطلاعات، جمع آوری، ثبت و آماده کردن صورت های حسابداری و گزارش های مالی در آن انجام می شود. بدین ترتیب، تمامی افراد ذینفع همچون رؤسای سازمان ها، بانک ها و حتی مقامات مالیاتی می توانند از این اطلاعات حداکثر استفاده را ببرند. از جمله توانایی های مورد نیاز جهت ورود به رشته محبوب حسابداری می توان به تسلط کافی به رشته ادبیات فارسی و ریاضی اشاره کرد که بسیار مهم به نظر می رسد. علاوه بر این، منظم و دقیق بودن نیز از دیگر موارد ضروری جهت تحصیل در این رشته به شمار می رود که بدون وجود آن ها جمع بندی اعداد و ارقام برای شخص حسابدار مشکل است. باید بگوییم که فرصت های شغلی برای یک دانش آموخته رشته حسابداری بسیار فراوان است و تعداد بیکاران این رشته از سایر رشته های تحصیلی به مراتب کمتر می باشد. زیرا از یک مؤسسه کوچک گرفته تا بزرگ ترین کارخانه های موجود در کشور به وجود حسابدار علی الخصوص برای تهیه اظهارنامه مالیاتی نیاز مبرمی دارند. باید بگوییم که رشته حسابداری در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در تعداد زیادی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ایران تدریس می شود. افراد بسیاری هستند که پس از اتمام دوره کارشناسی در رشته حسابداری تمایل به ادامه تحصیلات دانشگاهی در مقطع ارشد نیز دارند. در نتیجه، در این مقاله سعی در معرفی منابع ارشد حسابداری را برای شما عزیزان داریم. پس ما را همراهی کنید تا با معرفی منابع ارشد حسابداری اطلاعات لازم را در رابطه با منابع کنکور ارشد حسابداری 98 به دست آورید.

منابع آزمون ارشد حسابداری

در این بخش منابع ارشد حسابداری را خدمت شما دوستان بر می شماریم. 

نام درس

نام کتاب

مؤلف

مترجم

انتشارات

ریاضی و آمار

آمار و کاربرد آن در مدیریت

سعید جعفری- منصور مومنی-دکتر عادل آذر

ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت (ریاضیات پایه و کاربردی)

اکبرعالم تبریز – محمدفاریابی تاسمنج

اشراقی -صفار

ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت

ایرج ابراهیمی – جمشیدصالحی – صدیقیان

هستان

حسابرسی

مروری جامع بر حسابرسی

حامدفیلی

ترمه

مروری جامع بر حسابرسی

ایرج نوروش

نگاه دانش

اصول حسابرسی جلد 2-1

والتر میگز

محمودنفری-عباس ارباب سلیمانی

سازمان حسابرسی

استانداردهای حسابرسی

حسابداری صنعتی

حسابداری صنعتی

عثمانی

مروری جامع بر حسابداری صنعتی

وافی- دکتر کرمی

حسابداری مالی (مروری جامع بر حسابداری مالی)

دکتر نوروش

استانداردهای حسابداری برای کل حسابداری مالی

پیشرفته 2 تلفیقی حسابداری

دکترتاری وردی

جلد اول حسابداری مالی

دکتر تاری وردی

زبان تخصصی و عمومی( انگلیسی)

واژگان ضروری برای تافل (400واژگان یا800واژگان و..)

504 واژه ضروری تافل

جنگل

 

زبان تخصصی

دکتر عبدالرضاتالانه -داوود اقوامی

 

بهترین منابع ارشد حسابداری

منابع ذکر شده در بالا از جمله بهترین منابع ارشد حسابداری معرفی شده، جهت آزمون ارشد سال 97 هستند. در نتیجه، با مطالعه این منابع به عنوان بهترین منابع ارشد حسابداری می توانید موفقیت بالایی در این آزمون به دست آورید.

منابع ارشد حسابداری 98

در این مقاله، سعی کردیم که لیست بهترین و مشهورترین منابع کارشناسی ارشد حسابداری را خدمتتان معرفی کنیم. اما جهت شناخت دقیق تر منابع ارشد حسابداری 98 می توانید

با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

در این مقاله به بررسی منابع ارشد حسابداری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله برنامه ریزی ارشد بزنید.

اگر سوالی در زمینه منابع ارشد حسابداری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *