انتخاب رشته تجربی, انتخاب رشته ریاضی و فیزیک, انتخاب رشته علوم انسانی

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری

موضوع محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده انواع رشته های تحصیلی دانشگاهی در میان معمول ترین مسائلی است که فکر و ذهن شرکت کنندگان در آزمون سراسری را در زمان انتخاب رشته کنکور درگیر کرده است. طبیعی است که هر یک از داوطلبان و متقاضیان در زمان انتخاب رشته تمایل زیادی به کسب اطلاعات مفید و جامعی در رابطه با درصدها و رتبه های مورد نیاز جهت پذیرش و جذب در رشته دانشگاهی مورد نظر و مورد علاقه و همین طور لیست دانشگاه های پذیرنده آن خواهند داشت. در مقاله پیش رو به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری برای شما دوستان داوطلب می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری به دست آورید.

آشنایی با رشته مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی از جمله مهم ترین و اساسی ترین قسمت های مدیریت شرکت های تجاری به شمار می آید. به طور قطع به یقین وقتی که شرکتی توانایی برقراری ارتباط تجاری خوبی را بین خریداران و مشتریانش دارد که مدیر بازرگانی کارکشته و موفقی در آن مشغول به فعالیت است. هدف اساسی و مهم از ایجاد و راه اندازی رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی را می توان مواردی از جمله افزایش سطح توانایی و مهارت کلیه دانشجویان در کسب شناخت از مسائل مربوط به مدیریت، و آشنایی کامل و جامع در رابطه با وظایف و مسئولیت های اساسی سازمان های مختلف بازرگانی در نظر گرفت.

نکاتی مهم درباره رشته مدیریت بازرگانی

پیش از شروع بحث درباره محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری به ذکر چند نکته مهم در ارتباط با این رشته تحصیلی برای شما می پردازیم. رشته مدیریت بازرگانی به عنوان رشته ای شناور شناخته شده است که کلیه گروه های آزمایشی انسانی، ریاضی و تجربی امکان ادامه تحصیل و انتخاب این رشته تحصیلی را در زمان انتخاب رشته دارند.

مدیریت بازرگانی در گروه ریاضی

رشته مدیریت بازرگانی در زیر گروه یک گروه آزمایشی ریاضی دیده می شود. ضریب درس های تخصصی در این زیر گروه مطابق جدول زیر آورده شده است.

ضرایب دروس تخصصی زیر گروه یک رشته ریاضی فنی

شیمی

فیزیک

ریاضی

2

3

4

مدیریت بازرگانی در گروه تجربی

رشته مدیریت بازرگانی در گروه آزمایشی علوم تجربی در زیر گروه 4 وجود دارد. ضرایب انواع مختلف دروس تخصصی در این زیر گروه برای رشته دانشگاهی مختلف از جمله رشته مدیریت بازرگانی به شرح زیر است.

ضرایب دروس تخصصی زیر گروه چهار رشته علوم تجربی

شیمی

فیزیک

زیست شناسی

ریاضی

زمین شناسی

2

3

2

4

1

مدیریت بازرگانی در گروه انسانی

رشته مدیریت بازرگانی در گروه آزمایشی علوم انسانی در زیر گروه سه قرار داده شده است. انواع ضرایب دروس های تخصصی این رشته تحصیلی در زیر گروه 3 این رشته تحصیلی به قرار زیر تعیین شده است.

ضرایب دروس تخصصی زیر گروه چهار رشته علوم انسانی

روانشناسی

فلسفه و منطق

علوم اجتماعی

زبان و ادبیات فارسی

زبان عربی

اقتصاد

1

1

2

2

1

3

دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری

در این قسمت از مقاله مرتبط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری به ذکر شماری از دانشگاه های پذیرنده این رشته تحصیلی برای شما می پردازیم. برای کسب اطلاع در رابطه با لیست کامل دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری

دانشگاه اصفهان

دانشگاه ارومیه

دانشگاه ایلام

دانشگاه الزهرا

دانشگاه بوعلی سینا-همدان( محل تحصیل دانشکده مدیریت و حسابداری رزن)

دانشگاه تهران

دانشگاه زنجان

دانشگاه سمنان

دانشگاه شاهد- تهران

دانشگاه شهید بهشتی- تهران

 

 

محل قبولی مدیریت بازرگانی سراسری

در آخرین قسمت از مقاله محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری به بررسی و تحلیل رتبه های لازم برای قبولی در رشته مدیریت بازرگانی سراسری می پردازیم به فرض مثال و با توجه به ترازها و رتبه های کسب شده در سال گذشته یعنی سال 97 پذیرش در این رشته تحصیلی در دانشگاه های سراسری تا رتبه 44000 هزار نیز امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات دقیق تری در ارتباط با رتبه قبولی مورد نیاز در رشته مدیریت بازرگانی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری مدیریت بازرگانی 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *