آیدانیتو > مدارک توجیه غیبت
اعزام به خدمت, توجیه غیبت

مدارک توجیه غیبت






مدارک توجیه غیبت

در این مقاله به موضوع مدارک توجیه غیبت خواهیم پرداخت، مشمولانی که قصد دارند غیبت خود را توجیه کنند تا شامل محرومیت های غیبت سربازی نشوند ابتدا باید از شرایط توجیه غیبت و مواردی که قابل توجیه است مطلع شوند و بعد از آن در صورتی که شامل یکی از موارد درج شده بودند مدارک لازم را تهیه کنند، در این مقاله قصد داریم مدارک توجیه غیبت برای تمامی دلایل و شرایط توجیه را ذکر کنیم تا تمامی مشمولانی که تاخیر در اعزام دارند با مدرک مورد نیاز آَشنا شوند. اگر قصد دارید غیبت خود را توجیه کنید اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارید میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

به ادامه مقاله توجه کنید.

مدارک لازم برای توجیه غیبت

مدارک توجیه غیبت با توجه مشکل و علل غیبت متفاوت است در ادامه مدارک لازم برای انواع مشکلات غیبت را مشاهده خواهید کرد.

  • مدارک لازم برای بیماری با محرومیت مشمول شامل: مدارک مربوط به اقدامات پاراکلینیکی مراکز درمانی دانشگاه ها و یا نیروهای مسلح از قبیل آزمایشات، رادیولوژی و آندوسکوپی، سونوگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی که دلالت بر بیماری یا صدمات وارده به مشمول و مورد تایید پزشک معتمد بهداری فرماندهی انتظامی استان قرار می گیرد.
  • یکی دیگر از مدارک لازم برای توجیه غیبت، مدارک لازم برای فوت یکی از اعضای درجه یک خانواده استکه شامل گواهی فوت صادره از ثبت احوال در خصوص فوت یکی از بستگان مشمول( پدر، مادر، برادر و…)میشود.
  • مدارک لازم برای آسیب یکی از اعضای درجه یک خانواده شامل، مدارک مربوطه به اقدامات پاراکلینیکی مراکز درمانی دانشگاه ها و یا نیروهای مسلح از قبیل نتیجه آزمایشات، رادیولوژی، رادیوگرافی، آندوسکوپی، سونوگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی و…. که مورد تایید پزشک معتمد بهداری فرماندهی انتظامی استان قرار گیرد.

  • مدارک لازم برای آسیب های روحی، جسمی، مالی به مشمول و یا اعضای خانواده درجه یک او به دلیل حوادث طبیعی و مرور حوادث شامل گواهی صادره از سازمان آتش نشانی محل مبنی بر وارد آمدن خسارت مالی بر مشمول و یا اعضای درجه یک خانواده بر این اثر، گواهی پزشکی و تاییدیه به پزشکان متعهد و معتمد برای شرایط جسمی و روحی مشمول و یا یکی از اعضای خانواده ی او است.
  • مدارک لازم برای اشکالات اداری ایجاد شده شامل: گواهی صادره از بالاترین مقام اجرایی و اداری مراکز آموزش عالی و دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، وزارت بهداشت، حوزه علمی آموزش و پرورش در مراکز شهرستان ها در خصوص چگونگی و نحوه بروز اشکالات اداری در خصوص عدم اعلام به موقع آخرین وضعیت تحصیلی دانشجویان و طلاب و…. است.
  • مدارک لازم برای توقیف و یا در حبس بودن مشمول شامل: رو گرفت از حکم صادر شده در مراجع قضایی صادر کننده، حکم مربوطه توقیف یا حبس مشمول یا در حبس بودن پدر، مفقودالاثر وی و…. برای افرادی که سرپرست و پدر خانواده از کار افتاده، زندانی، مفقودالاثر، اعتیاد شدید داشته باشد.
  • مدارک لازم برای بیماری فرزند و همسر مشمول شامل: گواهی صادره از مراکز درمانی و بیمارستان ها و به انضمام رو گرفت خلاصه پرونده بیمارستانی که بستری بودن مشمول، همسر و یا فرزند وی با تایید پزشک معتمد بهداری فرماندهی انتظامی استان.
  • مدارک لازم برای ازدواج و یا طلاق مشمول شامل عقدنامه و یا طلاق نامه و شناسنامه های مشمول و همسرش است.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مدارک توجیه غیبت شرایط توجیه غیبت را مشاهده کنید.
سوالات مربوطه به توجیه غیبت و مدارک مورد نیاز را از مشاوران آیدانیتو بپرسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *