مصاحبه دکتری مهندسی برق-قدرت

مصاحبه دکتری برق – قدرت 98






مصاحبه دکتری برق – قدرت 98

بعد از انتخاب رشته اینترنتی، داوطلبان مجاز شده برای انتخاب رشته، لازم است منتظر ورود به مرحله آخر آزمون دکتری که مصاحبه است، باشند. مصاحبه مرحله حساس و با اهمیت به منظور پذیرش دانشجویان مقطع دکتری در رشته مهندسی برق گرایش قدرت است. از این رو مصاحبه دکتری برق – قدرت 98 دارای شرایط، نحوه و اصول عملی به منظور موفقیت در آن است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

شرایط مصاحبه دکتری برق – قدرت 98

برای آنکه متقاضیان مصاحبه دکتری برق – قدرت 98 ، بتوانند به این مرحله وارد شوند، لازم است بر  طبق کارنامه اولیه که به صورت اینترنتی و کتبی برای آنها صادر می شود، حد نصاب و تراز لازم برای هر یک از دانشگاه های سراسری و آزاد را کسب کرده باشند و بر این اساس انتخاب رشته نمایند و دعوت به مصاحبه شوند. از این رو داوطلبانی که حد نصاب لازم را به دست نیاورده باشند، حتی در صورتی که انتخاب رشته ننمایند، دعوت به مصاحبه نخواهند شد. بنابراین برای دعوت به مصاحبه، داوطلبان می بایست حد نصاب لازم و تراز مشخص شده برای دوره های روزانه، شبانه، آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان را کسب کرده باشند. متقاضیانی که برخوردار از این ضابطه باشند، دارای شرایط مصاحبه دکتری برق – قدرت 98 خواهند بود.

نحوه مصاحبه دکتری برق – قدرت 98

مصاحبه دکتری برق – قدرت 98 دارای سه مرحله قبل از مصاحبه، حین مصاحبه و بعد از مصاحبه است. مرحله قبل از مصاحبه به تلاش و برنامه ریزی های شما برای آمادگی به منظور ارائه یک مصاحبه موفقیت آمیز بر می گردد تا شما در حین مصاحبه از وزنه سنگین و چشمگیری برای گرفتن تأیید اساتید برخوردار باشید. بنابراین اهمیت دارد. اقداماتی که لازم است انجام دهید، شامل موارد زیر است:
  • تألیف و ترجمه و ارائه سخنرانی های معتبر داخلی یا خارجی مقالات و کتب مربوط به مهندسی برق گرای قدرت
  • ارائه پایان نامه با کیفیت و مطلوب: جزو رزومه پژوهشی شما به شمار خواهد آمد.
  • شناسایی و کسب اطلاع از اساتید و دانشجویان دانشگاهی که شما را برای مصاحبه دعوت کرده اند، به منظور تسلط بر جو و ضابطه های آن دانشگاه
  • مطالعه و بررسی مقالات و تألیفات اساتید هیئت ژوری
با انجام این اقدامات، قبل از مصاحبه، با کوله باری پر، برای روز مصاحبه مهندسی برق – قدرت 98 آماده شوید. موارد زیر را مد نظر قرار دهید:
  • لباس متناسب با جو علمی و آموزشی بپوشید.
  • آرام باشید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید.
  • متواضع و فروتن باشید و در صورتی که پاسخ سؤالی را نمی دانید، جسارت نمی دانم اما پاسخ ان را جست و جو خواهم کرد را داشته باشید.
  • علاقه و انگیزه و اهداف علمی خود را نشان دهید و زمینه های کاری و پژوهشی مشترک خود در رشته مهندسی برق – قدرت با اساتید حاضر را بیان کنید.
بعد از مصاحبه هم لازم است با انگیزه و امیدوار بمانید و فرض خود را بر موفقیت و پذیرش قرار دهید. در غیر این صورت با پشتکار و علاقه دوباره تلاش کنید. مصاحبه 50 امتیاز و آزمون کتبی 50 امتیاز دارند و برای دانشگاه های سراسری و آزاد این تقسیم بندی یکسان است. در صورتی که داوطلب 50 امتیاز آزمون را به دست آورده باشد، برای پذیرش در دوره دکتری مهندسی برق – قدرت لازم است 50 امتیاز مصاحبه را نیز کسب کند و در صورتی که 50 امتیاز آزمون را به دست نیاورد، اصلاً دعوت به مصاحبه نخواهد شد. از این رو این دو مرحله به هم وابسته هستند و تلاش برای هر دو لازم است. با عملی کردن دستورالعمل هایی که گفتیم، در مصاحبه دکتری برق – قدرت 98 هیچ یک از دانشگاه ها ناموفق بیرون نخواهید آمد. بنابراین اصول مصاحبه دکتری برق- قدرت 98 را از یاد نبرید.

راهکاری مؤفقیت در مصاحبه دکتری برق-قدرت

مؤفقیت در مصاحبه دکتری برق قدرت مدیون رعایت نکات و تکنیبک هایی از جانب فرد مصاحبه شونده است. مواردی همچون حفظ خونسردی، پرهیز از زیاده گویی در حین مصاحبه و موارد دیگری از این قیبل می تواند موجب مؤفقیت شما در این مصاحبه و ورود به مقطع دکتری شود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه و آشنایی کامل با تکنیک های فوق الذکر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تمایس بگیرید. 

دانشگاه های پذیرنده دکتری برق – قدرت را را نیز اینجا بخوانید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با مصاحبه دکتری برق قدرت 98 در اختیار شما قرار دهند. پس حتماٌ با آن ها تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *