آیدانیتو > محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری
انتخاب رشته تجربی, انتخاب رشته ریاضی و فیزیک, انتخاب رشته علوم انسانی

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده انواع رشته های تحصیلی دانشگاهی از جمله متداول ترین موضوعاتی است که ذهن شرکت کنندگان آزمون سراسری را در آستانه انتخاب رشته به خود مشغول کرده است. واضح بگوییم هر داوطلب در زمان انتخاب رشته مایل است از دانشگاه های پذیرنده رشته تحصیلی مورد نظرش، نوع گزینش رشته انتخابی و همین طور رتبه ها و درصدهای لازم برای قبولی در آن رشته اطلاعات کافی را دریافت نماید. در مقاله حاضر به بررسی و تحلیل محل قبولی و  دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری برای شما می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری به دست آورید.

معرفی رشته مدیریت امور بانکی

در عصر حاضر افراد بسیاری مایل به استخدام و فعالیت در بانک ها هستند. از جمله راه های تحقق این امر مطالعه رشته ای مرتبط با این حوزه کاری است باید عرض کنیم که مرتبط ترین رشته با استخدام در بانک ها رشته مدیریت امور بانکی است. این رشته تحصیلی خود را در بخش های مختلف اقتصادی همچون حمل و نقل، صنعتی و کشاورزی نشان می دهد. علت این امر را می توان ارتباط تمام بخش های نامبرده با امور مالی و پولی دانست. از آنجایی که افراد دانش آموخته رشته مدیریت بانکی لزوماً جذب بانک می شوند. داشتن برخورد اجتماعی خوب با مردم جامعه و حسن خلق از جمله فاکتورهای ضروری برای افراد مشغول به کار و تحصیل در این رشته تحصیلی محسوب می شود.

نکاتی مهم درباره رشته مدیریت امور بانکی

پیش از آن که به بحث در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی برای شما بپردازیم. چند نکته مهم را در رابطه با این رشته خدمتتان عرض می کنیم. رشته مدیریت امور بانکی رشته ای شناور است که تمامی گروه های آزمایشی، تجربی، ریاضی و انسانی امکان انتخاب و ادامه تحصیل در این رشته تحصیلی را دارند.

مدیریت امور بانکی در گروه ریاضی

رشته مدیریت امور بانکی در گروه ریاضی در زیر گروه یک قرار دارد. ضریب دروس تخصصی در این زیر گروه بر طبق جدول آورده شده در زیر است.

ضریب درس های اختصاصی زیر گروه یک ریاضی فنی
شیمیفیزیکریاضی
234

مدیریت امور بانکی در گروه تجربی

رشته مدیریت امور بانکی در گروه آزمایشی علوم تجربی در زیر گروه چهار دیده می شود ضرایب انواع دروس تخصصی در این زیر گروه برای رشته های مختلف و از جمله رشته مدیریت امور بانکی به شرح زیر است:

ضرایب دروس اختصاصی در زیر گروه چهار تجربی
شیمیفیزیکزیست شناسیریاضیزمین شناسی
23241

مدیریت امور بانکی در گروه انسانی

رشته مدیریت امور بانکی در گروه آزمایشی انسانی در زیر گروه 3 قرار داده شده است انواع ضرایب دروس تخصصی این رشته در زیر گروه 3 بدین ترتیب است:

ضرایب دروس تخصصی در زیر گروه سه انسانی
روانشناسیفلسفه و منطقعلوم اجتماعیتاریخ و جغرافیازبان عربیزبان و ادبیات فارسیاقتصادریاضی
11211234

دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری

در این بخش از مقاله مرتبط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری به ذکر شماری از دانشگاه های پذیرنده این رشته تحصیلی برای شما می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری
مؤسسه غیرانتفاعی امین فولادشهر اصفهانمؤسسه غیرانتفاعی علم و فن ارومیه
مؤسسه غیرانتفاعی المهدی مهر اصفهانمؤسسه غیرانتفاعی هشت بهشت اصفهان پویا اصفهان
دانشگاه خوارزمیمؤسسه غیرانتفاعی تابران مشهد
مؤسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی اردبیلدانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران
مؤسسه غیرانتفاعی کلیمان بجنورددانشگاه غیرانتفاعی چابهار استان سیستان و بلوچستان

محل قبولی مدیریت امور بانکی سراسری

در آخرین بخش از مقاله محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری به تحلیل و بررسی رتبه های لازم برای قبولی در رشته مدیریت بانکی سراسری برای شما می پردازیم. به عنوان مثال رتبه قبولی مورد نیاز برای یکی از دانشگاه های روزانه پذیرنده این رشته را می توان بین 400 تا 950 در نظر گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رتبه قبولی مورد نیاز برای رشته مدیریت امور بانکی در سایر دانشگاه های پذیرنده از جمله دانشگاه های غیرانتفاعی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور بانکی سراسری

  1. .... گفت:

    رشته بانكداري باچه رتبه اي ازاد و سراسري قبولي دارد؟؟

Average
5 Based On 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *