آیدانیتو > مدارک مهاجرت به استرالیا
مهاجرت به استرالیا

مدارک مهاجرت به استرالیا






مدارک مهاجرت به استرالیا

کشور پیشرفته و مدرن استرالیا بنا به دلایل متعددی از جمله بهره مندی از بهترین و با کیفیت ترین مراکز آموزشی و دانشگاه ها واقعاً مورد توجه افراد بسیاری جهت مهاجرت و گذراندن زندگی در این کشور است. به طور معمول، هر ساله شاهد تقاضای بالایی در زمینه تحصیل و کار در استرالیا از جانب مردم کشورهای مختلف در دنیا هستیم. در این مقاله، به موضوع مدارک مهاجرت به استرالیا برای شما دوستان گرانقدر می پردازیم، پس ما را همراهی کنید تا با مطالعه این مطلب خواندنی کلیه اطلاعات ضروری در رابطه با مدارک مهاجرت به استرالیا را کسب کنید. در ابتدای امر به شماری از راه های مهاجرت به استرالیا اشاره می کنیم.

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

در میان بهترین و مورد قبول ترین روش های مهاجرت به استرالیا می توان به مهاجرت به وسیله کار به این کشور اشاره کرد. دریافت این نوع ویزا مخصوص کسانی است که مهارت و تخصص زیادی در حیطه کاری و حرفه ای خود دارند. بنابراین، شما هم در صورت خبره و ماهر بودن در انجام زمینه شغلی خاص می توانید نسبت به اخذ ویزای کاری یا Skilled Visa اقدام نمایید. با طی مراحلی همانند ارسال درخواست دریافت ویزای کاری به دولت استرالیا، انجام بررسی های لازم در مورد وضعیت فردی و همچنین در صورت به دست آوردن امتیازهای لازم و کافی، دریافت این نوع ویزا برای متقاضیان میسر می شود.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای بازنشستگی

مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای بازنشستگی فرصت بسیار مناسبی برای کسانی است که از کار خود بازنشسته شده اند و تمایل بسیاری به گذران ادامه زندگی در محیطی آرام و بی دغدغه و به دور از کوچک ترین نگرانی و استرسی را دارند. نکته قابل ذکر این است که فرد بازنشسته الزاماً باید از پول و سرمایه لازم جهت اقامت و زندگی در استرالیا برخوردار باشد. آب و هوایی بسیار خوب در کنار شرایط زندگی مفرح و بسیار عالی، افراد بازنشسته ی بسیاری را به گذراندن دوران سالمندی در استرالیا ترغیب می کند.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی

اگر جهت ادامه تحصیل در استرالیا عزم خود را جزم کرده اید، حتماً نسبت به دریافت بورسیه تحصیلی و یا اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های معتبر اقدام کنید. بدین ترتیب، به راحتی می توانید امکان اقامت خود را در استرالیا فراهم کرده و شغل مورد نظرتان را نیز پس از فراغت از تحصیل پیدا کنید.

مهاجرت به استرالیا از طریق ثبت شرکت

باید به عرض برسانیم که ثبت شرکت در استرالیا نمی تواند به تنهایی زمینه های لازم را برای مهاجرت شما به استرالیا، فراهم کند. به بیان دیگر، هر شخص پس از انجام عملیات ثبت شرکت در این کشور و همچنین کامل کردن مدارک خواسته شده، اجازه ورود به استرالیا را اخذ می کند. این شخص ملزم به راه اندازی شرکت و به استخدام در آوردن دو نفر پس از استقرار در خاک استرالیاست. پس از زندگی چهار ساله فرد متقاضی در خاک استرالیا، امکان مهاجرت دائم به استرالیا و اخذ تابعیت این کشور فراهم می گردد.

مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی

در صورت بهره مندی از تجربه کافی جهت شروع کسب و کاری جدید، مسلط بودن به زبان بین المللی انگلیسی، کسب امتیاز لازم جهت سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشور استرالیا ( حداقل 65 امتیاز ) و سایر شرایط لازم، می توانید نسبت به دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا اقدامات لازم را انجام دهید.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای خانواده

اگر یکی از اقوام نزدیک و یا افراد خانواده شما ساکن استرالیا است، فرصت دریافت ویزای خانواده جهت مهاجرت به استرالیا در اختیارتان قرار می گیرد. دریافت این نوع ویزا امکان پیوستن به اقوام نزدیک و اعضاء خانواده را برای متقاضی میسر می کند.

مدارک لازم جهت مهاجرت به استرالیا

باید بدانید که مدارک زیادی را برای اخذ انواع ویزاهای مهاجرت به استرالیا باید آماده کنید. در این بخش، اشاره ای مختصر به لیست شماری از مدارک مهاجرت به استرالیا می کنیم. جهت اطلاع از لیست کامل و دقیق مدارک جهت اخذ هر کدام از ویزاهای مهاجرت به استرالیا می توانید با مشاوران خبره و متخصص آیدانیتو تماس بگیرید.

  • تحویل اصل شناسنامه فرد متقاضی و ترجمه صفحات آن
  • عکس جدید با زمینه سفید رنگ و به شکل تمام رخ
  • ارائه پاسپورت قدیمی فرد متقاضی در صورتی که فرد پاسپورت داشته باشد
  • تحویل اصل کلیه مدارک کاری فرد درخواست کننده مانند پروانه بهره برداری، حکم بازنشستگی، کارت بازرگانی و جواز مطب
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان دانشجو و دانش آموز

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با مدارک مهاجرت به استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مهاجرت کاری به استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه مدارک مهاجرت به استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *