آیدانیتو > مدارس نمونه دولتی کرج
معرفی مدارس نمونه دولتی

مدارس نمونه دولتی کرج

مدارس نمونه دولتی کرج

والدین همیشه به دنبال بهترین مدارس برای فرزندشان هستند تا با تحصیل در مدرسه ای عالی آینده ای مطمئن برای خود رقم بزند. یکی از این مدارس، مدارس نمونه دولتی است. مدارس نمونه دولتی، مدارس دولتی ای هستند که وزارت آموزش و پرورش مجوز نمونه را به آن ها اعطا کرده است. مجوز نمونه به معنی کیفیت برتر آموزشی است. در این مقاله، موضوع مدارس نمونه دولتی کرج و ثبت نام کتاب درسی همراه شما هستیم.

مدرسه یک نهاد تربیتی آموزشی است و بسیاری از افراد مدرسه را محلی مقدس می دانند زیرا در مدرسه امکان رشد روحی، معنونی، ذهنی دانش آموزان فراهم می شود. مدرسه، بعد از خانواده مهم ترین تأثیر را بر رشد و پرورش کودکان دارد و در مسیر ساخت آینده آن ها تأثیر گذار است. دانش آموزان در مدرسه با جنبه های مختلف وجود خود آشنا می شوند و به استعدادهای خود پی می برند. به همین دلیل است که انتخاب مدرسه برای دانش آموزان و والدین تا این حد مهم است. از میان مدارس علاوه بر مدارس تیزهوشان و شاهد که قبولی و پذیرش در آن ها منوط به دارا بودن شرایط است، مدارس نمونه دولتی نیز از کیفیت آموزش عالی برخوردارند. هر چند پذیرش در مدارس نمونه دولتی کرج نیز دارای شرایط و مراحلی است که در رابطه با آن می پردازیم.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرج

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی کرج برای هر پایه شرایط خود را دارد. هر چند که برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرج در تمامی پایه ها لازم است. در زمان ثبت نام که عموماً اسفندماه است، به سایت مدارس نمونه دولتی کرج مراجعه کنید و تقاضانامه ثبت نام را پر کنید.

همان طور که گفتیم شرایط ثبت نام در پایه های مختلف متفاوت است. برای ثبت نام در پایه اول متوسط، ششم به هفتم، مدارس نمونه دولتی کرج باید نمرات دروس شما در نیمسال اول خیلی خوب باشد. در صورتی که یک نمره خوب و بقیه دروس خیلی خوب باشد نیز می توانید برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی کرج اقدام کنید. این در حالی است که برای ورود به دوره متوسطه دوم یا پایه دهم باید معدل نیمسال اول پایه نهم دانش آموز بالای 17 باشد. ثبت نام اصلی بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی کرج و اعلام نتایج آن صورت می گیرد. هر چند که شما داوطلبان مستعد و درس خوان بعد از برگزاری آزمون در انتظار اعلام نتایج هستید، اما برای مشخص شدن نتایج لازم است دو هفته صبر کنید. بعد از اعلام نتایج در صورتی که به نتیجه کسب شده خود معترض بودید، سریعاً اعتراض خود را در سامانه ثبت کنید تا بررسی های لازم انجام گیرد.

سامانه نمونه دولتی

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی هر استان جداگانه است و به مانند مدارس شاهد سامانه مرکزی برای ثبت نام وجود ندارد. سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرج در پایه ششم به هفتم hoosh.medu.ir و سامانه ثبت نام نمونه دولتی در پایه نهم به دهم azmoon.medu.ir است که در زمان ثبت نام که توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود، فعال می شود و شما می توانید با مراجعه به آن برای ثبت نام اقدام کنید.

دبیرستان نمونه دولتی دخترانه کرج

یکی از دوره ها و پایه های حساس دارای اهمیت وابسته سرنوشت ساز، دوره دبیرستان یا همان متوسط دوم است. زیرا در این دوره است که هر کس تصمیم می گیرد در آینده در چه کار و رشته ای مشغول شود. اهداف خود را مشخص می کند و برای رسیدن به آن ها تلاش می کند و بر همین اساس گروه تحصیلی خود در دبیرستان را انتخاب می کند. تمامی این دلایل و برخی دلایل دیگر باعث می شود تا دانش آموزان دبیرستان و والدین آن ها بخواهند به مدارس با سطح علمی عالی راه یابند و از این رو مدارس نمونه دولتی را انتخاب می کنند. در اینجا برخی از مدارس نمونه دولتی کرج در پایه متوسطه را معرفی می کنیم. شما می توانید برای اطلاع از سایر مدارس نمونه دولتی کرج، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

فلاحیعترتفاطمه الزهرافرزانگان
بشریعلامه حلیشهید بهشتیمائده

پیشنهاد میکنیم مقاله نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی را نیز مطالعه کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی کرج و همچنین اطلاع از اسامی و آدرس نمونه دولتی کرج می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *