آیدانیتو > مشاوره کنکور ارشد
کارشناسی ارشد, منتخب کنکور

مشاوره کنکور ارشد

مشاوره کنکور ارشد

مشاوره کنکور ارشد

برای ورود به مقطع ارشد، نیاز به شرکت در کنکور ارشد است و برای شرکت در آزمون ارشد باید اطلاعات کافی پیرامون نحوه ثبت نام و شرکت و همچنین آمادگی برای کنکور را داشته باشیم. متأسفانه برخی از داوطلبان اطلاعات جامعی درباره زمان ثبت نام، نحوه مطالعه، منابع و… ندارند و با شکست مواجه می شوند. بهترین راه برای کسب اطلاعات جامع و رسیدن به هدف گرفتن مشاوره کنکور ارشد است. با گرفتن مشاوره برای کنکور ارشد شما می توانید با خیال راحت برای کنکور آماده شوید و اطمینان داشته باشید هیچ چیزی را فراموش نکرده اید و تمام مراحل را طی کرده اید. اما یک مشاوره کنکور ارشد حرفه ای دارای چه ویژگی هایی است؟ آیدانیتو سایت مشاوره کنکور ارشد شما را با ویژگی های مشاوره کنکور ارشد آشنا می کند.

نقش مشاوره کنکور کارشناسی ارشد در قبولی

بهترین مشاوره کنکور کارشناسی ارشد مشاوره ای است که به صورت فردی و با خود شما انجام شود، مشاوره کنکور ارشد گروهی و دادن یک برنامه مطالعه به چندین فرد، کار حرفه ای نیست. زیرا هر فرد دارای ویژگی ها و توانمندی های مختلف، زمان مطالعه متفاوت و هدفی متفاوت است. در مشاوره کنکور ارشد حرفه ای تلاش می شود، تا هدف فرد به طور کامل مشخص شود. با مشخص شدن هدف انگیزه داوطلب برای رسیدن به موفقیت بیشتر می شود، همان طور که می دانید انگیزه و هدف و تلاش عوامل تأثیر گذار بر قبولی هستند.

در مشاوره برای کنکور ارشد، مشاور داوطلب را با تمام شرایط آزمون ارشد آشنا می کند و شرایط خاص تحصیل در مقطع ارشد را برای وی توضیح می دهد.

مشاوره کنکور ارشد، تنها شامل آشنایی با آزمون ارشد نیست، بلکه با مشاوره تحصیلی کنکور ارشد داوطلب آمادگی لازم برای شرکت در کنکور را کسب می کند. در مشاوره تحصیلی ارشد منابع عالی در اختیار داوطلب قرار می گیرد و وی با طرز صحیح مطالعه آشنا می شود. همچنین به داوطلب اطلاعات جامعی درباره درصد و رتبه لازم برای قبولی در رشته محل هدف ارائه می شود.

ارائه برنامه بلند مدت و کوتاه مدت مطالعه برای رسیدن به هدف و موفقیت و کنکور ارشد یکی از وظایف مشاوره کنکور ارشد است.

آمادگی برای کنکور ارشد

یکی از اقداماتی که از مشاوره کنکور ارشد صورت می گیرد، آماده سازی فرد برای کنکور ارشد است. وقتی می خواهید برای کنکور ارشد آماده شوید باید از منابع مناسبی استفاده کنید. همچنین باید ضرایب هر درس را بدانید تا زمان مطالعه برای هر درس را متناسب با ضریب آن درس در نظر بگیرید. زمان مطالعه باید مناسب با فعالیت های روزانه شما باشد. شاغل بودن یا نبودن شما تأثیر شگرفی بر زمان مطالعه شما دارد. یک مشاوره کنکور ارشد با در نظر گرفتن تمام شرایط سعی می کند شما را برای کنکور ارشد آماده کند و بهترین برنامه مطالعاتی را در اختیار شما بگذارد. برای  مشاوره کنکور ارشد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

برنامه ریزی کنکور ارشد 

نحوه ی صحیح برنامه ریزی از جمله مواردی است که بسیاری از داوطلبان آن را در نظر نمی گیرند. برنامه ریزی اصولی نیازمند دانش و تجربه است و به همین دلیل برای برنامه ریزی کنکور ارشد نیز باید گام به گام با یک مشاور تحصیلی پیش بروید. یک برنامه ی حرفه ای برنامه است که ضمن در نظر گرفتن زمان های استراحت و پرداختن به کارهایی غیر از درس خواندن، زمانی پربازده را برای مطالعه ی دروس مهم در نظر می گیرد. دقت کنید که منظور ما از زمان پر بازده این است که با اختصاص دادن زمانی کمتر برای مطالعه دروس بتوانید نتیجه ی بهتری کسب کنید. برای مشاوره کنکور ارشد و برنامه ریزی درسی می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

معرفی منابع کنکور ارشد

اگر سری به میدان انقلاب بزنید، خود را محصور در میان انواع کتاب های کنکوری در رنگ ها و قطرهای مختلف می یابید. اما آیا خواندن تمامی کتاب های تالیف شده در زمینه رشته ی شما امکان پذیر است؟ آیا بهتر نیست بر روی مهم ترین بخش های کنکوری تمرکز کنید و قبل از شروع برای مطالعه کوهی از کتاب های کنکوری، منابع برتر را شناسایی نمایید؟  برای آگاهی از منابع معرفی شده در زمینه کنکور ارشد رشته ی خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

تخمین رتبه، انتخاب رشته و آنالیز کارنامه و رتبه کنکور ارشد

نحوه صحیح انتخاب رشته تاثیر مهمی در قبولی دارد! این موضوع را داوطلبانی که به صورت نادرست انتخاب رشته کرده اند، کاملا درک می کنند. اما اگر می خواهید یک عمر آه و افسوس نخورید، انتخاب رشته را جدی بگیرید و قبل از اقدام به آن، با یک مشاور تحصیلی مشورت کنید. یک مشاور تحصیلی با آنالیز دقیق کارنامه و رتبه شما و آگاهی از ظرفیت های پذیرش دانشگاه ها و رتبه و تراز قبولی داوطلبان سال های گذشته، انتخاب های خوشبینانه، منطقی و بدبینانه را به شما ارائه می دهد و در نتیجه با حذف گزینه های ناکارآمد، به شما در انتخاب بهترین رشته کمک می نماید. برای مشاوره کنکور ارشد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره کنکور ارشد آیدانیتو

آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و مشاوره آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما دوستان عزیز در زمینه کنکور ارشد است. برای مشاوره کنکور ارشد ، برنامه ریزی درسی، آگاهی از منابع کنکوری، انتخاب رشته و دانشگاه، تخمین رتبه و هر آنچه باید در زمینه ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدانید، کافی است با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

می توانید مقاله برنامه ریزی ارشد پیام نور را نیز مطالعه کنید.  

همان طور که گفتیم مشاوره کنکور ارشد باید برای هر فرد جداگانه صورت گیرد. در صورتی که نیاز به مشاوره برای کنکور ارشد دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و مشاوره کنکور ارشد خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *